suitsupply Reviews

4 beoordelingen gevonden voor deze zoekopdracht
Demandware(E-Commerce) Developer Review
demandware developer (voormalige medewerker) –  Amsterdam3 maart 2017
- There is no professional growth in the company.
- No learning, No motivation, No Planning. It doesn’t matter here if anyone is delivering 5 days task on time or in 2 months as no one is really keeping the track of the things. No urge for delivery quality work.
- Management has poor sense of making a team. The person who has no knowledge of the platform and no willingness to learn is leading the team of developers. So, no scope of improvement in technical skills.
- People on hire level in E-Commerce department don’t have clarity of requirements and they keep on changing technical direction of the company.
- people are not ready for taking any feedback specially people on hire level. They don’t accept any change even for something good. Mostly busy in showing authority rather than doing their set of responsibilities.
- For Demandware developers, there is not much scope of learning as they are more focused towards the frontend architecture and reluctant in implementing new things in demandware.
- They don't value their employees and employees with their own strong opinion are not respected.
- No company wide policies. Policies changes person to person.
Pluspunten
work life balance, get to work with people from different culture
Was deze review nuttig?Ja1NeeRapporteren
Werkdruk
Ervaren adviseur,verkoper werd niet gewaardeerd.
Senior adviseur/verkoper (voormalige medewerker) –  Utrecht, UT30 september 2014
Het Management team zijn heel slecht,
Ervaren verkopers,adviseurs woorden niet gewaardeerd, Arbeidsvoorwaarden -goed
Vooral drukke dagen geen pauze,
Staande baan 10 uur soms 11 of meer uren per dag.

Ik ben een ervaren men's suits/fashion adviseur/verkoper. Klant tevredenheid is mijn belang. Ik wil graag klanten weer terug zien daar zorg ik alles voor.voorbeeld, het sfeer, een goede contact met klanten, beste service geven aan alle klanten, klachten oplossen, klant vriendelijkheid, klant zorgzaam, behulpzaam, goede advies geven, alle klanten aanspreken met veel talen een eerlijkheid.

Ik ben zeer collegiaal een punctueel.

Ik vind het heel jammer dat suisupply directie, mij niet goed gewaardeerd werd met mijn manieren van werken.

Voor mij is wel belangrijk dat alle Klanten zijn super blij met mijn service een mijn manieren van verkopen.Ik zie klanten regelmatig terug.De best waardering heb ik wel van mijn klanten gekregen Binnen 2 jaar mijn werkzaamheden bij suitsupply in Utrecht heb ik veel klanten contacten opgebouwd.verkopen /adviseren van suits een fashion is mijn werk.Met mijn manieren van verkopen heb ik veel een veel omzetten gemaakt voor dit bedrijf. Een daar wood ik ook geluk van.Niet alleen dat, voor mij gaat het om, alle klanten zijn tevreden . Dat vind ik het leukste van mijn vak.

Ik heb redelijk goede tijd gehad met mijn collega's in Utrecht.

Nu ben ik klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dank U.
Pluspunten
Ik heb wel een goede tijd gehad met klanten en een paar leuke collages.
Minpunten
Helemaal geen waardering, slechte gedrag van managers, slechte manieren van leiding gevende mensen.
Was deze review nuttig?Ja5Nee5Rapporteren
Open sfeer, jonge teams
Receptioniste (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH2 juli 2013
Een dynamische werkvloer waar geen dag hetzelfde is!
Bij Suitsupply zijn briljante mensen in dienst die ieder hun eigen kijk hebben op kleding, lifestyle en dagelijkse dingen. Een open cultuur is kenmerkend voor dit bedrijf waar ik me als receptioniste nooit hoeft te vervelen!
Pluspunten
Heerlijke lunch!
Was deze review nuttig?Ja1Nee4Rapporteren

Zie meer beoordelingen over suitsupply

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Waarderingen op categorie

Werkdruk

Reviews over suitsupply gesorteerd op locatie