Vermaat Groep Reviews

Slecht
horeca manager (voormalige medewerker) –  Best20 juli 2017
Heb nog nooit bij zo n slechte catering gewerkt.
Als ze je kwijt willen zijn ze helemaal niet meer aardig.
De managers zijn van die gladde jongens die de helf van de tijd zijn afspraken na komen als ze al komen.
Pluspunten
Weinig
Minpunten
Alles
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 4Rapporteren
Werk-Privé Balans
Goede kickstart voor je carriere!
Assistent manager (huidige medewerker) –  Schiphol21 juni 2017
Zeer jong en dynamisch bedrijf. In korte tijd uitgegroeid tot uit de kluiten gewassen bedrijf. Daardoor veel potentie om rap door te groeien naar hogere functies maar tegelijk ook een grote uitdaging om alle vacatures tijdig te vullen. Kan veel bereiken maar je moet er wel zelf werk van maken. Komt natuurlijk niet aanwaaien. Veel vrijheid, Vermaat gelooft in bottom up communicatie. Daardoor kan je ideeën snel en makkelijk uitvoeren. Veel ondersteuning van het servicekantoor waar je dat wenst. Geen extra beloning voor behaalde targets voor assistenten en floormanagers. Zou wellicht wel een goed idee zijn. Kortom; een jong bedrijf waar veel mogelijk is, maar moet ook nog aarden in de grote dat het nu is. En heeft daardoor juist weer veel vrijheid, niet alles is vastgelegd in regeltjes.
Pluspunten
Doorgroeipotentie, training voor talent, vrijheid voor ideeen, veel ondersteuning door servicekantoor
Minpunten
Tvt opbouw ipv uitbetalen, geen beloning voor targets voor floormanagers, weinig contact met andere locaties
Was deze review nuttig?Ja 4NeeRapporteren
Fijn bedrijf
Horeca Manager (huidige medewerker) –  Rotterdam25 mei 2017
De Vermaat Groep is een fijn bedrijf om voor te werken.
Vermaat investeert in hun medewerkers door interne trainingen en opleidingen. Hierdoor zijn er veel doorgroeimogelijkheden.
Collegialiteit staat centraal, iedereen binnen het bedrijf is zeer behulpzaam.
Pluspunten
Minpunten
n.v.t.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 3Rapporteren
Horeca Manager (huidige medewerker) –  De Bilt16 mei 2017
Veel vrijheid en ondernemerschap. Goede doorgroei mogelijkheden naar horeca Manager.
Was deze review nuttig?JaNee 2Rapporteren
mijn ervaring
Horecamanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam16 mei 2017
Tijdens mijn werk als manager zijn de volgende punten zeer leerzaam en uitdagend geweest:
- beheren van de voorraad
- verscherpen van de inkoop
- financiële administratie; het verwerken van pakbonnen, het opstellen van facturen en het maken van wekelijkse rapportages.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 7Rapporteren
Werk-Privé Balans
Gedreven en gezellige collega's, snelle dynamische omgeving. Je krijgt veel verantwoordelijkheid.
Teamleider (huidige medewerker) –  IJsselstein2 mei 2017
Goede werksfeer, gedreven en hard werkende collega's, can do mentaliteit, volop in beweging, ambitieus en hard groeiend. Afspraak is afspraak mentaliteit. Leuke club om voor te werken!
Pluspunten
Snel, toffe collega's, veel verantwoordelijkheid, vooruitgang, elke dag beter. Heerlijke lunch, borrels en bedrijfsfeestjes.
Minpunten
Kort door de bocht
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Jonge en ambitieuse bedrijf. Informeel en professioneel met veel doorgroeimogelijkheden
Horecamanager (huidige medewerker) –  Arnhem2 mei 2017
Bijna een jaar werkzaam bij vermaat als horecamanager. Het is een fijne werkomgeving, goede verdiensten en mogelijkheid tot doorgroei. Daarnaast leuk dat het zo´n informele omgeving is vol met ambitieuze horecamensen die verder willen
Pluspunten
goede doorgroeimogelijkheden
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 4Rapporteren
Werk-Privé Balans
Veel focus op persoonlijke ontwikkeling en training/doorgroei mogelijkheden
Assistent Horeca Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam26 april 2017
Als je het kan en graag wil is het mogelijk om binnen vermaat veel te bereiken. Zelf volg ik het young talent programma waar ik op zowel persoonlijk als werk gebied iedere maand weer erg veel leer. Ook werk ik met leuke collega's en ben ik erg tevreden over de arbeidsvoorwaarden.
Pluspunten
Minpunten
Reiskosten vergoeding
Werk-Privé Balans
Goede werkgever met volop doorgroei mogelijkheden
Horecamanager (huidige medewerker) –  Den Haag26 april 2017
Als horecamanager ben je verantwoordelijk voor je eigen tent, dit maakt het dat je als ondernemer moet denken. Als manager word je vrij gelaten om je eigen beslissingen te nemen en bijgestuurd waar nodig.

Vermaat biedt de mogelijkheid om door te groeien binnen alle lagen van de organisatie, het is wel een bedrijf met een cultuur waar je zelf je mond open moet trekken en niet moet afwachten. Je zal dus zelf moeten laten zien dat je iets kan en iets wilt.

Onderling is er een goede werksfeer, zowel op locatie als in het contact met collega's op het servicekantoor.

