STMG Reviews

16 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Werk-Privé Balans
Een baan met ontzettend lieve cliënten, maar de managers bakken er niets van.
Thuishulp Basis (voormalige medewerker) –  Arnhem Zuid10 december 2016
In 2015 ben ik begonnen bij de STMG HBH, dit was voor mij volkomen nieuw (gediplomeerd onderwijsassistent).

De cliënten (de meeste natuurlijk) zijn erg lief. Ik vond het zelf lastig om de verhalen van mij af te zetten, heb ik inmiddels zelf geleerd. Als je dit bij je manager aangeeft, krijg je te horen; "is ons probleem niet, dat moet je zelf leren en mee om kunnen gaan", dit was lastig omdat ik het werken met kinderen gewend was.

Als je bij wilt leren, zal iknhier niet gaan werken. Ik kreeg een cliënt met zware dementie en wist daar niet veel vanaf. Het was voor mij in het begin gissen en zelf googlen wat het allemaal in hield en wat er bij kwam kijken. Heb bij het kantoor meerdere malen aangegeven dat ik graag een cursus hiervoor wilde, kon niet, want; is geen tijd voor en moet je zelf ondervinden.

Meerdere malen bij kantoor aangegeven om een evaluatiegesprek, gewoon om even bij te praten, was niet mogelijk, ze hadden het te druk.

Ook verwachten ze erg veel van je, als je zoekt bent, mag je nog een alles doorgeven aan je cliënten, dit deed ik zelf puur omdat ik het netjes vind, maar zelfs met geen stem moest ik de cliënten bellen, met als gevolg dat cliënten mij niet goed konden verstaan en niet wisten waar ze aan toe waren. Ook had ik in de zomermaanden wel 5 cliënten op een dag en maar een kwartier reistijd (met de fiets!).

Je hebt het idee dat de mensen op kantoor niet weten hoe het is om dit werk te doen, ze doen erg makkelijk lijken het allemaal maar prima te vinden. Tegen cliënten zijn ze vaak erg nors, zodat de cliënten een schuldgevoel krijgen als
  meer... ze naar het kantoor bellen.

Je levert heel veel in, je moet echt hart voor voor de zorg hebben en echt om de cliënten geven, want door de organisatie wordt je gebruikt en misbruikt.

