's Heeren Loo Reviews

stagaire
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Druten16 juli 2018
leerzame werkplaats met cliënten met een ernstig verstandelijke beperking met gedragsproblemen. echter is de salaris aan de lage kant en sta je er soms als begeleiders alleen voor.
Gezellig, interessant en leerzaam
Ik loop hier op dit moment stage (huidige medewerker) –  Julianadorp11 juli 2018
Ik heb hier met veel plezier stage gelopen. En veel geleerd over het werk in de hulpverlening.
Pluspunten
leermomenten
Minpunten
late avonden
Betrouwbaar en behoudend
Manager Zorg (huidige medewerker) –  Apeldoorn5 juni 2018
's Heeren Loo is een betrouwbare werkgever voor zijn medewerkers. Er wordt veel gedaan aan scholing/training en ondersteuning aan de medewerkers mbt. het werken met clienten.

's Heeren Loo is een grote organisatie. Deze omvang heeft voordelen voor de clienten als het gaat om het organiseren van zaken.
's Heeren Loo is instaat om goede en complexe zorg/dienstverlening te bieden aan clienten met verschillende hulpvragen.

Het management staat ver af van de teams waardoor er weinig aandacht is voor medewerkers en teams. Teams worden niet aangestuurd en minimaal gecoached op het organiseren van de zorg en samenwerken.
Er is een hoge administratieve werkdruk binnen de organisatie.

's Heeren Loo geeft zijn medewerkers in alle lagen van de organisatie weiing regelruimte. Dit beïnvloed het stimuleren van meer zelforgansatie en persoonlijk leiderschap negatief.
Pluspunten
Veel scholing en training
Minpunten
Weinig veranderkracht
Goeie sfeer met collega's, wel logge organisatie
Medewerker innovatieruimte/ bewegingsagoog (huidige medewerker) –  Apeldoorn16 april 2018
Locatie Apeldoorn. Eigen bedrijfsculuur. Je kan met de stroom mee, maar als je goede ideeën hebt, dan zijn daar mogelijkheden mee. Je moet dan wel je echt je best doen om dit dan voor mekaar te krijgen.
De organisatie is vrij log.
Veel verschillende cliënten, van heel laag diep verstandelijk beperkt tot licht verstandlijk beperkt. Moeilijk verstaanbaar gedrag, autisme, hechtingsproblematiek, dementie, niet aangeboren hersenletsel... Uitdaging genoeg.
Professionele zorgorganisatie met hart voor cliënten
Communicatieadviseur (huidige medewerker) –  Amersfoort13 april 2018
In het verleden heb ik mijn zorgopleiding afgerond binnen ‘s Heeren Loo in Ermelo. Tijdens de opleiding heb ik gewerkt op diverse woningen en binnen dagbesteding. Na het afronden van mijn opleiding heb ik nog 6 jaar met veel plezier gewerkt bij ‘s Heeren Loo. Ik ben er destijds weggegaan omdat ik een andere studie ging doen en dit niet kon combineren met mijn toenmalige functie. Het is echter altijd mijn wens en verlangen geweest om terug te keren.
Begin dit jaar lukte dat en vond ik een vacature die bij mij paste. Dit keer niet in een zorg-, maar in een communicatie-functie. De organisatie is flink gegroeid in de jaren dat ik weg ben geweest, maar de mentaliteit is onveranderd gebleven; het is nog steeds de prettige, betrouwbare en professionele werkgever waar je kan groeien, leren en ontwikkelen. Een werkgever die hart heeft voor de cliënt en waar zorg en expertise voorop staan.
Als flexer wordt je niet gewaardeerd
Flexmedewerker (huidige medewerker) –  Monster5 maart 2018
Aan het begin wordt je echt in het diepe gegooid. Weinig tot geen begeleiding. De trainingen zijn te algemeen en heb je weinig aan op de werkvloer.
Knelpunten die je ervaart daar moet je zelf een oplossing voor zien te bedenken.

De woongroepen zijn goed georganiseerd. Meeste groepen hebben alles tot in details gepland en omschreven. De doelgroep is geweldig. De colllega”s zijn super en samen kom je er wel uit!

