's Heeren Loo
's Heeren Loo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
cultuur verschillen en overeenkomsten m.b.t. tot gehandicapten zorg. Diversiteit waardering, ieder klant heeft zijn eigen waarden en normen. Lichamelijke verzorging vond ik zwaar. Het leukste was afwisselend werk en de ontwikkeling van de clienten.
Pluspunten
doorgroei mogelijkheden
Minpunten
onregelmatige tijden
Ruim 25 jaar gewerkt op locatie Monster.21 jaar met veel plezier. Na deze 21 jaar ging het bergafwaarts.Geen oor voor de mensen op de werkvloer en slechte communicatie van het huidig management.Het management zou wel meer waardering mogen laten zien/tonen voor de medewerkers. Zo hou je ze ook binnenshuis en gaan er niet zoveel bij andere organisaties werken.Veel goeie sociale managers zien verdwijnen. Er is een nieuwe regiomanager die zou toch ook in de gaten moeten hebben waarom er zoveel open vacatures zijn???? Misschien beter de reviews lezen? Of luisteren naar mensen op de werkvloer.
Pluspunten
Leuke clienten
Minpunten
Slechte communicatie
Officiële reactie van 's Heeren Loo
9 oktober 2020
Ojee, dat is geen fijne ervaring. Wil je hier met iemand over in gesprek? Je kan ons telefonische bereiken op 0800 355 55 55 of via WhatsApp op 06 - 83 36 20 29. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. Ik ga zorgen dat je feedback gehoord gaat worden. ^Wilmy
Wat een logge instelling die het werken slecht faciliteert.Flexers kunnen niet in epd, kunnen het terrein niet af door slagboom waar munten voor nodig zijn die regelmatig nergens te vinden zijn. De cliënten kunnen doen en laten wat ze willen, totaal geen leidinggevende capaciteiten. Sfeer is waardeloos en blij dat ik daar al poos weg ben.
Ondanks chronische ziekte werd de werkdruk en de druk om je mond te houden over misstanden steeds verder opgevoerd, inclusief stevige intimidatie. Afspraken m.b.t. werkdrukverlaging werden structureel niet nagekomen, zelfs als hierdoor gevaarlijke situaties ontstonden. Collega's waren in het algemeen prima en gemotiveerd, management zeer slecht en onbetrouwbaar. Na uiteindelijk 2 jaar ziekte arbeidsongeschikt verklaard, maar geen transitievergoeding uitgekeerd, alleen een schandalig lage financiële regeling.
Pluspunten
fijne collega's
Minpunten
onbetrouwbaar management, enorm hoge werkdruk
Het werk zal vast veel voldoening geven, alleen het management is helaas dramatisch. Ze houden je onnodig aan het lijntje. Respectloos en tijdrovend. Veel geduld hebben met deze organisatie is het toverwoord.
18 jaar gewerkt bij deze instelling.10 jaar oke hierna is de organisatie achteruit gaan rollen. Managers die niks voor je doen. Je werkt met elkaar in de zorg maar wordt behandeld als een nummertje op papier. Incidenten met cliënten die in de doofpot worden gestopt. Client staat niet centraal. Ben blij dat ik er weg ben.
fijne collega's, hoge werkdruk, hierarchisch ingesteld, veel verloop, betrokken mensen,
Snelle sollicitatieprocedure Je loopt eerst een keer mee. Gezellige, hardwerkende collega’s
Mooie werkplek en mooie collega's met een groot, goed hart. Maar de bezuinigingen op personeel in combinatie met een groeiende zorgvraag ( zie groter wordende groep cliënten die eigenlijk GGZ zijn) is de werkdruk niet gezond.
Pluspunten
Secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Logge organisatie
Meer begeleiding in het begin zou prettig zijn . Ook kan het salaris meer aangepast naar taken die van je verwacht worden.
Pluspunten
Teamgevoel, intresse, oprechtheid, transparantie van manager
Minpunten
Chaotisch, werkdruk, salaris / functie is niet in verhouding
Mooi werk, fijne collega’s, goede ontwikkelingen, positieve vooruitgang!
Fysiek weinig ruimte om te werken; teveel mensen opgepropt in te kleine ruimtes. Weinig mogelijkheden om je eigen werk in te delen en naar eigen goeddunken uit te voeren; veel controles. Wel voldoende ruimte tussen prive en werk, mogelijkheden om op afstand of op lokatie te kunnen werken. Veel formele gesprekken en bijeenkomsten, die ook nog eens kostbare tijd vergen, waardoor te weinig ademruimte overblijft,
It is a hppay place with lots of opportunities to grow and prosper. In fact, I felt very good in there. The place is sound and secure.It is good to work in there
pittig opstarten op sommigen woningen. Als je het eenmaal onder de knie hebt dan kan je fijn werken. Leuke instelling, erg leerzaam en elke dag wel anders.
Mooi werk maar te veel diensten. Word ook niet goed naar personeel geluisterd waardoor veel mensen weer gauw weg gaan.
Zolang het uitkomt ben je goed. Er wordt door managers van alles beloofd, maar weinig komen ze na. Er wordt met groot gemak gelogen over dingen die gezegd zijn. De cliënten staan niet centraal. Geld wat hun toekomt wordt niet aan hun besteed. Continuïteit en veiligheid zijn ondergeschikt aan mooie moderne plannen om mee te pronken en geld.
Pluspunten
Leuke cliënten, fijne collega's en leuke locatie.
Minpunten
Beleid en managers
Prima leer / werk omgeving Heb de mogelijkheden gehad me hier te ontwikkelen Buiten het management om een prima werkplek geweest
Door bezuinigen worden er gekke keuzes gemaakt. Contracten worden niet verlengd terwijl er wel een hoop vacatures zijn. Er heerst een roddelcultuur
Zeer prettige werksfeer. Fijn management om je heen. Sfeer is zeer gemoedelijk. Leuke is de afwisseling binnen het werk. Moeilijkste ook de afwisseling, je moet overal wat vanaf weten. Door de brede doelgroep die we hebben.
Fijne buiten locatie om te werken, toegewijde collega's.
Veel geleerd, helaas heerst er een bedrijfscultuur waarin het vaak lastig is om goed en met plezier je werk te doen.
Pluspunten
Iets kunnen betekenen voor mensen met een verstandelijke beperking
Minpunten
Zie hierboven