Vanad Group Reviews

21 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Slecht georganiseerd bedrijf
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel26 november 2017
Ze beloven je een baan voor enkele weken en uiteindelijk stopt de opdracht al na een week... en dat is div malen gebeurd! Slechte werkplekken..... ik zou deze werkgever niet aanbevelen
Was deze review nuttig?Ja 4NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Goed bedrijf om te combineren
klantenservice medewerkster (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel28 oktober 2017
goed bedrijf om te combineren met kinderen of studie,
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Gemengde gevoelens.
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel7 april 2017
In het begin had ik een buitengewoon positieve indruk van dit bedrijf, maar dat is behoorlijk omgeslagen na een aantal maanden.
Arbeidsomstandigheden zijn, afhankelijk waar je zit, goed of zeer matig tot bijna slecht.

Rot stoelen om hele dagen op te zitten, als je geluk hebt heb je een goede, als je pech hebt zit je weken op een *^# stoel. Ouwe meuk, slechte ventilatie, beeldschermen die niet op ooghoogte staan, dus krijg je klachten door de houding waarin je zit. Maar zoals ik al zei, een deel heeft goede spullen en een deel heeft spullen waar de arbo inspectie niet blij mee zou mogen zijn.
Veelvuldig verhuizen naar een andere ruimte. Nauwelijks begeleiding in je werk. Gewoon omdat de coaches en floormanagers zelf te druk zijn met eigen werkzaamheden, ik zie het niet als onwil vanuit de coaches.
Bijkomstig is dan dat er hierdoor (te) veel zelfstandigheid wordt gevraagd wat mij betreft, maar dat stukje is wellicht persoonlijk.
Als je al zeer ervaren bent zal dit wellicht niet zulke problemen en stress opleveren. Maar ik zie ook veel mensen die allerlei trainingen krijgen en zich mogen ontwikkelen. Het is een redelijk groot bedrijf dus misschien moet je het maar net treffen met je afdeling, etc.

De financiële administratie is soms super bot als je vragen hebt. De collega's die ik had zijn wel geweldig.

Sowieso vind ik het werk echt zwaar onderbetaald. Je bent als het ware de bumper die de klappen opvangt voor een bedrijf als klantenservice medewerker. En als je voor een bedrijf de klantenservice verzorgt, welke de "service" naar de klanten toe niet zo nauw
  meer... neemt, dus dat je 80% van de tijd niets voor de boze klant kunt doen, krijg je dagelijks kwade mensen over je heen die zich op jou afreageren. Dan moet je kalm en rustig blijven. Dat vraagt echt veel van een mens.
Toch betalen (vaak grote egoïstische bedrijven die veel geld verdienen) de klantenservice medewerkers het minimum loon. Ik vind dat ronduit schandalig en schofterig en alleen daarom al zou ik dit werk nooit meer willen doen tenzij het voor een goed doel is dat zich uitbetaald in voldoening omdat je werk betekenisvol is op een andere manier. Maar tegen het minimum loon de klappen opvangen voor een bedrijf wat maling heeft aan de klant en de klantenservice medewerkers.. Nooit meer.

Op een aantal projecten is dan ook zware onderbezetting. Omdat mensen het werk vaak niet lang volhouden. Er is veel ziekteverzuim.
Zoals ik al zei moet je het waarschijnlijk net treffen met waar je binnen Vanad terecht komt. Ik geloof ook dat er een groot deel van het personeel heel blij en tevreden is. Maar een groot deel ook helemaal niet.

