St. Antonius Ziekenhuis Reviews

Werk-Privé Balans
was een goed wekgever, was prettig om daar te werken
Archiefmedewerker (voormalige medewerker) –  Nieuwegein10 juli 2017
St. Antonius was een goed werkgever. Een van de grootste ziekenhuizen in Nederland. Een groot werkgever(6000 personeel)
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Ziekenhuis dat niet altijd goed voor personeel zorgt.
management assistent (voormalige medewerker) –  Nieuwegein7 april 2017
Jaren lang met veel plezier hier gewerkt tot reorganisaties de sfeer enorm hebben beïnvloed. Veel incompetente leidinggevenden, roddelende collega's. Egoïstische sfeer Blij dat ik nieuwe kans kreeg buiten dit ziekenhuis. Hopelijk betere zorg voor de patienten dan voor het personeel
Pluspunten
Niet op alle afdelingen een nare sfeer
Minpunten
Alleen leidinggevenden worden gehoord. Weinig sociaal gedrag.
Was deze review nuttig?Ja 8NeeRapporteren
Werken bij antonius
Schoonmaakmedewerkster (huidige medewerker) –  Nieuwegein17 september 2016
Het werken in de schoonmaak bij antonius als jongeren heb je voordeel qua salaris ergens anders op deze leeftijd verdien je bijvoorbeeld veel minder, korte werkshifts & flexiebele tijden
Pluspunten
Flexiebele werktijden
Minpunten
Werksfeer is wat minder
Was deze review nuttig?Ja 6Nee 6Rapporteren
Werk-Privé Balans
Pro actief, Lean managment en bezuiniging zijn de drie kernwoorden als het om het St. Antonius ziekenhuis gaat.
Teamhoofd (voormalige medewerker) –  Utrecht31 mei 2016
De organisatie is onderhevig aan grote veranderingen, vandaar dat er vanuit de Raad van Bestuur besloten is om te werken via de Lean methodiek. De zelfstandigheid binnen het team vergroten is een van de speerpunten, waarbij de patiënt centraal staat. Omdat ik nieuwsgierig ben naar een andere branche, gaat het wat mij betreft om een persoonlijke ontwikkelingskeuze waarom ik solliciteren wil naar een nieuwe functie. Los daarvan vind ik het St. Antonius ziekenhuis een prima werkgever.
Pluspunten
Het volgen van trainingen kunnen volgen, als leidinggevende creatief om mogen gaan met het vervullen van jaarplandoelstellingen, juiste vorm van werkoverleg.
Minpunten
Het aangaan van een tweede fusie, minder budget voor ontwikkeling personeel tot beschikking, de vrijheid qua invulling leidinggevende functie is een voordeel, maar tevens nadeel. Het beleid wordt niet overal op dezelfde manier (of efficient) uitgevoerd.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
positieve sfeer in het gehele ziekenhuis.
Vrachtwagenchauffeur en bode chauffeur (voormalige medewerker) –  Nieuwegein, UT19 januari 2016
Fijne collega's, fijne leidinggevende, fijne werktijden. Leuke werksfeer waardoor er een leuke band is ontstaan zowel met leiding gevende als collega's. Daar waar ik de goederen afleverde was er ook een goed contact ontstaan zowel in het ziekenhuis als op de poliklinieken, keuken en laboratorium.
Pluspunten
Er werd naar de wensen en of problemen geluisterd daar werd gehoor aan gegeven.
Minpunten
Er schiet me niets te binnen.
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 4Rapporteren
Werk-Privé Balans
fijne collega, soms wat schortende leidinggevenden
Medewerker frontoffice KCL (huidige medewerker) –  Utrecht24 december 2015
Opstarten poli, voorbereiden werkplekken, invoeren orders tbv afname middels venapunctie. collegialiteit is hoog. omgang met de leidinggevenden ging niet altijd gemakkelijk. Een geslaagde bloedafname en daarmee een steentje kunnen bijdragen in het herstel van de patient.