Tot slot, vandaag het kerstpakket gekregen, "vanwege dat we op de kleintjes moeten letten," hebben we een VVV bon gekregen van jawel... 10 euro. Tuurlijk, je mag blij zijn met wat je krijgt, maar wat zouden die managers allemaal wel niet kunnen inleveren om dat vervolgens op de eerste plaats aan de cliënten besteden en op de tweede plaats aan zijn werknemers; die doen het ongewaardeerde werk.
Pluspunten
Cliënten
Minpunten
- Kantoor (managers) - Totaal geen kans vast contract
Was deze review nuttig?Ja 5NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
vond het een heerlijk bedrijf
Huishoudelijk medewerkster (voormalige medewerker) –  Dieren10 maart 2016
vond het fijn om met de mensen te werken en om wat te betekenen voor ze
Pluspunten
alles
Minpunten
niets
Was deze review nuttig?JaNee 2Rapporteren
Schoonmaker voor clienten
Schoonmaker (huidige medewerker) –  Arnhem, GE7 juni 2015
in de ochtend ga ik bij een client langs om het huis heerlijk schoon te maken. de klant heeft een indicatie gekregen en aan de hand daarvan krijgen ze uren van de huishoudelijke hulp dus is per client verschillend.
Pluspunten
voor clienten huis schoon maken
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 1Rapporteren
werkomgeing
Hulp bij het huishouden (voormalige medewerker) –  arnhem24 maart 2015
verschillende werktijden
niet veel geleerd
bij cliënten is het werk leuk,
kantoor is wat nors
Werk-Privé Balans
Fijne werkomgeving en zelfstandigheid bevorderend
Verzorgende 2 (huidige medewerker) –  Arnhem, GE3 maart 2015
Een fijn bedrijf waarbij de collegialiteit erg fijn is.
Door de werkervaring heb ik mijn zelfstandigheid vergroot en mijn vaardigheden beter ontwikkeld.
De omgang met de cliënten vind ik altijd erg prettig en dat maakt het dankbaar werk.
Pluspunten
vrijheid en zelfstandigheid
Minpunten
soms tijd tekort
Prettige werktijden
Huishoudelijk hulp (voormalige medewerker) –  Dieren, GE8 januari 2015
Ik werkte tussen de school tijden van de kinderen
Geen werkdruk.
Lieve clienten
Ik had bijna geen contact met collegas iedere had zijn eigen clienten
Pluspunten
Eigen tijd indeling
Dagelijk afwisselde baan
Verzorgende niveau 2 (huidige medewerker) –  Gemeente Lingewaard22 november 2014
Het leukste aan het werk als verzorgende (A)(B) vind ik,
dat ik er aan bij kan dragen dat mensen zolang mogelijk thuis kunnen blijven wonen. De omgang met verschillende mensen, ieder met zijn eigen verhaal en achtergrond.
Pluspunten
Vrijheid.
Minpunten
Te weinig werkoverleg.
Werk-Privé Balans
fijne werksfeer onder de collega's en clienten.
verzorgende B (huidige medewerker) –  Arnhem, GE15 oktober 2014
De collega's zijn erg collegiaal en werken goed samen en helpen je graag uit de brand.
de werksituatie is vrij heftig veel heen en weer gerij en weinig tijd bij de cliënten. Helaas komt dit ook door alle bezuinigingen die er bij de thuiszorgen worden ingevoerd. soms te weinig contact met cliënten snel de handelingen uitvoeren en weer verder.
veel zelfstandigheid binnen het team vanwege een zelfsturen team.
Pluspunten
collega's
Minpunten
steeds minder tijd bij clienten
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Een baan waarin je je kwaliteiten als planner kwijt kunt
Planner verpleging en verzorging (voormalige medewerker) –  Zevenaar, GE15 oktober 2013
Geen dag is hetzelfde, dit maakt de functie juist leuk. Door dicht bij het team te zitten heb ik een goed inzicht gekregen in het werk van de thuiszorg en ook een beter beeld van de clienten
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
gezellige werkomgeving
thuishulp basis (voormalige medewerker) –  Huissen/ Angeren13 juli 2013
om 8,30 beginnen bij ouderen mensen/ zieke die hulp nodig hebben bij het huishouden. Daarnaast maak je een praatje met ze , Je observeer en signaleer de mensen. Het werk is heel afwisselend de ochtend en de middag is anders omdat je naar 3 uur weer een andere cliënt heb (zelf had ik er 7 per week)
Wat ik heb geleerd is dat de ouderen mensen je heel dankbaar zijn en dat het super leuk is om met deze groep mensen te werken dat je er voor ze kan zijn Je bent voor hun heel erg belangrijk.
Mijn manager was gewoon heel erg betrokken en je was heel vrij om te werken. Het moeilijkste van deze baan is het los laten van de mensen naar dat ik zelf dystofie heb gekregen het gemis is hel groot.
Het leukste van deze baan was de dankbaarheid van de cliënten die je kreeg

Dit werk vergeet je niet dit is wat ik met heel vel liefde en passie heb gedaan
Pluspunten
je eigen uren kon indelen
Minpunten
die heb ik niet
Dankbaar werk
Huishoudelijk medewerker (huidige medewerker) –  regio Rijnwaarden8 juli 2013
Door het werken met ouderen krijg ik een beeld hoe de zorg werkt. Naast huishoudelijke taken ben ik veel bezig met alle aspecten om de zorg heen. Medicijnen in de gaten houden of maaltijdvoorziening. Toch ligt mijn hart in de detailhandel. Het niet werken met directe collega's, geen leiding kunnen geven aan een team en weinig waardering van buiten af zijn voor mij de grootste manco's in dit werk.
Pluspunten
waardering van cliënt
Minpunten
Slechte beloning
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
gezellig werken bij ouderen thuis
thuiszorg medewerker (voormalige medewerker) –  Arnhem, GE4 juni 2013
veel sociale contacten en afwisslend werk.
iederedag weer anders
waren niet echt moeilijkheden en echt collegas had je niet
Pluspunten
afwisslend werk
Minpunten
geen collega"s
Was deze review nuttig?Ja 4NeeRapporteren
gezellige mensen
huis houdelijke hulp (voormalige medewerker) –  arnhem30 april 2013
ik vind deze baan heel leuk. omdat oudere mensen werken. en helpen.
Pluspunten
zelf beslisen werkt tijd
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Gezellige werksfeer tijdens lunche of koffiepauze
kantine medewerkster (huidige medewerker) –  Arnhem19 juli 2012
Met mensen omgaan, verantwoordelijkheid met voedingsmiddelen, directie altijd geinteresseerd in medewerkers, leukste van de baan is het samen werken met mensen en sociaal contact.
Pluspunten
bijscholing
Minpunten
weinig met elkaar gecommuniceerd
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
Afwisselend werk
Huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  Arnhem29 mei 2012
Diverse cliënten altijd uitdaging, helaas geen contact met collega's
Pluspunten
goede vergoedingen
Minpunten
gern kans op vast werk
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren

1 ster

Waarderingen op categorie

2,5
4,1

Reviews over STMG gesorteerd op locatie