Vermaat Groep Reviews

Groei is sleutel
Floormanager (huidige medewerker) –  Almere12 februari 2018
Werkgever die bereid is in je te investeren als je wilt groeien. De bottum-up cultuur is prettig en transparant.
Pluspunten
Interne opleidingen
Mooi bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden!
Horecamanager (huidige medewerker) –  Kerkrade10 februari 2018
Vermaat is een van de grootste spelers op catering gebied. Een super bedrijf met veel locaties waardoor er ook veel doorgroeimogelijkheden zijn. Je hebt veel verantwoordelijkheden maar daardoor ook veel vrijheid.
Goede kwaliteit staat voorop en dit wordt ook zeer nauwlettend gecontroleerd.
Een fantastisch bedrijf!
Regiomanager (huidige medewerker) –  Amsterdam9 februari 2018
Reeds 8 jaar werk ik voor Vermaat. Begonnen als Floormanager in opleiding en inmiddels verantwoordelijke voor 9 locaties. Mijn baan is ontzettend gevarieerd wat maakt dat ik elke dag zin heb om aan de slag te gaan! Als je zelf laat zien dat je ambitie hebt en professioneel bent, zijn de mogelijkheden binnen Vermaat eindeloos. De teams waarmee ik samenwerk krijgen veel vrijheid en er heerst een prettige bedrijfscultuur.

Een baan Vermaat kan ik iedereen aanraden!
Pluspunten
Doorgroei, gezelligheid, ondernemerschap
Informeel maar professioneel
Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam3 februari 2018
Fijne organisatie om voor te werken, inmiddels al 8 jaar in dienst. Gestart als horecamedewerker en doorgegroeid na mijn afstuderen. Altijd een gezellige werkplek gehad, al denk ik dat je eigen instelling daar ook een groot onderdeel van is. Zoals de titel het al zegt vind ik de organisatie informeel maar toch professioneel. Ik ga iedere dag met plezier naar werk!
Pluspunten
Gezellige werksfeer, vrijheid, doorgroeimogelijkheden
Vermaat haalt het beste uit zijn werknemers!
Assistent manager (huidige medewerker) –  Utrecht29 januari 2018
Vermaat is een jong en dynamisch bedrijf met veel mogelijkheden voor groei en ontwikkeling.
Je kan jezelf zijn, meedenken in het werkproces, ontdekken maar je mag ook fouten maken.
Vermaat blijft mij inspireren, zo blijf ik volop in ontwikkeling door workshops, trainingen en opleidingen.

Vermaat haalt het beste uit zijn werknemers!
Werkomgeving met vele doorgroeikansen als je hier voor gaat!
Leisure (huidige medewerker) –  Leiden26 januari 2018
Goede werkgever met aandacht voor medewerkers! Sfeer is afhankelijk van de locatie waar je werkt en wat bij je past. Zelf al op verschillende locaties gestaan en top ervaringen. Prima voorwaarden en genoeg uitdaging.
Met trots werken bij Vermaat
Horecamanager (huidige medewerker) –  IJsselstein26 januari 2018
Ik werk al bijna 6 jaar voor Vermaat en al die tijd met ontzettend veel plezier. In 2012 ben ik als Floormanager begonnen maar later door middel van training en begeleiding doorgegroeid naar Horecamanager. Als een locatie mij geen uitdaging meer biedt kan ik dit aangeven en is er de mogelijkheid om door te groeien naar een nieuwe uitdaging. Met ruim 300 locaties en een groei van 25% per jaar is die mogelijkheid er altijd.