Pluspunten
collegialiteit
Minpunten
schortende leidinggevenden
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
samenwerking met collega's en werk prima
DBC validatiemedewerker (huidige medewerker) –  Nieuwegein, UT13 december 2015
Buiten dat er hard doorgewerkt moet worden om aan het aantal te komen wat er per uur verwerkt moet worden is er toch een gezellige sfeer is en wordt er ook gelachen met de collega's.
leukste van het werk is het uitzoeken/corrigeren van fouten, minder is dat het soms wat eentonig is.
Pluspunten
kan ook thuis werken en flexibele werktijden
Minpunten
8 uur achter elkaar achter beeld scherm zitten
Was deze review nuttig?Ja 8Nee 3Rapporteren
Afwisselende baan
secretaresse op de Spoedeisende Hulp (huidige medewerker) –  Nieuwegein16 mei 2015
Een zeer afwisselende baan, maar helaas met te weinig doorgroeimogelijkheden.
Was deze review nuttig?Ja 13Nee 11Rapporteren
Goed bedrijf
Project / Service Manager (huidige medewerker) –  Nieuwegein, UT9 december 2014
Dynamische en veeleisende omgeving met veel mogelijkheden je competenties verder te ontwikkelen;
Ambitieuze collega's en elke dag is anders
Was deze review nuttig?Ja 17Nee 6Rapporteren
Werk-Privé Balans
Afwisselend werk in een gezellig team
Verpleegkundige, kinderafdeling en neonatologie (huidige medewerker) –  Nieuwegein, UT21 augustus 2014
Ik werk op zowel de kinderafdeling als op de neonatologie. Op de kinderafdeling is veel afwisseling dit komt doordat je te maken hebt met kinderen van 0-18jaar en met diverse ziektebeelden. Ook hebben we een acute kamer waar kinderen worden opgevangen als ze gezien moeten worden door de kinderarts. Zij komen dan niet via de spoedeisende hulp.
Op de neonatologie is wat meer structuur te vinden. Het begeleiden van ouders en hun zelfstandig maken in de zorg voor hun kindje(s) vind ik erg leuk. Ik vind het bijzonder om te zien hoeveel contact een neonaat al maakt.
Het team is groot maar leuk. We kunnen serieus met elkaar werken maar er is ook ruimte voor een lolletje.
Pluspunten
Gezellig en groot team.
Minpunten
matig salaris
Was deze review nuttig?Ja 16Nee 4Rapporteren
Werken op projectbasis
Medisch secretaresse medisch microbiologisch lab (voormalige medewerker) –  Nieuwegein29 juni 2014
Ben in het Antonius werkzaam geweest op projectbasis.
Het voordeel hiervan is, dat je in een relatief korte periode verplicht bent om zo snel mogelijk de werkzaamheden te leren, te anticiperen in de groep. Je wordt telkens in een ander bedrijf ingezet en zo doe je overal veel ervaring op in verschillende werkzaamheden, afdelingen, organisaties.

Het nadeel van werken op projectbasis, is dat je nooit ergens echt bij hoort. Je hebt geen eigen plek en altijd gezien wordt als de buitenstaander.
Pluspunten
Minpunten
gebrek aan communicatie
Was deze review nuttig?Ja 9Nee 2Rapporteren
Fijne inwerktijd
Afdelingssecretaresse (voormalige medewerker) –  Nieuwegein, UT7 februari 2014
Jammer dat ik geen kansen kreeg erna, had nog graag meer van mezelf laten zien
Pluspunten
Fijne afdeling
Minpunten
te weinig kans gegeven aan nieuwe medewerkster
Was deze review nuttig?Ja 25Nee 9Rapporteren
Dynamische en gezellige werkomgeving
Teamcoördinator (voormalige medewerker) –  Nieuwegein, UT25 juni 2013
Gezellige werkomgeving. Mijn eerste kennismaking binnen een ziekenhuis was erg positief.
Was deze review nuttig?Ja 6Nee 6Rapporteren

5 sterren