VERO MODA Reviews

22 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Werk-Privé Balans
Erg goede basis gelegd hier!
Verkoopspecialist (huidige medewerker) –  Uden22 augustus 2017
Erg veel geleerd over leidinggeven en alles wat hierbij komt kijken!
Gezellige collega's Lieve klanten Goede werksfeer
Assistent bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Enschede16 mei 2017
Ik heb hier dertien jaar met heel veel plezier gewerkt, leuke collega's en vaste klanten die steeds terug komen en dan vragen om weer door mij geholpen te worden dat geeft een voldaan gevoel.

Door mijn passie voor mode en lifestyle kan ik mijn emotie eerlijk naar de klant brengen en dat komt altijd eerlijk over daar houden de klanten van en komen zeker terug.
Pluspunten
grote winkel altijd van alles te doen.
Minpunten
Veel lopen
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Goede begeleiding, fijne collega's en wel gezellig
Verkooopmedewerker (voormalige medewerker) –  Rijswijk18 januari 2017
Je begint de dag met het schoonmaken van de winkel. Ik heb veel geleerd over de werkvorm. Goederen in ontvangst nemen, verwerken, labelen en inhangen in de winkel. De directie was prima, straight to the point. Mijn collega's waren gezellig en kon ik goed mee samenwerken. Het moeilijkste van de baan vond ik om uit mijn comfortzone te stappen en echt mijn stem te laten horen. Het leukste van de baan vond ik vooral de klanten, de verschillend leeftijden, smaken en voorkeuren van de klanten was wel elke keer een uitdaging.
Liep hier stage
Stagiaire verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Almere18 november 2016
Heb het heel leuk gehad bij Vero Moda!
Leerde heel veel
En was vleksible
Mijn werk
Management-assistent (voormalige medewerker) –  Ridderkerk en Barendrecht22 oktober 2016
Het leukste van mijn werk was als je lang bezig bent geweest met een klant die dan geheel tevreden met een goed gevulde tas de winkel verlaat.
Ik heb heel veel geleerd over hoe om te gaan met mensen (klanten en collega's) problemen oplossen en overwinningen vieren.
Werk-Privé Balans
Heb met heel veel plezier daar gewerkt.
Shopmanager (voormalige medewerker) –  Groningen23 mei 2016
Vero Moda is een leuk bedrijf heb daar veel geleerd en doorgroei mogelijkheden.
Help graag mensen advies geven en het geeft mij een goed gevoel als ze tevreden de deur uitgaan.
Hele leuke collega's goede sfeer in de winkel voor de klant ook erg fijn als ze zich op gemak voelen.
Pluspunten
Goede sfeer leuke collega's.
Minpunten
Lange dagen.
prettige werkomgeving
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Almere22 mei 2016
in de tijd dat ik hier stage heb gelopen heb ik veel geleerd.
meer met de mensen praten en de mensen hulp aanbieden
Het werk als verkoopmedewerker
Verkoper, styliste en kassamedewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH17 april 2015
De rede waarom ik mij heb aangemeld via Indeed, is dat de winkel waar ik nu werk binnenkort gaat sluiten. Jammer genoeg kan ik niet worden overgeplaatst vanwege bezuinigingen.
Ik zal in het kort uitleggen wat ik nou zo leuk vind aan de functie Verkoopmedewerker.

Mode heeft altijd mijn interesse gehad,vandaar dat ik altijd winkel werk heb gedaan. Als verkoopmedewerker dien je altijd goed te kunnen verplaatsen in de wensen van de klanten en het een uitdaging vindt om hierop in te spelen, dit heb ik altijd belangrijk gevonden als verkoopmedewerker. De ene keer houdt het in dat je de juiste maat van een broek pakt, en de andere keer geef je uitgebreid advies over een complete outfit. Dat maakt het werk in een modewinkel ook zo leuk en afwisselend. Ik heb jaren ervaring gehad op het gebied van verkoop, en kan goed overweg met klanten. Daarnaast heb ik meerdere cursussen en trainingen gevolgd op het gebied van klantenverkoop.Daarnaast ben ik erg collegiaal en flexibel, ik kan mij makkelijk aanpassen in situaties. Ik werk graag samen in een team om een mooie, nette winkel te creëren, dat vind ik belangrijk.
Pluspunten
Ik ben erg spontaan, grappig, lief en luister graag naar mensen
Minpunten
Kan soms moeilijk omgaan met feedback
Was deze review nuttig?JaNee 23Rapporteren
Werk-Privé Balans
Ongekende service verlenen bij een grote keten
1e Verkoopster (voormalige medewerker) –  Rotterdam12 maart 2015
Als 1e medewerker stond ik voornamelijk bij de paskamer en genereerde door mijn stylingtips meer omzet door bijverkoop. Ik had zelfs mijn vaste klanten die blij waren met de 1e klas service zoals je die niet snel ziet bij het midde- laagsegment.

