's Heeren Loo Reviews

Werk-Privé Balans
Een logge organisatie met veel te veel schijven
Administratie medewerkster (voormalige medewerker) –  Apeldoorn8 april 2017
Helaas een te grote organisatie. Door de vele schijven wordt er niet efficiënt gewerkt. Daarom gaat er te weinig geld naar de zorg voor cliënten.
Was deze review nuttig?Ja 14Nee 8Rapporteren
Communicatiemedewerker (voormalige medewerker) –  Julianadorp14 maart 2017
.- Verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie in heel Noord-Holland
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 11Rapporteren
professionele zorginstelling
Beleidsadviseur (voormalige medewerker) –  Amersfoort27 januari 2016
Prettig om te mogen werken voor een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking.
Was deze review nuttig?Ja 8Nee 22Rapporteren
Fijne werkgever
Medewerkster personeelsadministratie (voormalige medewerker) –  Amersfoort13 januari 2016
goedewerkgever, leuke collega's
helaas verhuist naar amersfoort
Was deze review nuttig?JaNee 3Rapporteren
Werk-Privé Balans
leuk bdrijf om voor te werken
bed helpen ook met behulp (voormalige medewerker) –  Noordwijk-Binnen, ZH23 november 2015
een mooi en leerzaam bedrijf ik zou der zo weer gaan werken helaas is het wegen bezuinigen iets minder geworden waardoor ze nood gedwongen afscheid moesten nemen van collega's
Pluspunten
flexiebel
Minpunten
dat ik er niet kon blijven
Was deze review nuttig?Ja 10Nee 10Rapporteren
Flexer (huidige medewerker) –  monster19 oktober 2015
Zolang je zelf alles regeld gaat het goed. Maar als er iets gebeurd dan krijg je geen hulp aangeboden.
Was deze review nuttig?Ja 22Nee 16Rapporteren
Werk-Privé Balans
Kijken naar de mogelijkheden van de cliënten
Pedagogisch medewerker jeugdzorg (huidige medewerker) –  Druten, GE22 maart 2015
Tijdens het werk wordt er gekeken naar de mogelijkheden van de cliënten, daarin heb ik geleerd ze bij te staan waar nodig en ze te motiveren om het zelf te doen. De glimlach die ze krijgen nadat ze iets zelf gedaan hebben is onvergetelijk. Daar doe ik het voor.
Ik werk graag samen in de teams waar ik werk.Je werkt veel met verschillende collega's en dat verbreed je visie.
Was deze review nuttig?Ja 22Nee 13Rapporteren
Werk-Privé Balans
Een zorginstelling die, als alle zorginstellingen, te maken heeft met dalende inkomsten. Clienten echter worden zoveel mogelijk ontzien!
clientcoach/clientvertrouwenspersoon part-time (huidige medewerker) –  Ermelo, GE14 september 2014
Het mooie van de baan is het mogen werken aan grotere zelfstandigheid, met in het verlengde hiervan het zelfvertrouwen van clienten, hen mogen ondersteunen naar het werken van oplossingen op onderdelen waar ze niet tevreden over zijn of klachten hebben.
Het is soms lastig om een functie uit te oefenen die geheel solo is. Feedback is er vaak niet maar heb zeker behoefte hieraan. Dit om zo nog beter de clienten van dienst te kunnen zijn.
Was deze review nuttig?Ja 51Nee 9Rapporteren
gezellige werksfeer
ambulante begeleider, ambasadeur diversiteit (voormalige medewerker) –  Almere, Ermelo10 mei 2013
cultuur verschillen en overeenkomsten m.b.t. tot gehandicapten zorg. Diversiteit waardering, ieder klant heeft zijn eigen waarden en normen. Lichamelijke verzorging vond ik zwaar. Het leukste was afwisselend werk en de ontwikkeling van de clienten.
Pluspunten
doorgroei mogelijkheden
Minpunten
onregelmatige tijden
Was deze review nuttig?Ja 39Nee 33Rapporteren
Werk-Privé Balans
Alle dagen is nooit het zelfde
Client ondersteuner (huidige medewerker) –  Den Helder15 maart 2013
Je weet als flexer nooit waar je komt te werken en dat maakt het wel weer leuk aan dit werk. Je leert altijd bij van jezelf, clienten en ook van je collega's. Maar wat ik weet breng je in de praktijk en er valt dan weinig te leren/mogelijkheden die geboden worden zijn daarin nihil. Collega's had ik niet altijd meestal werkte ik zelfstandig met 6 clienten. Moeilijkste aan de baan? Wanneer je wel met iemand samen werkt die het anders doet dan hoe je het geleerd is en hoe het dus wel moet. Het leukste is dat het geweldig is om met mensen met een beperking te werken. En elke dag niet het zelfde is.
Was deze review nuttig?Ja 22Nee 41Rapporteren
Werk-Privé Balans
Leerzame werkervaringsplaats in de gehandicaptenzorg
Werkervaringsplaats als woningpedagoog (voormalige medewerker) –  Ermelo23 oktober 2012
Met veel plezier heb ik ervaring opgedaan in de gehandicaptenzorg in de vorm van een werkervaringsplaats bij 's Heeren Loo Ermelo.
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 17Rapporteren
Leuke, interessante werkomgeving
Afdelingssecretaresse voor meerdere locaties (huidige medewerker) –  Ermelo14 oktober 2012
Ik werkte op een midden-laag niveau groep met oudere clienten, veelal rolstoelers. Een heerlijke groep om mee te werken.
Taken: wassen, aankleden, toiletbezoek, eten geven, activiteiten doen, contact onderhouden met familie en andere disciplines.
Leuke clienten en collega's.
Pluspunten
je leert veel
Minpunten
lichamelijk was het zwaar werk
Was deze review nuttig?Ja 23Nee 61Rapporteren

5 sterren