's Heeren Loo Reviews

Gezellig, interessant en leerzaam
Ik loop hier op dit moment stage (huidige medewerker) –  Julianadorp11 juli 2018
Ik heb hier met veel plezier stage gelopen. En veel geleerd over het werk in de hulpverlening.
Pluspunten
leermomenten
Minpunten
late avonden
Goeie sfeer met collega's, wel logge organisatie
Medewerker innovatieruimte/ bewegingsagoog (huidige medewerker) –  Apeldoorn16 april 2018
Locatie Apeldoorn. Eigen bedrijfsculuur. Je kan met de stroom mee, maar als je goede ideeën hebt, dan zijn daar mogelijkheden mee. Je moet dan wel je echt je best doen om dit dan voor mekaar te krijgen.
De organisatie is vrij log.
Veel verschillende cliënten, van heel laag diep verstandelijk beperkt tot licht verstandlijk beperkt. Moeilijk verstaanbaar gedrag, autisme, hechtingsproblematiek, dementie, niet aangeboren hersenletsel... Uitdaging genoeg.
Professionele zorgorganisatie met hart voor cliënten
Communicatieadviseur (huidige medewerker) –  Amersfoort13 april 2018
In het verleden heb ik mijn zorgopleiding afgerond binnen ‘s Heeren Loo in Ermelo. Tijdens de opleiding heb ik gewerkt op diverse woningen en binnen dagbesteding. Na het afronden van mijn opleiding heb ik nog 6 jaar met veel plezier gewerkt bij ‘s Heeren Loo. Ik ben er destijds weggegaan omdat ik een andere studie ging doen en dit niet kon combineren met mijn toenmalige functie. Het is echter altijd mijn wens en verlangen geweest om terug te keren.
Begin dit jaar lukte dat en vond ik een vacature die bij mij paste. Dit keer niet in een zorg-, maar in een communicatie-functie. De organisatie is flink gegroeid in de jaren dat ik weg ben geweest, maar de mentaliteit is onveranderd gebleven; het is nog steeds de prettige, betrouwbare en professionele werkgever waar je kan groeien, leren en ontwikkelen. Een werkgever die hart heeft voor de cliënt en waar zorg en expertise voorop staan.
Als flexer wordt je niet gewaardeerd
Flexmedewerker (huidige medewerker) –  Monster5 maart 2018
Aan het begin wordt je echt in het diepe gegooid. Weinig tot geen begeleiding. De trainingen zijn te algemeen en heb je weinig aan op de werkvloer.
Knelpunten die je ervaart daar moet je zelf een oplossing voor zien te bedenken.

De woongroepen zijn goed georganiseerd. Meeste groepen hebben alles tot in details gepland en omschreven. De doelgroep is geweldig. De colllega”s zijn super en samen kom je er wel uit!

Het flexbureau is een zootje. Men heeft letterlijk de maling aan je. Plannen je helemaal vol, op vrije dagen wordt je doodgebelt om te komen werken. Wil je vrije dagen, ben je ziek of heb je een voorkeur voor dag of groep, dan kom je in de problemen. Je wordt dan benaderd op een dreigende en dwingende toon er wordt veel gelogen en gesjoemeld met de planning en wettelijke regels. Regels lappen ze aan hun laars en als medewerker heb je geen poot om op te staan.
Intern problemen aankaarten heeft geen nut, alles wordt ontkend of verdraaid.
Pluspunten
Leuke, betrokken collega”s (vaste krachten zowel de flexmedewerkers)
Minpunten
Sjoemelen met de planning, Recht ontnomen op vrije zieke dagen, Agressieve dwingende benadering, Plannen je vol ondanks aangegeven vrije dagen, Geen begeleiding, Geen overleg, Interne problemen worden niet aangepakt, Liegen verdraaien regels in hun voordeel, Managers nemen geen verantwoordelijkheid
Uitdagend en leerzaam
Begeleider gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Appingedam10 januari 2018
Samen met leuke collega's begeleid je mensen met een handicap. Geen dag is hetzelfde en niet alleen de doelgroep leert van jou maar ook jij van hun.
Pluspunten
Leuke collega's en doelgroep, veel variatie in het werk.
Minpunten
Geen behalve dat de communicatie soms beter kon
Werk Ervaring
Intergraal begeleider (voormalige medewerker) –  Apeldoorn8 december 2017
Ik heb binnen de organisatie s Heerenloo leuk kunnen werken op de dagbesteding van de rayon ouderen. ik heb voornamelijk overdag gewerkt van 9 tot 4. Over de gehele dag activiteiten doen met de bewoners. Ik heb er veel geleerd in de periode van 5 maanden. Met het management heb ik weinig mee te doen gehad, alleen voor ziek melding.

Aan dit werk is niks moeilijks aan. Het verschonen van de bewoners vraag wel het enige veer energie, maar verder niks moeilijks aan.