Met de "oude" manager naar diverse cursusdagen geweest. Visual Merchendise mocht verrichte bij drukte of afwezichheid van de VMer.

Leuke collega's en een gezellige werksfeer. Ook de arbeidsvoorwaarden en cursussen waren top!

Ik vond het erg jammer dat de nét nieuwe manager mij door bezuinigingen (ik was 21+) enkel een 12uur contract aanbood.
Pluspunten
Gezellige werksfeer, fijne personeelskorting, leuke cursussen (bijvoorbeeld Jeans verkoop, Visual Merchendise)
Minpunten
Bezuiniging op ervaren krachten
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 2Rapporteren
Bercon
Styliste (huidige medewerker) –  Utrecht, UT25 november 2014
Goede stagevergoeding. Klein bedrijf, waardoor het doorgroeien in het bedrijf moeilijker is. Werksfeer is knus, maar gezellig. Leuke collega's.
Pluspunten
Goede vergoeding
Minpunten
Zeer klein bedrijf
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Leuk werk, minder leuke sfeer
Verkoopmedewerker en ik heb enige tijd leiding (voormalige medewerker) –  Hilversum, NH8 oktober 2014
Ik heb veel geleerd op sociaal gebied, ik was voorheen erg verlegen maar dat is nu heel veel minder geworden.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 4Rapporteren
Werk-Privé Balans
Meeste leerzame en geweldige baan ooit
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Assen, DR21 juli 2014
Een typische dag op het werk begon heel vrolijk en behulpzaam voor iedereen. Niet alleen naar de klanten maar ook voor je collega's

Ik heb bijna alles geleerd over mode en hoe je om moet gaan met kleding. Zoveel geleerd dat ik het niet allemaal kan bijhouden

Mijn collega's waren super, betere collega's kan je het niet voorstellen

Het moeilijkste van de baan was dat ik veel mensen moest helpen, vooral als het koopavond was of op de woensdag. dan kon je de vloer van Vero Moda niet zien

Het leukste was alles aan de baan, het was nooit vervelend of irritant op de werkvloer.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 1Rapporteren
Werk sfeer.
Verkoopster (huidige medewerker) –  Nieuwegein, UT16 april 2014
Wij hebben een heel leuk team, gezellige meiden weten allemaal wat we moeten doen helpen elkaar ook. Het leukste van het werk is met de klanten omgaan praatje maken klanten helpen en zoveel mogelijk verkopen. We doen eigenlijk dagelijks het zelfde. Aanvullen, Vracht, Winkel omhangen, Verkoop.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
leerzaam en gezellige sfeer
Sales adviser, verkoop (voormalige medewerker) –  Venlo, LI11 april 2014
Hoe je als verkoopmedewerker te werk moet gaan.
Leren werken met cijfers, kassatelling, aantal kledingstukken arriveerden etc.
Het aankleden van jezelf en winkel. Presenteren.

Collega's van mijn leeftijd gehad, je kent elkaar en gaat er makkelijk mee om.

Het moeilijkste van mijn baan is, de plezier er in houden en bezig blijven in hetzelfde. Ik vond het vooral eentonig omdat het een vrij klein winkeltje was.

Het leukste vond ik het aankleden, contact met klanten aangaan en leren met cijfers werken (kassabeheer).
Pluspunten
Leren omgaan met cijfers, verkopen en contact met klanten
Minpunten
Zelfstandig de voorraad nakijken en tellen
Was deze review nuttig?JaNee 2Rapporteren
Erg leuk bedrijf
Assistent Manager (voormalige medewerker) –  Harderwijk, GE24 februari 2014
Een erg leuk bedrijf om voor te werken en in blijvende ontwikkeling.

