Zorgwaard Reviews

Alle 8 beoordelingen worden getoond
Werk-Privé Balans
Niet wat ik ervan verwacht had
Medewerker (voormalige medewerker) –  Puttershoek14 juni 2017
Niet wat ik ervan verwacht had weinig tijd voor je cliënten.
gezellige Colleag's
Helpende niveau 2 (voormalige medewerker) –  's-Gravendeel, ZH18 november 2015
ik heb daar met veel plezier gewerkt gezellige collega's jammer dat mijn rug het niet toeliet
mooie leefomgeving voor cliënten
helpende niveau 2 op een pg+ groepswoning (huidige medewerker) –  Puttershoek, ZH13 oktober 2015
Ik ben werkzaam op pg+ afdeling. Dit is een afdeling met cliënten met een gedrag stoornis en agressie. Tijdens je werkdag ben je altijd samen met een collega, het is heel belangrijk om goed samen te werken om je eigen maar ook de veiligheid van je collega te kunnen garanderen. Het is een leuke en afwisselende baan. Je leert hier collegiaal zijn en goed met onverwachte situaties omgaan. Het moeilijkste van deze baan is dat je altijd allert moet zijn. Het leukste is als cliënten waarderen wat je voor ze kan doen en hun met een goed gevoel achterlaat voor een volgende dienst.
Pluspunten
afwisselend
Minpunten
agressie
Werk-Privé Balans
Na een dag met ouderen gewerkt te hebben, heb ik een voldaan gevoel
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Strijen, ZH11 maart 2015
in de ochtend kom ik aan bij een vast adres. als eerste drink een kopje koffie of thee met mijn cliënt en maak ik een praatje. vervolgens bespreek ik met hen of dat er speciale wensen zijn waarmee ik kan helpen in huis. vervolgens ga ik aan de slag. Tussendoor maken we vaak nog een praatje en krijg ik soms de mooiste verhalen over "vroeger" te horen.
Dat vind ik het mooiste aan het geheel. Wanneer ik wegga hebben de mensen weer een "schoon" huis, een tevreden gevoel (dat er ook een luisterend oor aanwezig is geweest) en ik heb een voldaan gevoel dat ik de mensen heb kunnen helpen!
Pluspunten
voldoening welk je van het werk krijg
Minpunten
beperkt aantal uren
Werk-Privé Balans
Zelfstandig werken in verschillende omgevingen
Huidhoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Strijen, ZH11 november 2014
Als huishoudelijke hulp werk je zeer zelfstandig, naast het schoonmaken ben je ook sociaal bezig door met je cliënten te praten.
Werk-Privé Balans
schoonmaken in bejaardenhuizen is echt vies
Schoonmaker (voormalige medewerker) –  Oud-beijerland5 juli 2014
Begint met bedden op maken en daarna maak je wc en de vloer schoon.
Pluspunten
het was in het weekend sochtends
Minpunten
vies werk
Afwisselend en gezellig werk
Thuishulp (huidige medewerker) –  Hoeksche Waard25 februari 2013
Met mijn huidige baan maak ik bij mensen thuis schoon die daar zelf niet meer toe in staat zijn.

Doordat ik ben begonnnen als vakantie hulp moest ik vaak bij veel verschillende mensen invallen. Hierdoor heb ik mijn communicatieve vaardigheden goed kunnen ontwikkelen.

Ik weet vaak niets van de client waar ik naar toe ga. Het is dan ook altijd afwachten wat ik moet doen en in hoe verre de client zelf nog in staat is om dingen te doen.

Als ik aan het werk ben kom ik geen collega's tegen, maar als ik naar de planning of kantoor moet is het altijd gezellig.

Het moeilijkste van mijn baan vind ik dat ik soms onhygiënische of verwarde clienten tref. Gelukkig komt dit weinig voor. Het leukste van mijn werk vind ik dat de mensen blij zijn dat je ze komt helpen. Ze vinden het fijn dat er iemand over de vloer is en ze zijn je duidelijk dankbaar.
Pluspunten
het is goed voor mijn sociale ontwikkeling
Minpunten
soms onhygiënisch

5 sterren

2,9
2,3
2,1
2,9

Reviews over Zorgwaard gesorteerd op locatie