Het flexbureau is een zootje. Men heeft letterlijk de maling aan je. Plannen je helemaal vol, op vrije dagen wordt je doodgebelt om te komen werken. Wil je vrije dagen, ben je ziek of heb je een voorkeur voor dag of groep, dan kom je in de problemen. Je wordt dan benaderd op een dreigende en dwingende toon er wordt veel gelogen en gesjoemeld met de planning en wettelijke regels. Regels lappen ze aan hun laars en als medewerker heb je geen poot om op te staan.
Intern problemen aankaarten heeft geen nut, alles wordt ontkend of verdraaid.
Pluspunten
Leuke, betrokken collega”s (vaste krachten zowel de flexmedewerkers)
Minpunten
Sjoemelen met de planning, Recht ontnomen op vrije zieke dagen, Agressieve dwingende benadering, Plannen je vol ondanks aangegeven vrije dagen, Geen begeleiding, Geen overleg, Interne problemen worden niet aangepakt, Liegen verdraaien regels in hun voordeel, Managers nemen geen verantwoordelijkheid
Uitdagend en leerzaam
Begeleider gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Appingedam10 januari 2018
Samen met leuke collega's begeleid je mensen met een handicap. Geen dag is hetzelfde en niet alleen de doelgroep leert van jou maar ook jij van hun.
Pluspunten
Leuke collega's en doelgroep, veel variatie in het werk.
Minpunten
Geen behalve dat de communicatie soms beter kon
Werk Ervaring
Intergraal begeleider (voormalige medewerker) –  Apeldoorn8 december 2017
Ik heb binnen de organisatie s Heerenloo leuk kunnen werken op de dagbesteding van de rayon ouderen. ik heb voornamelijk overdag gewerkt van 9 tot 4. Over de gehele dag activiteiten doen met de bewoners. Ik heb er veel geleerd in de periode van 5 maanden. Met het management heb ik weinig mee te doen gehad, alleen voor ziek melding.

Aan dit werk is niks moeilijks aan. Het verschonen van de bewoners vraag wel het enige veer energie, maar verder niks moeilijks aan.

Dit werk is een ideale baan als je schoolgaande kinderen, dan kun je lekker overdag werken. Je ben gezellig met de bewoners bezig.
Pluspunten
Onder schooltijd van kinderen kunnen werken
Minpunten
Geen ORT krijgen, omdat je van maandag tot vrijdag werkt
Stage
Bedrijfsadministrateur (stage) (voormalige medewerker) –  Amersfoort17 juli 2017
Een leuke stageplek waar je veel kan leren en veel ziet van hoe het eruitziet bij een groot kantoor.
Fijne werkgever, goede arbeidsvoorwaarden
Polikliniek coördinator op de behandelafdeling (huidige medewerker) –  Julianadorp10 juni 2017
Heb alle jaren met veel plezier gewerkt! Nu tijd voor iets nieuws!
Een logge organisatie met veel te veel schijven
Administratie medewerkster (voormalige medewerker) –  Apeldoorn8 april 2017
Helaas een te grote organisatie. Door de vele schijven wordt er niet efficiënt gewerkt. Daarom gaat er te weinig geld naar de zorg voor cliënten.
Communicatiemedewerker (voormalige medewerker) –  Julianadorp14 maart 2017
.- Verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie in heel Noord-Holland
Gezellig en leerzaam omstandigheden.
Huishoudelijk hulp (voormalige medewerker) –  Apeldoorn6 oktober 2016
Je leert meer over mensen daar en kom je erachter of je de opleiding wilt volgen of niet. En dat vond ik heel fijn.
Pluspunten
Vriendelijk
professionele zorginstelling
Beleidsadviseur (voormalige medewerker) –  Amersfoort27 januari 2016
Prettig om te mogen werken voor een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking.
Fijne werkgever
Medewerkster personeelsadministratie (voormalige medewerker) –  Amersfoort13 januari 2016
goedewerkgever, leuke collega's
helaas verhuist naar amersfoort
Leuk werk, afwisselen en leuk werksfeer
Debiteurenadministratie Share Service Center (voormalige medewerker) –  Amersfoort, UT25 november 2015
Je werk veel zelfstandig en ook team player. Het wordt veel overlegd op de afdeling. Is altijd in beweging.
Pluspunten
Flexibel in werkuren
Minpunten
Geen goeie communicatie onderlingen
leuk bdrijf om voor te werken
bed helpen ook met behulp (voormalige medewerker) –  Noordwijk-Binnen, ZH23 november 2015
een mooi en leerzaam bedrijf ik zou der zo weer gaan werken helaas is het wegen bezuinigen iets minder geworden waardoor ze nood gedwongen afscheid moesten nemen van collega's
Pluspunten
flexiebel
Minpunten
dat ik er niet kon blijven
Flexer (huidige medewerker) –  monster19 oktober 2015
Zolang je zelf alles regeld gaat het goed. Maar als er iets gebeurd dan krijg je geen hulp aangeboden.
Leervolle leeromgeving
Leerling persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Den Helder, NH30 mei 2015
Als leerling heb ik hier veel geleerd. Ik heb op verschillende groepen gewerkt waardoor ik kennis heb gemaakt met verschillende doelgroepen.
Leuk werk
Begeleider - Vakantiekracht (voormalige medewerker) –  Ermelo, GE12 april 2015
Ik vind het werken bij 's Heeren Loo Zorggroep erg leuk.
Er zijn veel faciliteiten.

De organisatie is wel vrij stroef.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.