Video afspelen via YouTube-knop

's Heeren Loo Reviews

88 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 89 reviews
's Heeren Loo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
gezellige werksfeer
ambulante begeleider, ambasadeur diversiteit (voormalige medewerker) –  Almere, Ermelo10 mei 2013
cultuur verschillen en overeenkomsten m.b.t. tot gehandicapten zorg. Diversiteit waardering, ieder klant heeft zijn eigen waarden en normen. Lichamelijke verzorging vond ik zwaar. Het leukste was afwisselend werk en de ontwikkeling van de clienten.
Pluspunten
doorgroei mogelijkheden
Minpunten
onregelmatige tijden
S heeren loo
Begeleider gehandicaptenzorg (huidige medewerker) –  Ermelo17 september 2019
Heb hier veel geleerd en veel mee gemaakt. En 6 jaar met plezier en soms geen plezier gewerkt.
Afschuifpolitiek en gebrekkige aansturing
Begeleider (voormalige medewerker) –  Bedum5 augustus 2019
Afschuifpolitiek, nog nooit op dit trieste nivo meegemaakt, zo zijn de leidinggevenden altijd onschuldig,
Hebben een boel woorden waar keer op keer geen daden bij worden gevoegd. Dit keer gaan we het op tijd uitwerken en realiseren, praktijk: weer als personeel zijnde fouten dichten.
Amateuristisch en hierarchisch in de praktijk!
Op de werkvloer werd dagelijks besproken wat voor trieste voorbeelden er nu weer waren, echt waar, elke dag!
Pluspunten
weinig
Minpunten
Veel
begeleider c
Begeleider gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Monster16 juli 2019
leuk bedrijf zonde dat er manegers bestaan denken dat ze alles bepalen en weten dat ook heel goed
Pluspunten
collega s
Minpunten
manegers
Nog een menselijk bedrijf
Woonbegeleider C+/Persoonlijk begeleider (huidige medewerker) –  Monster16 juni 2019
Werk er met veel plezier nog steeds uitdagingen en ruimte voor persoonlijke ontplooing.
Salaris is conform mijn ervaring
Pluspunten
Flexibele werktijden, collegialiteit
Minpunten
Weinig continuiteit in managment en directie
Onbetrouwbare en onfatsoenlijke werkgever.
Begeleider (voormalige medewerker) –  Midden14 juni 2019
Management in deze organisatie is niet in staat goed met elkaar te communiceren. Functie beschrijvingen zijn onduidelijk en de uitvoerende taken zijn omhuld in een wolk van mist.

Managers komen gemaakte beloften niet na.

Onfatsoenlijk bedrijf. 's Heerenloo betaald niet de transitievergoeding uit na 2 jaar ziekte uit. Wijst je er wel op ! Maar doet een voorstel die vele malen lager is dat de wettelijke berekening. Foei

Gaten vullen in het rooster door personeel tekorten. Te weinig personeel op de wervloer. Hierdoor gevaarlijke situaties.

Pedagogen laten je het wiel zelf uitvinden bij zorgvragen. Geven zelf geen duidelijke begeleidings antwoorden. ( Hoe zou jij het doen?)
Minpunten
Hypocriete cultuur
Onbetrouwbaar
Dagbesteding (huidige medewerker) –  Monster16 april 2019
Groepen zijn veel te groot. Slecht management. Word niet geluisterd naar personeel.
Pluspunten
Lieve cliënten
Minpunten
Organisatie en managers
gezellige werksfeer
Intergraal begeleider C (huidige medewerker) –  Wageningen12 februari 2019
Als werknemer voel ik me 's Heerenloo zeer gewardeerd
Bij Groot Emaus, vreselijke werkgever
Groepsleider Groot Emaus (voormalige medewerker) –  Ermelo27 december 2018
Je wordt aangenomen als flexwerker, en dat zul je voelen ook. Straal genegeerd door de vaste collega’s, je wordt behandeld als stagiaire en Plan & Flex wil je vooral zelf “houden” en er alles aan doen om je geen vaste groep te geven omdat ze een sterk tekort hebben aan personeel in de flexgroep. Door egotripperij van collega’s én slechte scholing ontstaan er gevaarlijke, agressieve situaties met cliënten. Meer dan eens ben ik doodsbang geweest, vooral toen ik door een agressieve cliënt opgesloten werd in de wc.

Bijscholing via Good Habits is erg summier: weinig aanbod.

Slachtoffers én daders van seksueel geweld zitten soms in één groep. Ook zijn sommige bewoners erg agressief en plegen geweldspraktijken tegen de gehandicapte inwoners van ‘s Heeren Loo, maar dit wordt in de doofpot gestopt omdat dit niet naar buiten gebracht mag worden. Personeel neemt veel emotioneel afstand van de - toch al liefdeloos opgegroeide - cliëntjes. Daardoor raken ze steeds hechtingsgestoorder en agressiever.

Je wordt zwáár onderbetaald omdat je in de CAO Gehandicaptenzorg FWG 35 zit, terwijl je gewoonweg in de jeugdzorg zit.

