Vind bedrijven:

• Leiderschap
  • Werksfeer
gezellig werksfeer
verkoopmedewerkster (Voormalig Werknemer), Gouda, ZH15 augustus 2014
Pluspunten: gezelligheid onder werktijd
Minpunten: geen600
een fantastische bedrijf. Ik werkte er 24 uur per week. Heb er eigenlijk spijt van dat ik toen 40 uur elders ben gaan werken. ben nu op zoek naar een baan voor 24 uur per week.
Prima werksfeer
verkoopster (Voormalig Werknemer), Zeist, UT25 maart 2014
Ik heb de sfeer en omgang met de collega's tot zeer gezellig en zeer goed ervaren.
Werksfeer
productieve werkomgeving en zeer prettige sfeer
assistent filiaal manager (Voormalig Werknemer), Goes, ZE15 maart 2014
Pluspunten: personeels korting
Geen dag is het zelfde maar iedere dag er wel samen een leuke maar ook productieve dag van maken.
Elkaar motieveren en helpen.
Werksfeer
Gezellige collega,s.. Leuke sfeer.. Met mensen omgaan.. Geduldig met mensen omgaan..
Verkoopmedewerkster en invalassistent (Voormalig Werknemer), Deventer en Deventer flora15 maart 2014
Pluspunten: 20% korting voor het personeel
Minpunten: ontevreden klanten
Typische dag op het werk begon met elkaar netjes begroeten, kopje koffie, even de dag doornemen.. en dan aan de slag met winkel aanvullen/klanten helpen..
Wat ik heb geleerd
Omgaan met moeilijke klanten.. het werk zelf.. vracht ophalen en weg werken..
Leuke collegas gezellige sfeer...
Moeilijkste van de baan was in het begin de verantwoordelijkheid – meer... maar daar leerde ik met de tijd vanzelf mee omgaan..
Leukste van de baan waren voornamelijk de klanten die ik met plezier kon helpen.. en ze tevreden de winkel uit gingen – minder
Werksfeer
Superleuke baan met superleuke collega's
Verkoopster (Voormalig Werknemer), Alkmaar, NH23 januari 2014
Pluspunten: gezellige collega's met begrip, goede uitleg over systemen en winkel, korting op aankopen bij winkelketen, veel afwisseling in werk, werken met mensen
Minpunten: een beetje een rottige aansluiting qua openbaar vervoer om daar te komen.
Dit is echt mijn top geweest van banen die ik ooit gehad heb. Hele fijne, begripvolle, gezellige collega's. Je werd goed uitgelegd wat je moest doen, op tijd een pauze en hielden rekening met je vervoer. Ik baalde dat mijn contract niet verlengd werd. Het was altijd gezellig, maar toch ook hard werken om de winkel op orde te houden en klanten netjes – meer... te helpen of te woord te staan. Heel afwisselend werk, geen dag is hetzelfde. Als je eenmaal weet hoe het werkt, kun je bijna alles in de winkel zelf. – minder
Gezellige werksfeer
Filiaalleider (Voormalig Werknemer), Leeuwarden, FR7 januari 2014
Klanten helpen en te woord staan. Het schoon houden van de winkel.
Werksfeer
Gezellig team, leuk werk.
Allround medewerkster (Huidige Werknemer), Coevorden, DR16 december 2013
Pluspunten: leuk werk met veel variatie.
Minpunten: sluiting van het filiaal in januari 2014
Helaas is dit een tijdelijke baan voor mij, in verband met het faillissement eerder dit jaar.
In het jaar dat ik hier werk heb ik erg veel mogen leren over verschillende merken, onderhoud van schoenen en diverse werkzaamheden binnen het bedrijf.
Daar ik momenteel via een uitzendbureau hier in dienst ben, heb ik weinig van doen met de directie van Schoenenreus, – meer... dus hier kan ik geen oordeel over vellen. Wel is de sfeer binnen het filiaal ongedwongen, ontspannen en erg gezellig. Hierdoor blijft de motivatie voor het werk. – minder
fijne werkomgeving
verkoopster (Voormalig Werknemer), Meppel, DR6 november 2013
Pluspunten: gratis lunches
Minpunten: waren geen minpunten
Ik werke er bijna twee jaar alleen maar in het weekend als verkoopster. In 2013 heb ik drie maanden full time gewerkt als verkoopster.
werkdag schoenenreus
Verkoopster (Voormalig Werknemer), ermelo29 oktober 2013
Pluspunten: de leuke werksfeer
Minpunten: -
ik heb met veel plezier gewerkt bij de Schoenenreus het was mijn eerste officiële baan.
ik ben daar verkoopster geweest met veel plezier, het werken met schoenen en kleding vind ik erg leuk en heb daar ook weer super leuke collega's gehad.
mijn functie hield in de kassa goed weten de klanten vriendelijk te woord staan zorgen dat de winkel mooi is en – meer... toonbaar voor de klanten.
het moeilijkste aan de baan was voor mij persoonlijk het opener worden naar de klanten toe ik was nog best jong en vond het nog allemaal best wel eng.
het leukste aan de baan vond ik het omgaan met de klanten en de kassa. – minder
leuk bedrijf
Weekend hulp (Voormalig Werknemer), Terneuzen23 oktober 2013
wij hadden een heel leuk team samen en het werken verliep goed
door de leuke sfeer
gezellige werkomgeving
verkoper detailhandel (Voormalig Werknemer), Breda, NB15 oktober 2013
Mijn collega's waren leuk, altijd konden mij helpen als ik iets niet wist. Ik werkte meestal vanaf 9:30 tot 18:00. Ik kon altijd nieuwe dngen leren als bv. achter de kassa werken, meer klanten helpen etc.
Werksfeer
Ongedwongen werksfeer met leer- en carière- mogelijkheden.
verkoopster met aanbod om carière te maken (Voormalig Werknemer), Heerlen,14 oktober 2013
Pluspunten: korting en regelmatig complimenten, sociale baas.
Minpunten: slechte ventilatie in de zaak.
Bij de schoenenreus mocht ik al gauw alles doen: ook etalages en kleding presentaties op de verkoopvloer, mensen van hoofdkantoor zijn toen komen kijken.
Verder alle voorkomende werkzaamheden.
Geleerd: vakkennis over schoeisel en tassen.
De bedrijfsleider was super en we hebben nog contact, hij is nu bedrijfsleider van Durlinger en heeft me destijds – meer... gevraagd of ik assistent wilde worden maar dat kwam toen niet uit met de gezinssituatie: dochter klein en nog een kinderwens.
De collega`s waren leuk en de sfeer was goed.
Het moeilijkste van de baan: heel slechte ventilatie in de zaak.
Het leukste van de baan: Dat ik alle voorkomende dingen geleerd kreeg en mocht doen. – minder
leuk werk
Assistent manager(leerling) (Voormalig Werknemer), Den Haag, ZH26 augustus 2013
geleerd leiding te geven. en handelen met verschillende soorten klanten in verschillende soorten situaties. winkel goed netjes houden. administratieve taken. etc. leuke collega's.
leuk bedrijf
filiaal manager (Voormalig Werknemer), amsterdam13 augustus 2013
Pluspunten: personeel korting
Minpunten: weinig waardering van hogere hand
Een bedrijf waar je al je verkoop talenten kan laten zien klantgericht ga je dan ook tewerk.
Gaf de leiding aan een klein team met leuke Collega's
Nvt
Verkoopster (Voormalig Werknemer), Alblasserdam7 augustus 2013
Dit was in de tijd van mijn opleiding.

