Securitas Reviews

120 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Horror object
Mocro (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 januari 2018
Ik werd aangenomen voor een object waar je op de gang moet staan maak niet zovwel uit. Ze geven de leiding aan beveiligers die nog op school zitten aan mongolen om het voorzichtig te zeggen planning en leiding borit het niet je moet gewoon een heel slecht bedrijf die schijt heeft aan hun. Mensen ik ben. Een. Marokaan gelijk.ontslag dame was nederlands s er pas over een.jaar uitgezet toen iedereen probleven had moet je nagaan k heb de top van het object laten. Zien hoe je moet fouilleren de rest kon het niet wie goeddoet bij securitas wordt hard genaaid
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 6Rapporteren
Marktleider surveillance beveiliging in Zwolle
Mobiel Surveillant (huidige medewerker) –  Zwolle11 januari 2018
Securitas, het bedrijf waar ik in 2009 kennis mee maakte. Mede door de diversiteit aan routes in het gebied van Steenwijk tot Zutphen - Kampen tot Ommen was het erg leuk om te werken voor dit bedrijf.
Doordat de diensten vaak nog lang waren (lees: gemiddeld 8 uur met uitschieters tot 10 uur of heel incidenteel langer) kwam je snel aan je uren. Tegenwoordig is het werkgebied iets verkleind en zijn veel diensten korter geworden (gemiddeld 6 uur, waarvan diverse 3 uurs routes) het is lastig om aan je uren te komen... extra werken loont niet, personeel is hierdoor minder gemotiveerd en gedreven. Hierdoor moet je veel in het weekend werken omdat hier de lange diensten zitten.

Securitas heeft mij goed zelfstandig leren werken, naar oplossingen leren zoeken en ik mocht ik na enkele jaren bij klanten op gesprek om intakegesprekken te voeren. Hierdoor kwam ik weer meer onder de mensen in plaats van eenzaam door de avond en nacht te moeten rijden. Geen dag is hetzelfde, je weet nooit welke meldingen gaan komen en wanneer, dat houdt het werk leuk. Je wilt graag de klant van dienst zijn en oplossingsgericht te werk gaan.
Pluspunten
Vrijheid op de weg (in berperkte zin)
Minpunten
Veel korte diensten, geen vast rooster.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 1Rapporteren
Verschrikkelijk
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  Schiphol9 januari 2018
'Je dag begint met een kop koffie'
Hier gaat het al fout, raadzaam om deze koffie zelf mee te nemen, of je wilt graag ziek naar huis gaan vanwege de beschimmelde koffie uit de stinkende automaten.

'doorgroeimogelijkheden'
Zolang je je mond maar houdt en overal ja en amen op schud.

'stressbestendig'
Vanwege het soms uren niets doen, hokjes waarbij het in de zomer kan oplopen tot 40 graden!

'discipline om te kunnen studeren onder werktijd'
En de waakzaamheid dan? In de praktijk wordt hier geen rekening mee gehouden.

'onregelmatige tijden'
nacht, ochtend, avond in 1 week bij Securitas kan het allemaal.

Kortom het bedrijf zou zich moeten schamen hoe het met zijn personeel om gaat. Je word zonder pardon op straat gezet, de werkomstandigheden zijn barslecht, de planning houdt nergens rekening mee, kantoor typetjes die niets over de praktijk weet. Ze zouden wel wat meer waardering mogen tonen tegenover hun personeel. Collega's zijn super, niets negatiefs over te zeggen.
Pluspunten
Collega's, vrijheid, toeslagen
Minpunten
het hele bedrijf
Was deze review nuttig?Ja 8NeeRapporteren
hele gezellige collega's
Conductrice (huidige medewerker) –  Rotterdam-Zuid13 december 2017
Mijn dag begint in de middag met koffie en een praatje met een collega.

In dit beroep moet je alert,vriendelijk ,behulpzaam,een luisterend oor bieden , reisadvies en pro actief zijn.

Bij problemen staat het management voor je klaar.

Gezellige bedrijfscultuur.

Dit werk moet je niet doen als je niet tegen stress kan.

