Stichting Sherpa Reviews

Fijn om hier nu al 17 jaar te werken
Planner/administratief medewerker (huidige medewerker) –  Baarn11 mei 2017
Mijn kennismaking met Sherpa was als stagiaire op 18 jarige leeftijd.
Na mijn studie heb 7 jaar als begeleider gewerkt. Waar ik iedere dag weer binnenkwam met een begroeting: "wat fijn dat je er weer bent" en aan het eind van de dag de vraag: "wanneer kom je weer?'
Nu werk ik al 10 jaar op het Flexbureau waardoor ik van al onze Flexmedewerkers uit alle hoeken verhalen mee krijgt over onze instelling. Natuurlijk zijn ze niet allemaal positief, maar de succesverhalen blijven komen en dat maakt dat ik dat jubileum van 25 jaar wel ga redden.
Pluspunten
Waardering op de dag van de verpleging, fietsplan, een leuk kerstfeest, een actieve personeelsverening, actieve en creatieve collega's
Minpunten
Het is een grote instelling en het duurt even voordat je weet waar je met welk probleem naartoe kan.
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Fijne instelling om te werken.
Begeleider B (huidige medewerker) –  Baarn8 mei 2017
In de 5 jaar dat ik werk voor Sherpa heb ik mij goed kunnen ontwikkelen in mijn werk, oa door de vele interne cursussen die ze aanbieden en het openstaan voor eigen initiatief voor opleidingsmogelijkheden.
Er is een fijne werksfeer binnen het team en hier wordt ook veel aandacht aan besteed, maar ook binnen de verschillende disciplines waar je mee werkt hangt een fijne sfeer.
De client staat centraal binnen Sherpa, wat voor mij erg belangrijk is, naast de dagelijks zorg wordt er ook geregeld instellingsbreed iets georganiseerd voor de clienten.
Als personeelslid wordt je gewaardeerd, dit uit zich in activiteiten die worden georganiseerd voor het personeel, bosje bloemen met je verjaardag of gewoon door interesse die getoond wordt door je leidinggevende.
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Werkplek waarin eigen inzet en inzicht zeer op prijs word gesteld
Teammanager Dagbesteding (huidige medewerker) –  Baarn, UT15 april 2014
Een werkdag is voor mij of op het terrein van Sherpa waar mijn kantoor is en een gedeelte van mijn teams. Daarnaast heb ik ook in Hilversum, Bunschoten en Huizen nog teams waar ik in ieder geval 1x per week ben. Ik heb geleerd om te leren en heb mij kunnen ontwikkelen tot waar ik nu sta. De directie staat naar mijn inzicht wel erg ver van de werkvloer af. Samenwerking met mijn collega's is oke, al is mijn eigen werkwijze soms wel heel anders dan sommige collega's. Ik vind niet zo veel heel moeilijk, slecht nieuws gesprekken zijn nooit leuk. Al hangt het wel af met wie en wat het onderwerp is. Ik ben er achter gekomen na ruim 2 jaar dat de functie een trouble shooter mij er ligt. Geef mij een team dat extra sturing nodig heeft, of weer met de neuzen de zelfde kant op gezet moet worden dan pak ik dat aan. Vandaar dat ik ook meerdere teams onder mij heb... Teams waarbij het niet lekker liep kreeg ik toegewezen.
Pluspunten
Vrijheid voor het maken van bepaalde keuzes en groei/leer mogelijkheden
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren

4,5