"Als je niet blij en dankbaar bent voor je werk: daar is de deur" schijnt het motto te zijn onder hogere functionarissen naar ongelukkig personeel. Dat lijkt mij toch een houding die getuigd van zeer weinig "Human Engagement" en weinig inlevingsvermogen en empathie, die toch essentieel zijn voor een bedrijf die de klantenservice voor bedrijven verzorgt...
Pluspunten
Minpunten
Veel
Was deze review nuttig?Ja 32Nee 1Rapporteren
gezellige werksfeer
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel27 maart 2017
Klanten telefonische te woord staan.
Empathie tonen naar de klanten.
Met de directie had ik geen contact meer met de teamleiders.
Fijne en gezellige collega's.
het moeilijkste wat ik vond was het empathie tonen naar de klanten toe.
Het was altijd fijn om de klant een goed gevoel te geven.
Pluspunten
trainingen waren goed
Minpunten
geen kantine
Was deze review nuttig?Ja 7NeeRapporteren
Ondernemend en familie bedrijf
Salesmanager (voormalige medewerker) –  Rotterdam20 januari 2017
Niet voldoende management aanwezig, chaotisch en stuurloos
Was deze review nuttig?Ja 8Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
de mogelijkheid om vanuit huis te werken is geweldig, toch heb je het gevoel onderdeel van een team te zijn.
Agent (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel11 januari 2017
Ik werk vanujt thuis. toch is de begeleiding vanuit Vanad zo dat je je toch onderdeel voelt van een team.
Pluspunten
work from home people company
Minpunten
vaak syteemproblemen. die wel goed worden opgelost.
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Werksfeer viel tegen bij deze werkgever
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel9 november 2016
Werksfeer en beleid bij deze werkgever viel mij erg tegen, ook de omgang met leidinggevende kan verbeterd worden.
Was deze review nuttig?Ja 12NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Gezellige sfeer, collegialiteit en enthousiasme
Backoffice medewerkster (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel2 november 2016
Computers opstarten, koffie halen, takenlijst ophalen en aan de slag. Veel trainingen in heel verschillende aspecten van een callcenter.
Pluspunten
Niet op de vingers gekeken worden
Minpunten
teveel collega's op 1 afdeling waardoor communicatie weleens mis ging
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 3Rapporteren
vaste kern mensen
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel17 augustus 2016
veel geleerd over hoe het werkt op een call center
het leukste was het thuis werken

moeilijkste was dat de vast kern bepaald wat er gebeurt
Was deze review nuttig?Ja 5NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Een leuke uitdagende functie met leuke collega's
Telefonishc verkoper (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel1 februari 2016
Met plezier ben ik werkzaam geweest bij Vanad Group. Dit had alles te maken met de combinatie van een leuke uitdagende functie, de mogelijkheden tot thuiswerken en de leuke collega's en omgang met elkaar.
Er werd veel tijd in het begeleiden van de medewerkers gestoken en dit is mij zeer goed bevallen.
Was deze review nuttig?Ja 6Nee 5Rapporteren
gezellige werkomgeving
callcentermedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH9 november 2015
het werk zelf was leuk, klanten helpen en ondersteunen telefonisch en per email contact met klanten, het was op de afdeling opzeggingen
Pluspunten
gezellig
Minpunten
verplicht verkopen
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 6Rapporteren
Productieve en gezellige werkomgeving
Klant contact center (huidige medewerker) –  Amsterdam4 november 2015
Ondanks de drukte blijft iedereen altijd kalm en vriendelijk
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 3Rapporteren
Werkdag
Talent Trainer (voormalige medewerker) –  Capelle25 maart 2015
Ik gaf verschillende trainingen, waaronder product, systeem, communicatie en o.a. verkooptrainingen oftewel marketingacties.
Pluspunten
werksfeer
Minpunten
salaris was laag
Was deze review nuttig?Ja 14Nee 6Rapporteren
Werk-Privé Balans
Een prettige en vriendelijke werksfeer
callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel, ZH11 januari 2015
Begin van de dienst opstarten pc en telefoon en dan aan de slag.
Telefoon beantwoorden en klant zo goed mogelijk helpen. tussen 12 en 13 lunchen met eigen meegebracht brood of lunch te koop in het restaurant. verder met de dienst. Zeer vriendelijke collega's heb heel wat geleerd op gebied van verkoop . Het was niet echt moeilijk, leuk was dat ieder gesprek anders was. Zeer gevarieerd.
Pluspunten
veel variatie
Minpunten
minder flexibele werktijden
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
een gezellig bedrijf met groei mogelijkheden
calcenter agent (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel, ZH1 december 2014
je kan bij Vanad zowel Thuis als op het kantoor werken op verschillende projecten.
bij de projecten van zowel het thuiswerk als op kantoor wordt je door je coaches altijd goed begeleid en kan je ook bij je coach altijd terecht met al je vragen
als je op kantoor werkt is het altijd heel gezellig
Pluspunten
je kan ook vanuit huis werken
Minpunten
geen idee
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 7Rapporteren
FORWARD!!
HR medewerker (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel24 november 2014
Forward zegt waar VANAD voor staat. Mogelijkheden aanwezig om verder door te kunnen groeien binnen de organisatie.
Pluspunten
sfeer onderling
Minpunten
kantine, mag uitgebreider.
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 7Rapporteren
Werk-Privé Balans
Leuk thuiswerk met ieder gesprek een nieuwe uitdaging
Callagent/vraagbaak (voormalige medewerker) –  Capelle aan den Ijssel27 oktober 2014
Het was een flexibele baan waar jij jouw eigen uren kon bepalen. Het fijne was dat je al thuis zat waardoor je niet met reistijd zat.
Ik heb mij communicatief sterk kunnen bevorderen doordat je met verschillende klanten te maken hebt en ik de LSD-techniek toepaste weet je goed structuur aan jouw verhaal te geven en de kern van het probleem of de vraag op te lossen.

