Spaarne Gasthuis Reviews

de afdeling .
hospitality (voormalige medewerker) –  Haarlem14 augustus 2017
de gezellig heit op de afdeling en de pauze met de verpleging en de samen werking met de verpleging was altijd een goed.

leiding van de hospitality zijn geheel naar de ik wil cultuur aan het veranderen.

bedrijfscultuur is het geheel de grootte baas is goed.
Pluspunten
gezelig heid op de afdeling 1-6
Minpunten
de verandering naar een ik wil cultuur isonder de leiding opmars
Was deze review nuttig?JaNee 4Rapporteren
Werk-Privé Balans
Gezellige werkomgeving met leuke collega`s
secretaresse medisch (voormalige medewerker) –  Gasthuis16 mei 2017
Ik heb een leerzame tijd gehad. Echte backoffice ervaring.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 2Rapporteren
Prima omgeving
Office manager/ Management Assistent (voormalige medewerker) –  Haarlem Noord27 februari 2017
Gasthuis is een goede en leuke werkomgeving. Ik heb veel geleerd. Leuke collega's.
Pluspunten
Groot
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Systeem beheer in een zorginstelling
systeem beheerder (voormalige medewerker) –  Gasthuis1 mei 2016
Ik heb hier van 2005 tot 2016 hier gewerkt.
Vooral in de begin jaren het gevoel dat je een steentje bij kon dragen aan het wel zijn van de patiënten, ondanks dat onze afdeling (ict) er nooit direct mee te maken gehad heeft.
Niemand gaat voor zijn lol naar een ziekenhuis, maar als je een dag af kon sluiten met het gevoel dat ook jij de patiënt geholpen had, wist je waar je het voor deed.
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Gezellige collega's en werkomgeving.
Afdeling Restaurant keuken (Stage) (voormalige medewerker) –  Haarlem22 september 2015
De dag begon met het eten klaarmaken. Klanten helpen en tussendoor etenswaren en dingetjes aanvullen. Met afloop van de dag schoonmaken en spullen klaarzetten voor de volgende dag.
Ik heb geleerd om meer mensgericht te werken en hoe je problemen kunt voorkomen en op te lossen. Mijn collega's waren erg behulpzaam en vriendelijk. Eigenlijk waren er geen moeilijke dingen aan deze baan en wat ik niet snapte kon ik vragen. het leukste van de baan was om ervoor te zorgen dat mensen met een blij gezicht vetrokken en dat ik veel meer ervaring heb opgedaan.
Pluspunten
Meer ervaring
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
leuke collega's en een prettig klantcontact
Medisch Technisch Specialist (huidige medewerker) –  Gasthuis, LI27 maart 2015
een typische dag op het werk: Er is een storing aan een beademingsmachine op de OK. na het aantrekken van de steriele kleding bekeken wat de storing betreft, het blijkt dat de beademingsslang lek is, deze door gebruikers laten vervangen.
Daarna onderhoud gedaan aan de bewakingsmonitoren op de IC.
Veel geleerd om te communiceren met 'klanten' en patienten.
De directie zien wij weinig maar zijn er wel als ze nodig zijn.
Mijn collega's zijn zeer sociaal en willen altijd meteen helpen.
Het moeilijkste van mijn baan is als er kinderen naar de OK gaan, ook de radiologie is wat betreft techniek moeilijk.
Het leukste van mijn baan is dat het elk uur anders is, geen dag is hetzelfde, ook omgaan met anderen is prettig.
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 2Rapporteren
Leerzame en prettige werkomgeving
All around financieel medewerker (huidige medewerker) –  Haarlem26 maart 2015
Als all around financieel medewerker ben je elke dag met wat nieuw bezig en elke dag ga je een stukje dieper op stukken in. Het betreft variatie in werkzaamheden. Dit maakt je werk heel uitdagend en heel leerzaam.
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 3Rapporteren
gezellige werkomgeving
poli chirurgie & anesthesiologie, orthopedie (voormalige medewerker) –  Hoofddorp, NH2 september 2014
leuke gezellige collega's, fijne werksfeer, goede samenwerking (moet ook wel want er is altijd wat te doen en de werkdruk kan soms wat te hoog liggen, taken moet goed verdeeld worden)
Fijne teamleader.
Omgang met collega's over het algemeen het spaane zelf was net een familieband. iedereen is behulpzaam. Moeilijkste van de baan is stressbestendig blijven. want de werkdruk kan soms wat te hoog zijn. Het leukste van de baan vond ik dat we 1 keer in de zoveel tijd een workshop gingen volgen met de hele poli.
over het algemeen geef ik het spaarne ziekenhuis een 8 als cijfer.
Was deze review nuttig?Ja 11Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Een ziekenhuis waar patientenzorg vooropstaat.
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Gasthuis, LI18 januari 2014
Werken binnen het KG kan zwaar zijn. Daarentegen heb ik veel geleerd over het totaal zorgvraag van patienten. Mijn baan als verpleegkundige is veelzijdig; het leukste vind ik het directe contact met paienten en hun verschillende ervaringen met betrekking tot hun opname en of aandoenning. Het zwaarste is een patient verliezen; vooral de leed van de famillieleden die acgterblijven.
Pluspunten
Geen reisafstand
Minpunten
Werkdruk
Was deze review nuttig?Ja 10Nee 4Rapporteren
sociale werkomgeving
kok (voormalige medewerker) –  Haarlem, NH3 januari 2014
veel mogelijk om je dag in te delen
leukste is het contact met verschillende afdelingen
Was deze review nuttig?Ja 8Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
leerzame omgeving met veel contact met patienten
schoonmaker zorginstellingen (voormalige medewerker) –  Hoofddorp, NH27 december 2013
doordat het patienten zijn ook vaak minder leuke dingen die je meemaakt,gezellige collega`s,formele sfeer.
Was deze review nuttig?Ja 11Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Flexibel en tot veel veel bereid
Preoperatief Screener (huidige medewerker) –  Gasthuis, LI30 november 2013
Ik ben een people's person maar ik ken mijn grenzen.
De klant/client staat bij mij op nummer 1 maar mezelf en het bedrijf niet op een laatste plaats.