Door deze organisatie wil ik niet meer in de zorg werken. Zonde.
Pluspunten
Sommige mooie woonkamers voor cliënten
Minpunten
Gekke roosters, zwáár onderbetaald, onhygiënisch (vaak eten over de datum), ondergewaardeerd door vaste groepsbegeleiders
Onpersoonlijk
Begeleider B (voormalige medewerker) –  Midden Nederland22 december 2018
Fijn team, fijne werkplek en fijne cliënten.
Helaas wel een management van niets, geen doorgroei mogelijkheden. Geen vertrouwen of inzicht in de medewerkers en ook geen mogelijkheid tot vaste contracten.
Pluspunten
Makkelijk aan je uren komen door 8 uurs diensten.
Minpunten
Slecht management
Organisatie met slecht management
Begeleider (voormalige medewerker) –  Midden Nederland18 december 2018
Grote organisatie met slechte communicatie tussen verschilende rayons. Wanneer je solliciteert als begeleider A krijg je werk van een begeleider C toegeschoven en ben je begeleider B kun je taken van een Pb-er doen. Management heeft er een handje van om extra werk bij je functie op te zetten. Onder het mom van "gedelegeerde" taken.
Voordeel is wel dat je managers niet veel op de werkvloer zult tegenkomen.

Daarnaast veel verloop van personeel wat niet goed is voor cliënten met autisme. Blijkbaar is deze organisatie niet in staat om personeel te binden. Ik heb er heel lang gewerkt en er wordt ongeveer 1 keer in de 5 jaar een scholing of een cursus aangeboden.

Scholing is slecht en e-learning via Good Habits een lachertje.

Ik zou zeggen ga fijn bij een kleinschalig project zorg verlenen.
Pluspunten
De cliënten die er wonen.
Minpunten
Organisatie die niet luistert naar wat personeel nodig heeft. Laten je aan je lot over.
veel geleerd en mee gemaakt op de woongroep
integraal assistent begeleider B (huidige medewerker) –  Apeldoorn25 november 2018
mijn stage periode ging erg goed.
na mijn stage mocht ik er blijven werken
toen ik daar kwam werken, had ik het idee dat alles veranderde
manager was moeilijk te bereiken. collega's waren niet flexibel, en je had niet altijd een veilig gevoel op de woongroep ( zoals cliënten die hoog zaten)
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
manager moeilijk te bereiken en niet altijd goede communicatie met collega's onderling
Commerciele business en zeer slecht beleid
woonbegeleider verstandelijk gehandicapten (voormalige medewerker) –  ede22 november 2018
Je zult je familie de zorg aan hen toe moeten vertrouwen. Aan het personeel ligt het niet, maar het beleid is slecht. De clienten zijn melkkoetjes en het personeel wordt aan gevaren bloot gesteld. Onpersoonlijke, koude en kille benadering. Logge instantie, slechte communicatie, vriendjespolitiek. Als je s,Heerenloo tegen de haren instrijkt zal men alles in het werk stellen om je eruit te werken. Ik heb er heel lang gewerkt en niet alles was negatief. Ook een fijne tijd gehad waar ik met plezier aan terug denk. Helaas overschaduwen minder fijne dingen aan s,Heerenloo.
Pluspunten
fijne collega, s
Minpunten
zie boven
Veel aandacht voor spel en ontspanning bij doelgroep
Ergotherapeut i.o. (voormalige medewerker) –  Ermelo21 november 2018
Deze afdeling ergotherapie heeft geinvesteerd en toegewerkt naar het inspelen op activiteitniveau, waardoor er veel aandacht is voor (het mogelijk maken van) spel en ontspanning bij deze doelgroep.
Daarnaast ook meer bekende hulpvragen zoals ADL en hulpmiddelen. Prettige leeromgeving met multidisciplinaire samenwerking.
s'heerenloo zou samengevoegd landelijk veel beter kunnen presteren
Integraal persoonlijk begeleider+ MVG (huidige medewerker) –  Druten18 oktober 2018
s' Heerenloo wil het beste voor haar cliënten maar vergeet hierin vaak de balans van de medewerker waardoor de werkdruk te hoog word en dit weer terug komt bij de cliënt. ook de verwachting van de cliënten is niet altijd reëel waardoor er verwarring komt en dit tot vervelende situaties kan leiden.
daarnaast is het een landelijke instelling maar werken ze overal met andere stijlen, het zou goed zijn als ze vaker samen komen en behaalde resultaten vergelijken om zo tot de beste zorg te komen.
Pluspunten
veel cursus mogelijkheden
Minpunten
slechte ondersteuning in veilige werkomgeving
Slecht management.
Begeleider gehandicaptenzorg c plus (huidige medewerker) –  Wekerom10 september 2018
Werk op zich prima maar management is slecht. Door medewerkers tekort. Krijg je geen vakantie en vrije dagen. Gevolg veel ziekteverzuim en meer werkdruk.
Oke
Begeleider gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Druten8 september 2018
Bedrijf is redelijk helaas weinig tot geen doorgroei mogelijkheden en veel verloop.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Veel van je privé tijd geeist.
Fijne woningen om in te werken. De organisatie is te groot.
woonbegeleider verstandelijk gehandicapten (huidige medewerker) –  Sheerenloo17 augustus 2018
De organisatie is te groot waardoor de werkdruk te hoog is. Er is ernstig personeel te kort waar weinig aan wordt gedaan.
Pluspunten
Veel ruimte
Minpunten
Weinig overzicht
grote werkgever
Woonbegeleidster (huidige medewerker) –  Apeldoorn12 augustus 2018
s Heerenloo een groot bedrijf,soms een beetje te commercieel ingesteld.
Pluspunten
sociaal
Top down
Activiteitenbegeleider (huidige medewerker) –  Ermelo2 augustus 2018
Ze willen graag bottum up werken, maar uiteindelijk word er altijd vanuit de financiële situatie door hogerhand besloten
fijne werkgever
secretaresse (voormalige medewerker) –  Apeldoorn30 juli 2018
Ik heb hier in 18 jaar diverse secretariële functies vervuld. Het is een erg fijne werkgever.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.