Ondanks dat je thuis zit had je toch de mogelijkheid om met collegas in contact te komen middels een werkchat. Dat creeerde vooralsnog een bepaalde sfeer. Een uitdaging was om klanten tevreden te laten ophangen. Hoewel dat het moeilijkste is, is dat ook weer hetgeen wat jouw doel was die je graag wilt behalen.
Pluspunten
Thuiswerken je hoeft niet te reizen
Minpunten
Je ziet je collega's erg weinig
Was deze review nuttig?Ja 17Nee 5Rapporteren
rommelig maar gezellig
Callcenter-rebound medewerker (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel, ZH15 augustus 2014
Dit bedrijf kenmerkt zich door de informele sfeer die er bij de collega's onderling heerst.
Pluspunten
gezellig
Minpunten
rommelig
Was deze review nuttig?Ja 6Nee 2Rapporteren
Gezellige werksfeer
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Capelle a/d Ijsell22 februari 2014
Werken bij Vanad was een leuke ervaring omdat ik nooit eerder telemarketing had gedaan. Ik heb bij Vanad geleerd hoe je een klant telefonisch te woord staat en te zorgen dat je altijd ervoor moet zorgen dat de klant met een goed gevoel de telefoon ophangt. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik niet alleen een beteren verkoper ben geworden maar ook ben gegroeid als mens. Ik kon altijd terecht bij mijn collega's niet alleen omdat mijn collega top mensen zijn maar ook omdat het werd verwacht van ons door Vanad. Soms was het moeilijk om de klant tevreden te houden omdat je soms met boze gemene klanten te maken had. Maar dat maakten het voor mij meer een uitdaging en daar hou ik wel van. Het leukste vond ik de wedstrijden die wie onder elkaar hadden bijvoorbeeld wie het meeste kon verkopen zou dan een prijs krijgen. Een ding weet ik zeker dat ik geen spijt heb dat ik daar gewerkt, heb een mooie ervaring voor mij
Was deze review nuttig?Ja 31Nee 30Rapporteren
Werk-Privé Balans
Not a company where you can build a career
Technical Support (voormalige medewerker) –  Rotterdam, The Netherlands22 januari 2013
No job security. The hours are not for someone with a family...
Was deze review nuttig?Ja 26Nee 2Rapporteren

Zie meer reviews over Vanad Group