Het omgaan met mensen in allerlei culturen,servicegericht te werk gaan, een praatje maken als een passagier daar behoefte aan heeft.
Pluspunten
Worden weleens beloont met een cadeaubon.
Minpunten
Werktijden
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 1Rapporteren
Beveiliging
Beveiliger (huidige medewerker) –  Rotterdam19 november 2017
Veel ervaring opgedaan in de diverse verschillende bedrijven die ze hebben
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 5Rapporteren
Werk-Privé Balans
veeleisende werkgever met weinig zekerheden
Telefoniste/receptioniste (voormalige medewerker) –  Den Haag2 november 2017
Veeleisende werkgever maar geven er zelf weinig voor terug.
Halen je binnen met mooie beloftes zoals oa voldoende uren en een toekomst maar hier komt in de praktijk maar weinig van terrecht.

Slecht salaris, bedelen om extra uren, onzekerheid voor een toekomst en werkdagen soms van 12 uur zonder een minuut pauze. Securitas werkt met 0 uren contracten en na 3 contracten wordt je er zonder pardon uitgegooid, terwijl je beoordelingen niets anders dan lof zijn en altijd voor ze klaar hebt gestaan als ze je nodig hebben.
Veel onvrede onder het personeel bij zowel de receptiediensten als de beveiligers.

Het werk is leuk, afhankelijk van de locatie waar je geplaatst word.
Ik heb gelukkig wel een erg leuke werkplek gehad.......

Securitas wordt wakker!!
Pluspunten
afwisselend werk en werktijden
Minpunten
zie review
Was deze review nuttig?Ja 28Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
mensen gebruiken en weggooien.
Beveiliger (voormalige medewerker) –  Den Haag31 oktober 2017
Mensen hier wil je echt niet werken op 0 uur contract.
je wordt gewoon gebruikt waar je bij staat en aan het einde weggegooid. allemaal halve (gare) dienstjes van 4 of 5 uur.
Management hoor je nooit behalve als ze wat te zeiken hebben, zijn echt misselijke figuren.
Niks niet doorgroeien en allemaal loze beloftes. haf jaar contractjes. je een beetje aan het lijntje houden. En vooral heel veel stress.
Gewoon even doorzoeken voor echt werk mensen. Mocht je hier gaan werken? Succes !!
Pluspunten
dichtbij
Minpunten
genoeg genoemd
Was deze review nuttig?Ja 36Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Grootse en slechtste beveiligings bedrijf
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  Sittard6 oktober 2017
Het zijn slaven drijvers
Zien alleen maar $ tekens
Geen respect voor de mensen op de werkvloer.
Enige wat ze doen en denken is dat ze de diensten dicht hebben.
Leidinggevende op sommige objecten denken alleen aan zich zelf.
Prive leven behoort niet in hun rijtje thuis je leeft om te werken bij securitas terwijl je werkt om te leven.
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Teveel om op te noemen
Was deze review nuttig?Ja 23Nee 1Rapporteren
Het was gezellig
Receptioniste / Telefoniste (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom2 oktober 2017
Thx, fijne collega's voor de leuke tijd die we gehad hebben. Het was een leuke baan. Veel contact met mensen aan de balie.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 9Rapporteren
Slecht bedrijd
Havenbeveiliger (voormalige medewerker) –  Rotterdam Haven22 september 2017
Securitas een van de grootste slecht bedrijf van Nederland Je werk sls een paard maar geen waardering jammer genoeg. Over Vast contract kan beter vergeten om te krijgen moet minimaal 10 jaar in dienst als je geluk hebt. Daarom vind ik geen eerlijke bedrijf
Was deze review nuttig?Ja 17Nee 2Rapporteren
Gezellig met toenmalige collega's
Beveiliger (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost8 september 2017
Was een leerzame ervaring!!
Rooster indeling was goed
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 10Rapporteren
Onmenselijk
Objectbeveiliger/ receptioniste (voormalige medewerker) –  Diverse5 september 2017
Je bent maar een nummer voor ze en zodra ze de kans krijgen om je eruit te trappen, doen ze dat.

Ze eisen vanalles en nog wat van jou maar zelf iets terug geven, ho maar..

Totaal geen begrip voor prive situatie, voorbeeld:
Ik ben van 06:00 uur tot 20:00 uur beschikbaar, iedere dag, ook weekenden.
Geen avonden en nachten omdat ik 2 kleine kindjes onder de 4 jaar heb.

Mij werd IN mijn zwangerschapsverlof alvast medegedeeld dat ik niet terug hoef te komen want er is geen werk in mijn beschikbare uren.

I call BULLSHIT!