Ik zou het bedrijf Vermaat bij iedereen die een carrière ambieert in de horeca aanraden.
Pluspunten
goede voorwaarden, salaris netjes op tijd, persoonlijke aandacht, goede werksfeer
Minpunten
locaties over hele land verspreid, daarom geïsoleerd van andere collega's.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Ondernemende platte organisatie, met veel ruimte voor ondernemerschap!
Horeca manager Leisure (huidige medewerker) –  Nederland26 april 2017
Leuke dynamische organisatie, actief in veel facetten van de horeca.
Als locatiemanager bij Vermaat ben je echt de ondernemer van je eigen tent. Er wordt veel ruimte gegeven voor eigen ideeën en inzichten.

Op het service kantoor werken professioneels op het gebied van HR, concept- en productontwikkeling en marketing waar je als manager veel mee kan sparren over je locatie. Hierdoor blijf je ontwikkelen en leren over de verschillende disciplines van het ondernemen.

Zelf vergelijk ik mijn stap naar Vermaat als voetballen in de Champions League. Het is hardwerken maar dan sta je wel tussen de beste professionals in je vakgebied, in een voor de markt toonaangevende organisatie.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 3Rapporteren
Werk-Privé Balans
Goede communicatie, doorgroeimogelijkheden en fijne werksfeer
Restaurant Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam26 april 2017
De werkdruk ligt bij ons hoog, maar met een hard werkend en enthousiast team voelt het alsof wij dit iedere dag weer aan kunnen. We hebben veel plezier, maar weten wanneer er een tandje bij moet. Vermaat is het perfecte voorbeeld van groei stimuleren, als jij initiatief toont en geschikt bent reikt Vermaat alle mogelijkheden aan om door te groeien. Ik ben blij waar ik zit en leer iedere dag.
Informeel bedrijf met doorgroeimogelijkheden
Medewerker (huidige medewerker) –  IJsselstein26 april 2017
Er heerst een goede werksfeer en ik heb fijne en gezellige collega's. Geen één dag is het zelfde, wat het erg dynamisch maakt. Persoonlijke ontwikkeling staat boven aan en er zijn verschillen opleidingsmogelijkheden binnen het bedrijf.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Jong en dynamisch bedrijf met uitstekende groeimogelijkheden
Kantoormedewerker (huidige medewerker) –  IJsselstein25 april 2017
Dynamisch bedrijf met veel mogelijkheden voor groei en ontwikkeling.

Leuke en gemotiveerde collega's waarmee je als team mooie projecten kunt opzetten en uitvoeren.
Pluspunten
Top sfeer
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Elke dag is een nieuwe uitdaging!
Horecamanager (huidige medewerker) –  Amsterdam-Oost25 april 2017
Bij Vermaat binnen gekomen als stagiaire, waarin ik de organisatie heb mogen leren kennen. Daarna de kans gekregen om mee te doen aan de eerste editie van een traineeship, een programma van een jaar waarin ik werd opgeleid tot horecamanager. Sinds januari 2016 werkzaam als horecamanager. De absolute pluspunten die deze organisatie bied zijn doorgroeimogelijkheden, persoonlijke coaching en een fijne en open cultuur.
Elke dag word ik opnieuw uitgedaagd door mijn gasten en mijn collega's, het allerleukste aan mijn functie!
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, persoonlijke coaching, open cultuur
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Een gezellige, informele en snel groeiende organisatie
Medewerker (huidige medewerker) –  IJsselstein25 april 2017
Ik ga met plezier naar mijn werk. Ik heb gezellige collega's en iedere dag heb ik te maken met nieuwe uitdagingen die ik graag oplos. Ondanks dat we geen familiebedrijf meer zijn, heerst het familie gevoel er nog steeds.
Pluspunten
Enthousiaste medewerkers, veel mogelijkheden
Minpunten
Parkeergelegenheid
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
elke dag het zelfde
Horecamedewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam29 december 2016
Welke dag was standaard dingen. De afwas doen, bestellingen opnemen, afrekenen.
Zorgen dat alles er netjes en schoon uitzag
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 5Rapporteren
Werk-Privé Balans
het was een leuk project
Sous -Chef (voormalige medewerker) –  nyfa24 september 2016
het was een leuk project.en zeker leerzaam over hoe het niet moet.
Was deze review nuttig?Ja 6Nee 6Rapporteren
Werk-Privé Balans
Werklocatie was wel leuk, maar de collega's waren vreselijk. Vooral jaloers en erg lui. Heel hoog roddelgehalte en geen orde door ongeschikte bedrijfs
horeca medewerkster (voormalige medewerker) –  Gorinchem23 juli 2016
Andere personeel op deze locatie zou geen overbodige luxe zijn. Meer controle op het werk. Er wordt teveel op de leidinggevende gesteund terwijl die ook niet capabel is.
Minpunten
Afspraken worden niet nagekomen
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 3Rapporteren
Erg fijn
Poulemanager (huidige medewerker) –  IJsselstein28 juni 2016
Zeer prettige werksfeer, doorgroeimogelijkheden voldoende en een cultuur om trots op te zijn!
Werk-Privé Balans
Snel, Productief en erg gezellig.
Floormanager tot op heden (voormalige medewerker) –  Amsterdam26 april 2016
altijd erg naar me zin gehad leuk bedrijf om te werken!
Veel doorgroei mogelijkheden.
Leuke collega's.
Doorgegroeid als leiding gevende.
Directie goed communicatie kan soms beter.
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 6Rapporteren

5 sterren