ViVa! Zorggroep Reviews

Alle 5 beoordelingen worden getoond
Werk-Privé Balans
Met heel veel plezier en affiniteit de afgelopen 19 jaar gewerkt om doelstellingen te halen en belevingsgerichte zorg te kunnen bieden.
Begeleider groepverzorging ouderenzorg (voormalige medewerker) –  Castricum, NH8 december 2015
Ik heb hier geleerd om te ondernemen, verantwoordelijkheid te nemen. Dit natuurlijk binnen de gestelde kaders.
Overleg met verschillende discipline met hun verschillende uitgangspunten binnen de doelstelling van het bedrijf was voor mij een uitdaging. Met het uiteindelijke doel belevingsgerichte zorg te leveren.
Pluspunten
Goede werksfeer
Minpunten
Communicatie
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Fijne werkplek, veel werkervaring opgedaan
Activiteitenbegeleider (huidige medewerker) –  Heemskerk, NH10 maart 2015
Het begeleiden en ondersteunen van cliënten met dementie en hun mantelzorger. Zinvolle dagbesteding verzorgen voor de cliënt. De cliënt motiveren om deel te nemen aan dagbesteding. Het opstellen van een zorgplan en de activiteiten hierop afstemmen. Nieuwe werkwijze “model ontmoetingscentrum” geïntroduceerd binnen het team. Leiden van een gespreksgroep in samenwerking met de psycholoog.
Was deze review nuttig?Ja 11Nee 10Rapporteren
Werk-Privé Balans
Een fijne organisatie met oog voor de afhankelijke zorgvrager
leerling Verzorgende IG niveau 3 (huidige medewerker) –  Heemskerk15 juli 2014
Ik ben heel blij dat ik bij deze organisatie de kans heb gekregen om mijzelf om te scholen voor een baan als verzorgende IG. Hier wordt aangegeven dat ze juist blij zijn als je wat ouder bent want levenservaring komt heel goed van pas bij de verzorging van de oudere medemens.
Was deze review nuttig?Ja 14Nee 4Rapporteren
Werk-Privé Balans
De kleinschaligheid maakt het werk persoonlijk en plezierig
Activiteiten begeleidster (voormalige medewerker) –  Akersloot, N. Holland14 september 2013
De dagen op het werk zijn over het algemeen nogal hectisch en afwisselend. Viva! bood mij de gelegenheid om een aantal cursussen te volgen.
Ik werk in een fijn team waarin we elkaar zoveel mogelijk ondersteunen.
De directie is vrij onzichtbaar, besluiten worden zonder overleg genomen zodat je wel eens voor verrassingen komt te staan.
Het leukste van dit werk is het persoonlijke contact met de bewoners, het lastigste de werkdruk
Pluspunten
de collega's
Minpunten
Dat er zo weinig tijd is voor de bewoners
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 6Rapporteren

5 sterren