Mensen die er werken en nooit problemen hebben gehad, wees maar blij.

Mensen die er willen werken, wees op je hoede.. ik heb er 2x gewerkt, 2x eruit gegooid omdat ik niet 24/7 voor ze klaar sta.

Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.. dat lijken ze niet helemaal te snappen daar.
Pluspunten
Minpunten
Alles
Was deze review nuttig?Ja 31NeeRapporteren
Achteruit gegaan
Beveiliger (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost26 augustus 2017
Zeker sinds de nieuwe koers, is het bedrijf er op achteruit gegaan naar mijn mening. Er zijn veel goede collega's de afgelopen jaren vertrokken omdat zij of geen vaste contracten kregen of omdat zij zelf weggegaan zijn naar aanleiding van hoe zij behandeld zijn.

Doorgroeimogelijkheden zijn er niet, daar kun je beter voor buiten de Beveiliging als je de capaciteiten daarvoor hebt.
Pluspunten
Salaris op tijd
Minpunten
Leidinggevenden die maar wat doen. Omgang met mensen door organisatie, je word beschouwd als wegwerpartikel voor jou 10 anderen.
Was deze review nuttig?Ja 24NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Mooi wereldwijd bedrijf met veel mogelijkheden. Alle vrijheid om te doen wat van je wordt gevraagd
Safety Consultant (voormalige medewerker) –  Rotterdam17 augustus 2017
7 fantastische jaren met heel veel goede collega's.
Nadeel weinig feed-back waar je sterker van kon worden door operationeel leidinggevende.
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 8Rapporteren
afwisselende baan
Receptioniste (voormalige medewerker) –  Arnhem15 augustus 2017
ik was werkzaam op 6 verschillende recepties en 2 servicedesken. Ik wisselde dus wekelijks en soms dagelijks van opdrachtgever. Hierdoor veel geleerd en mezelf goed kunnen ontwikkelen tot allround secretaresse
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 2Rapporteren
1 jaar gedaan
conductrice (voormalige medewerker) –  Rotterdam28 juli 2017
Ontzettend veel geleerd in dit jaar.
In alle talen uitgescholden, bespuugt en hele mooie verhalen gehoord van mensen.
Het is een baan die onderschat wordt. Je staat namelijk de hele dag in een bewegende tram. Dit ga je voelen aan je knieen en je rug.
Voor deze baan moet je pit hebben anders wordt je door brutale mensen overlopen.
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 2Rapporteren
prima werkgever
Beveiligingsmedewerkster (voormalige medewerker) –  Middenmeer20 juni 2017
Mijn ervaring bij Securitas is opzich positief, ik werk er graag.

Alleen kwa zwangerschappen heb ik er minder goede ervaringen.

En dat ze teamleiders hun gang laten gaan iemand compleet de grond in te stampen en weg te pesten zonder dat er ook maar iemand vragen stelt.

Verdiensten zijn prima, ook hun extra's via securitasvandaag zijn super! Ik had er graag willen blijven werken en er veel meer van willen maken als ik de kans had gekregen.

En de kans op een vast contract is minimaal, je zit eerst 3 jaar aan tijdelijke contracten.
Pluspunten
Extra's, verdiensten.
Minpunten
Payroll contract, geen zekerheid qua uren en geen sociale controle.
Was deze review nuttig?Ja 13Nee 3Rapporteren
Leuk werk
Aspirant beveiliger (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 juni 2017
Veel diversiteit kwa verschillende objecten waar je werkt
Pluspunten
Gratis eten en vergoedingen
Minpunten
Laat aangeven waar je werkt
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 13Rapporteren
Werk-Privé Balans
mooi bedrijf met veel mogelijkheden
Surveillantb c (voormalige medewerker) –  Amsterdam centrum3 juni 2017
Securitas is en was mijn alles, door prive omstandigheden destijds niet haalbaar meeer ivm auto-ongeluk. waarvan nu niet veel problemen over zijn. gelukkig.
Was deze review nuttig?JaNee 5Rapporteren
nr en geen persoon
beveiliger (voormalige medewerker) –  Amsterdam2 juni 2017
ze houden met je privé geen rekening, wel fijn met collega's gewerkt
Pluspunten
veel urn
Minpunten
geen prive
Was deze review nuttig?Ja 26NeeRapporteren

Waarderingen op categorie

Reviews over Securitas gesorteerd op locatie