Doorgroeimogelijkheden. Trendy en dynamisch.
Pluspunten
personeelskorting op leuke kleding, voor leidinggevenden leuke evenementen
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Gezellige collega's en leuke werksfeer
Parttime verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Hengelo, OV10 december 2013
Een dag op het werk was altijd veelzijdig. Aanvullen, schoonmaken, klanten helpen, afrekenen, opruimen.

Doordat ik verschillende functies heb gehad, heb ik er veel geleerd. Leidinggeven, merchandisen, verkopen.

Heel veel contact met de directie was er niet. Het is een Deens bedrijf en de directie komt ook uit Denemarken. Onze area manager was er wel 1 keer in de twee weken. Had goed contact met haar.

Het moeilijkste van de baan vond ik het altijd enthousiast blijven over de collectie (heb namelijk jaren gehad dat er ontzettend slecht was ingekocht)

Het leukste van de baan is de veelzijdigheid. Geen dag was hetzelfde. Ook vond ik het leuk dat je op een gegeven moment je eigen vaste klanten hebt.
Pluspunten
personeelskorting
Minpunten
de tijden
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 1Rapporteren
Leerzame gezellige werksfeer
Assistent Shopmanager (voormalige medewerker) –  Venlo, LI19 november 2013
Dagelijks klaar staan voor de klant, vrachtverwerking, schoonmaken.
Wat ik geleerd heb is klanten op de juiste manier helpen zodat ze met een goed gevoel de deur uit gaan en de volgende keer weer terugkomen, merchandisen, leiding geven en plannen.
Ik had hele fijne collega's, kunnen goed werken maar zijn ook altijd in voor wat gezelligheid. Ook kon je altijd bij ze terecht voor een goed (prive) gesprek.
Het moeilijkste van de baan vond ik het merchandisen en de nieuwe vracht verwerken. Als je ergens iets nieuws neerhangt, moet datgene wat je weghaalt weer een nieuw plekje krijgen. Af en toe best wel een puzzel. Leiding geven komt ook meer bij kijken en is lastiger dan je denkt.
Het leukste vond ik het contact met klanten en het goede collegiale team wat ik om me heen had.
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren
Vero Moda
Tot 2010 fulltime verkoopster (voormalige medewerker) –  Hellevoetsluis14 november 2013
Een typische dag was bij de Vero Moda dat we sochtends begonnen met aanvullen van de verkochte kleding.
Ik heb geleerd om klanten te helpen en te adviseren en heb meer kennis opgedaan van mode.
Heb ook veel administratief werk gedaan.
Met de directie had ik veel contact, doordat ik shopmanager was, ze hielpen me wel goed maar alles ging voor het bedrijf. Als er iets met je was (prive dingen) dan hadden ze daar vaak geen begrip voor.
Ik kon heel goed overweg met mijn collega's.
Ik ben zelf iemand die graag wel kletst maar tussendoor ook gewoon hard werkt, tenslotte moet je ook gewoon een goede band met je collega's hebben als je samen werkt.
Het moeilijkste van de baan: Was in het begin de merchandise, daar had ik soms wel moeite mee maar na een paar jaar ervaring ging dat ook heel goed.
Het leukste vavn de baan was dat ik klanten blij kon maken met een leuke set en de merchandise
Pluspunten
Mochten elke vrijdag boodschappen halen
Minpunten
Dat als het zaterdag was dat je dan in je pauze niet naar buiten mocht
Leuke uitdagende werkgever
Filiaal manager (voormalige medewerker) –  Arnhem, GE28 juli 2013
Vero Moda,

Een leuke uitdagende tijd gehad, veel geleerd met betrekking tot het leiderschap.
Pluspunten
Goede Arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Balans tussen prive en werk
Werk-Privé Balans
Leuke werkplek, veel geleerd !
retail BV. Sales advisor (voormalige medewerker) –  Overvecht30 juni 2013
Dit was een leuke en afwisselende baan,
Ik kreeg vrij veel verantwoording omdat de assistent manager op vakantie was voor 3 maanden. Ik mocht facturen doen, vracht etc.
Ik vond het heel leuk om onder de mensen te zijn, mensen advies te geven en dan hun met een glimlach zien vertrekken. Ik werkte met leuke meiden en het was hard werken maar tegelijkertijd ook gezellig. Had een strenge bazin maar heb van haar heel veel geleerd.
Pluspunten
Leerzame ervaring, veel verantwoording
Minpunten
Je geeft sneller je salaris uit in de winkel waar je werkt.

5 sterren
4 sterren