Dit werk is een ideale baan als je schoolgaande kinderen, dan kun je lekker overdag werken. Je ben gezellig met de bewoners bezig.
Pluspunten
Onder schooltijd van kinderen kunnen werken
Minpunten
Geen ORT krijgen, omdat je van maandag tot vrijdag werkt
Fijne werkgever, goede arbeidsvoorwaarden
Polikliniek coördinator op de behandelafdeling (huidige medewerker) –  Julianadorp10 juni 2017
Heb alle jaren met veel plezier gewerkt! Nu tijd voor iets nieuws!
Een logge organisatie met veel te veel schijven
Administratie medewerkster (voormalige medewerker) –  Apeldoorn8 april 2017
Helaas een te grote organisatie. Door de vele schijven wordt er niet efficiënt gewerkt. Daarom gaat er te weinig geld naar de zorg voor cliënten.
Communicatiemedewerker (voormalige medewerker) –  Julianadorp14 maart 2017
.- Verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie in heel Noord-Holland
professionele zorginstelling
Beleidsadviseur (voormalige medewerker) –  Amersfoort27 januari 2016
Prettig om te mogen werken voor een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking.
Fijne werkgever
Medewerkster personeelsadministratie (voormalige medewerker) –  Amersfoort13 januari 2016
goedewerkgever, leuke collega's
helaas verhuist naar amersfoort
Leuk werk, afwisselen en leuk werksfeer
Debiteurenadministratie Share Service Center (voormalige medewerker) –  Amersfoort, UT25 november 2015
Je werk veel zelfstandig en ook team player. Het wordt veel overlegd op de afdeling. Is altijd in beweging.
Pluspunten
Flexibel in werkuren
Minpunten
Geen goeie communicatie onderlingen
leuk bdrijf om voor te werken
bed helpen ook met behulp (voormalige medewerker) –  Noordwijk-Binnen, ZH23 november 2015
een mooi en leerzaam bedrijf ik zou der zo weer gaan werken helaas is het wegen bezuinigen iets minder geworden waardoor ze nood gedwongen afscheid moesten nemen van collega's
Pluspunten
flexiebel
Minpunten
dat ik er niet kon blijven
Flexer (huidige medewerker) –  monster19 oktober 2015
Zolang je zelf alles regeld gaat het goed. Maar als er iets gebeurd dan krijg je geen hulp aangeboden.
Leuk werk
Begeleider - Vakantiekracht (voormalige medewerker) –  Ermelo, GE12 april 2015
Ik vind het werken bij 's Heeren Loo Zorggroep erg leuk.
Er zijn veel faciliteiten.

De organisatie is wel vrij stroef.
Kijken naar de mogelijkheden van de cliënten
Pedagogisch medewerker jeugdzorg (huidige medewerker) –  Druten, GE22 maart 2015
Tijdens het werk wordt er gekeken naar de mogelijkheden van de cliënten, daarin heb ik geleerd ze bij te staan waar nodig en ze te motiveren om het zelf te doen. De glimlach die ze krijgen nadat ze iets zelf gedaan hebben is onvergetelijk. Daar doe ik het voor.
Ik werk graag samen in de teams waar ik werk.Je werkt veel met verschillende collega's en dat verbreed je visie.
Een zorginstelling die, als alle zorginstellingen, te maken heeft met dalende inkomsten. Clienten echter worden zoveel mogelijk ontzien!
clientcoach/clientvertrouwenspersoon part-time (huidige medewerker) –  Ermelo, GE14 september 2014
Het mooie van de baan is het mogen werken aan grotere zelfstandigheid, met in het verlengde hiervan het zelfvertrouwen van clienten, hen mogen ondersteunen naar het werken van oplossingen op onderdelen waar ze niet tevreden over zijn of klachten hebben.
Het is soms lastig om een functie uit te oefenen die geheel solo is. Feedback is er vaak niet maar heb zeker behoefte hieraan. Dit om zo nog beter de clienten van dienst te kunnen zijn.
gezellige werksfeer
ambulante begeleider, ambasadeur diversiteit (voormalige medewerker) –  Almere, Ermelo10 mei 2013
cultuur verschillen en overeenkomsten m.b.t. tot gehandicapten zorg. Diversiteit waardering, ieder klant heeft zijn eigen waarden en normen. Lichamelijke verzorging vond ik zwaar. Het leukste was afwisselend werk en de ontwikkeling van de clienten.
Pluspunten
doorgroei mogelijkheden
Minpunten
onregelmatige tijden
Alle dagen is nooit het zelfde
Client ondersteuner (huidige medewerker) –  Den Helder15 maart 2013
Je weet als flexer nooit waar je komt te werken en dat maakt het wel weer leuk aan dit werk. Je leert altijd bij van jezelf, clienten en ook van je collega's. Maar wat ik weet breng je in de praktijk en er valt dan weinig te leren/mogelijkheden die geboden worden zijn daarin nihil. Collega's had ik niet altijd meestal werkte ik zelfstandig met 6 clienten. Moeilijkste aan de baan? Wanneer je wel met iemand samen werkt die het anders doet dan hoe je het geleerd is en hoe het dus wel moet. Het leukste is dat het geweldig is om met mensen met een beperking te werken. En elke dag niet het zelfde is.
Leerzame werkervaringsplaats in de gehandicaptenzorg
Werkervaringsplaats als woningpedagoog (voormalige medewerker) –  Ermelo23 oktober 2012
Met veel plezier heb ik ervaring opgedaan in de gehandicaptenzorg in de vorm van een werkervaringsplaats bij 's Heeren Loo Ermelo.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over 's Heeren Loo gesorteerd op locatie