Heb veel geleerd wat ik moest weten voor mijn opleiding.

Na de opleiding stopte het hier voor mij.
Stage
stage (Voormalig Werknemer), Heerhugowaard, NH5 augustus 2013
Pluspunten: heb er veel geleerd
Minpunten: dat ik er werkstukken over moest maken
Ik heb eigenlijk alles op 3 sterren gezet want ik heb daar niet zo erg lang stage gelopen dat was toen voor mijn middelbare school namelijk dus ik kan er gewoon niet veel over zeggen.
Werksfeer
in filiaal zelf fijne werksfeer . altijd plaats voor stagaires
ass. filiaal manager, verkoopster (Voormalig Werknemer), tilburg8 februari 2013
Minpunten: cursussen zonder doorbetaling
ik heb hier altijd met heel veel plezier gewerkt. mijn tweede thuis. leuke collega's. hoe hier een einde aan is gekomen verdiend geen schoonheidsprijs.
Leuke collega's goede werksfeer
Filiaalmanager (Voormalig Werknemer), Zevenaar6 februari 2013
Het omgaan met klanten en deze tevreden maken is mijn uitgangspunt.
Gezellig team Lekkere sfeer Leuke klantenkring
Verkoop Medewerkster (Voormalig Werknemer), Deventer25 januari 2013
Pluspunten: spaarpotje waar we mee uit eten gingen
Minpunten: lastige klanten
We begonnen met een kopje koffie om even goed wakker te worden,na 10 minuten begonnen we al of met de vracht aanpakken of de winkel aan te vullen,klanten helpen.
Ik heb veel dingen geleerd,zoals spontaniteit,vriendelijker zijn,met regels werken,teamwork.
We hebben een super team gehad altijd goed met elkaar geweest,directie heb ik niet veel te maken – meer... mee gehad.
Soms had ik weleens moeite met moeilijke klanten,klanten die je zomaar uit scholden omdat je bepaalde dingen niet kon vergoeden,maar ik heb vooral geleerd om in dat soort situatie,s weg te lopen. Het leukste van mijn baan was vooral het werk de sfeer onderling en die we met de klanten ook hadden. – minder
Gezellige werkomgeving.
Verkoop medewerkster (Huidige Werknemer), Emmen11 januari 2013
Pluspunten: alles is bespreekbaar
Minpunten: geen
Een dag bij de schoenenreus ,is heel afwisselend,en dat maakt het werk erg leuk.
Erg leuke collega,s,in een leuke werk sfeer.