Het voelt goed om deel uit te maken van zo'n groeiende organisatie die zich de komende jaren nog meer gaat positioneren in de horecabranche.
Pluspunten
Goede doorgroeimogelijkheden, Persoonlijk, Kansen
Minpunten
Als er geen klik met de specifieke locatie en, of manager is, (Tip: kijk dan met HR verder binnen deze mooie organisatie)
geen leuke werksfeer
Medewerker (voormalige medewerker) –  Leeuwarden20 december 2017
Ik heb er niet eens een jaar gewerkt omdat er 1/2 medewerkers zijn die het een beetje voor de andere medewerkers verzieken. Het is een leuke baan maar als elke keer het vuile werk op jou wordt afgeschoven dan is het op een gegeven moment niet meer leuk om te doen.
Pluspunten
salaris
Minpunten
geen leuke werksfeer
Verschrikkelijk!
Banqueting medewerker (huidige medewerker) –  Steenwijk16 december 2017
Het is dat ik op dit moment geen ander werk krijg (druk aan het solliciteren) maar ik krijg zwaar onderbetaald! Werk gemiddeld 24-30 uur per week. Enige wat ik krijg te horen is dat ik maar een aanvullende uitkering moet aanvragen! Niet te geloven! Mijn loonstrook kan ik ook niet bekijken omdat ik zogenaamd mijn inloggegevens niet heb. En nieuwe toegangcodes kunnen niet opgestuurd worden! Ik hoop dat ik super snel een andere baan heb want dit is waardeloos en slavenarbeid! (28 jr)
Pluspunten
Minpunten
Zoveel
Na 6 weken hoor je we gaan niet verder met je
Horecamedewerker (voormalige medewerker) –  Doetinchem13 december 2017
Wordt afgestraft op veel dingen. Veel geroddel op de werkvloer kleine dingen gelijk na de bedrijfsleider klagen. Heb je kinderen reageer vooral niet. Praten mooi maar uiteindelijk heb je niks. 0 urenbasis lig je er na 2 jaar standaard uit das protocol. Inwerken nouuu geweldig niet dus.
Vermaat is vooral goed voor zichzelf
Horecamanager (voormalige medewerker) –  Utrecht (provincie)13 december 2017
Vermaat kijkt vooral naar zichzelf. En dan met name naar waar ze geld kunnen besparen. Ook over de rug van het personeel. Als je je laatste verlening hebt gehad voordat je een vaste aanstelling moet krijgen slaat de sfeer om. Aan het einde van je contract begint het echt vervelend te worden. Jammer. Altijd wel heel leuk contact gehad met de bedrijven waarvoor ik de catering verzorgde. Zelfs hen viel het op dat het management onredelijk was. Leuk om te zien dat ik om me laatste dag van hen wel een bloemetje heb gehad, en van Vermaat zelf niet eens een telefoontje. Vermaat moet zich schamen.
Minpunten
Managers
Bijbaan voor als je echt geld nodig hebt, niets meer
Flexpool medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 november 2017
Collega's waren over het algemeen niet zo vriendelijk. De verschillende locaties waren wel leuk. Heb veel ervaring opgedaan binnen de horeca.
Pluspunten
Zelf je werktijden bepalen
Minpunten
Geen leuke werksfeer
Slecht
horeca manager (voormalige medewerker) –  Best20 juli 2017
Heb nog nooit bij zo n slechte catering gewerkt.
Als ze je kwijt willen zijn ze helemaal niet meer aardig.
De managers zijn van die gladde jongens die de helf van de tijd zijn afspraken na komen als ze al komen.
Pluspunten
Weinig
Minpunten
Alles
Goede kickstart voor je carriere!
Assistent manager (huidige medewerker) –  Schiphol21 juni 2017
Zeer jong en dynamisch bedrijf. In korte tijd uitgegroeid tot uit de kluiten gewassen bedrijf. Daardoor veel potentie om rap door te groeien naar hogere functies maar tegelijk ook een grote uitdaging om alle vacatures tijdig te vullen. Kan veel bereiken maar je moet er wel zelf werk van maken. Komt natuurlijk niet aanwaaien. Veel vrijheid, Vermaat gelooft in bottom up communicatie. Daardoor kan je ideeën snel en makkelijk uitvoeren. Veel ondersteuning van het servicekantoor waar je dat wenst. Geen extra beloning voor behaalde targets voor assistenten en floormanagers. Zou wellicht wel een goed idee zijn. Kortom; een jong bedrijf waar veel mogelijk is, maar moet ook nog aarden in de grote dat het nu is. En heeft daardoor juist weer veel vrijheid, niet alles is vastgelegd in regeltjes.
Pluspunten
Doorgroeipotentie, training voor talent, vrijheid voor ideeen, veel ondersteuning door servicekantoor
Minpunten
Tvt opbouw ipv uitbetalen, geen beloning voor targets voor floormanagers, weinig contact met andere locaties
Fijn bedrijf
Horeca Manager (huidige medewerker) –  Rotterdam25 mei 2017
De Vermaat Groep is een fijn bedrijf om voor te werken.
Vermaat investeert in hun medewerkers door interne trainingen en opleidingen. Hierdoor zijn er veel doorgroeimogelijkheden.
Collegialiteit staat centraal, iedereen binnen het bedrijf is zeer behulpzaam.
Pluspunten
Minpunten
n.v.t.
Horeca Manager (huidige medewerker) –  De Bilt16 mei 2017
Veel vrijheid en ondernemerschap. Goede doorgroei mogelijkheden naar horeca Manager.
mijn ervaring
Horecamanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam16 mei 2017
Tijdens mijn werk als manager zijn de volgende punten zeer leerzaam en uitdagend geweest:
- beheren van de voorraad
- verscherpen van de inkoop
- financiële administratie; het verwerken van pakbonnen, het opstellen van facturen en het maken van wekelijkse rapportages.
Gedreven en gezellige collega's, snelle dynamische omgeving. Je krijgt veel verantwoordelijkheid.
Teamleider (huidige medewerker) –  IJsselstein2 mei 2017
Goede werksfeer, gedreven en hard werkende collega's, can do mentaliteit, volop in beweging, ambitieus en hard groeiend. Afspraak is afspraak mentaliteit. Leuke club om voor te werken!
Pluspunten
Snel, toffe collega's, veel verantwoordelijkheid, vooruitgang, elke dag beter. Heerlijke lunch, borrels en bedrijfsfeestjes.
Minpunten
Kort door de bocht
Jonge en ambitieuse bedrijf. Informeel en professioneel met veel doorgroeimogelijkheden
Horecamanager (huidige medewerker) –  Arnhem2 mei 2017
Bijna een jaar werkzaam bij vermaat als horecamanager. Het is een fijne werkomgeving, goede verdiensten en mogelijkheid tot doorgroei. Daarnaast leuk dat het zo´n informele omgeving is vol met ambitieuze horecamensen die verder willen
Pluspunten
goede doorgroeimogelijkheden
Veel focus op persoonlijke ontwikkeling en training/doorgroei mogelijkheden
Assistent Horeca Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam26 april 2017
Als je het kan en graag wil is het mogelijk om binnen vermaat veel te bereiken. Zelf volg ik het young talent programma waar ik op zowel persoonlijk als werk gebied iedere maand weer erg veel leer. Ook werk ik met leuke collega's en ben ik erg tevreden over de arbeidsvoorwaarden.
Pluspunten
Minpunten
Reiskosten vergoeding

Reviews over Vermaat Groep gesorteerd op locatie