Hard werken is zeker voor mij een must maar moet geen ballast worden.
Ik moet me kunnen verplaatsen in de klant zodat mijn werk maar ook enigszins het produkt wat ik verkoop nog beter tot zijn recht komt.

En leuk werken met een leuk team!

Met deze eigenschappen kan elke baan ter wereld een wereldbaan zijn en of worden
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Roddels
Was deze review nuttig?Ja 13Nee 6Rapporteren
Dynamische werkomgeving
Stafmedewerker/Voedingsassistent (huidige medewerker) –  Hoofddorp, NH26 november 2013
Voedingsassistent; een typische dag als voedingsassistent is er eigenlijk niet. Elke dag is anders omdat je telkens andere patiënten hebt of op een andere afdeling staat.

Stafmedewerker; Als stafmedewerker zit ik meestal achter de computer waarbij ik administratieve taken heb of bezig ben met het organiseren van kleine projecten.

Wat ik geleerd heb in deze baan is om mijzelf uit te dagen.

Mijn collega's en teamleiders willen er met zijn allen voor zorgen dat de patiënt centraal staat maar dat ook wij onderling het leuk hebben.

Moeilijkste van de baan is toch wel de zieke mensen die je voorbij ziet komen en je ze niet kunt helpen op de manier waarop je ze zou willen helpen.

Het leukste van de baan is toch wel de dankbaarheid van de patiënten.
Was deze review nuttig?Ja 6NeeRapporteren
Semi-arts Oncologie
Semi-arts (voormalige medewerker) –  Hoofddorp11 september 2013
8 weken polikliniek en 8 weken zaalarts
Eindstage op de afdeling oncologie
Beenmergpuncties uitgevoerd
Was deze review nuttig?JaNee 9Rapporteren
Werk-Privé Balans
Leuke baan in een leuke omgeving
logistiek medewerker (voormalige medewerker) –  Gasthuis, LI26 juli 2013
Heb binnen het ziekenhuis diverse functie's gehad waarvan ik het beheersen en niet beheren van de linnenkamer de leukste functie vond.
Pluspunten
Geen echt zwaar werk
Minpunten
Veel daluren
Was deze review nuttig?Ja 10Nee 9Rapporteren
Productieve en sociale werkplek
Keukenhulp (voormalige medewerker) –  Haarlem10 december 2012
Ik liep zo'n beetje elke dag de hele dag door het ziekenhuis om afwas karren op te halen van boven die wij naar de kelder moesten brengen.Wat ik overigens heerlijk vond om te doen. Het leukste aan de baan was toch wel al die mensen om je heen, zowel klanten als collega's. Ik heb gewerkt met een heel leuk team, voornamelijk buitenlands maar als nederlander heb ik me geen 1 keer buitengesloten gevoeld. Kon het heel goed vinden met mijn chef en het moeilijkste vond ik toch wel dat ik niet kon blijven. Door de fusie van Kennemer en Spaarne moesten er ruim 300 mensen uit en ik was daar helaas 1 van.
Pluspunten
gezellige collega's
Minpunten
rokers mogen zelfs in de pauzes niet roken. (alleen tijdens de lunch)
Was deze review nuttig?Ja 16Nee 5Rapporteren
veel zelfstandig werk
medewerker medisch archief (voormalige medewerker) –  haarlem19 september 2012
Er kwamen van buitenaf geen statussen aan en dan had je weinig steun van de leiding wat te doen je zorgde maar dat ze aankwamen.
ik heb wel geleerd om zelfstandig te werken
moest veel moeite doen om mijn leidinggevende mee te laten denken wat te doen wanneer zich een moeilijke situatie zich voordeed.
ik had leuke sociale collega's
zorgdragen in moeilijke situaties dat de papieren op tijd aankwamen voor de artsen.
lekker zelfstandig kunnen werken
Pluspunten
heerlijk zelfstandig werken
Minpunten
weinig overleg
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren

5 sterren