Rijnstate Reviews

Werk-Privé Balans
Het is een ziekenhuis dus zeer zinvol.
bibliotheek medewerker (voormalige medewerker) –  Arnhem7 juni 2017
Prettige en goede werksfeer, kundige medewerkers facilitair maar vooral medisch personeel. Zinvol werk: een goedebibliotheek helpt mensen in opleiding, bijv.
Pluspunten
Het is een ziekenhuis dus zeer zinvol.
Minpunten
nvt
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
mooi ziekenhuis en gezellig
Doktersassistente (voormalige medewerker) –  Arnhem8 maart 2017
goed en mooie moderne ziekenhuis in Arnhem , alles wat je van een ziekenhuis verwacht
Pluspunten
goed katiene
Minpunten
geen lawaai
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Gezellige collega's
Kassa (voormalige medewerker) –  Zevenaar18 juli 2016
ik vond het werk bij Rijnstate de leukste tijd tot nu toe.
ik heb hier veel geleerd.
Pluspunten
Minpunten
Soms te warm
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 2Rapporteren
Vooruitstrevende werkomgeving
Afdelingshoofd oncologie (huidige medewerker) –  Arnhem3 juli 2016
Rijnstate is een groot bedrijf waarbinnen je veel ontwikkelmogelijkheden hebt. Zeker als je bereid bent je nek uit te steken en van je laat horen.
Rijnstate loopt vaak voorop in nieuwe ontwikkelingen.
Ik heb binnen Rijnstate veel geleerd en mijzelf volop kunnen ontwikkelen zowel binnen bij beroep als verpleegkundige als daarbuiten in het leidinggevende deel.
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Een warme ontvangst van bezoekers en patiënten
gastvrouw (huidige medewerker) –  Arnhem17 april 2016
Ik ben het eerste gezicht van Rijnstate bij de ingangshal. Vervul deze gastvrouwrol met veel plezier.
Was deze review nuttig?Ja 8Nee 3Rapporteren
Leuk bedrijf
Radiodiagnostisch Laborant (voormalige medewerker) –  Arnhem12 april 2016
Leuk bedrijf waar scholing en ontwikkeling belangrijk zijn, dit vond ik erg prettig.
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
innovatief ziekenhuis met aandacht voor leren
BPV adviseur (huidige medewerker) –  Arnhem18 januari 2016
En dag in het Leerhuis van Rijnstate is soms onvoorspelbaar.
Ik ben de hele dag met leren bezig; begeleiden van leerlingen stagiaires, coachen werkbegeleiders, contacten scholen en afdelingshoofden.
Ik heb geleerd te plannen, prioriteiten te stellen, coachen van werkbegeleiders en leerlingen
Het moeilijkst is dat door bezuinigingen en er veel werkdruk is en je dus moet bewaken, dat het leerklimaat goed is.
Deze baan is door zijn veelzijdigheid helemaal leuk
Pluspunten
zelf je tijd in delen
Minpunten
bezuinigingen
Was deze review nuttig?Ja 4NeeRapporteren
stage
voedingsassistente en adm medewerker (voormalige medewerker) –  Arnhem, GE10 augustus 2015
stage was heel erg leuk om te doen.Ik mocht meelopen in de keuken met een voedingsassistente en een week meedraaien bij de administratie.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 7Rapporteren
zorg bedrijf
Administratieve taken (voormalige medewerker) –  Arnhem22 juli 2015
Beginnen met het drinken van een kopje Thee. De voorraad opmaken en sorteren. Omgaan met verschillende type mensen. Geduld hebben en vaak door de vingers kijken. De directie kende ik niet zag je ook weinig.
Mijn collega's waren aparte mensen.Ze stonden wel open om mijn vragen te beantwoorden.

Werken in het ziekenhuis eist secuur omgaan met gegevens van patiënten.
Er was toen geen digitale dossier ,opbergen van dossier in het archief gebeurde handmatig.

Mijn dagtaak goed plannen zodat ik afwisselend werk kon doen.
Moeilijkste van de baan kan ik zo niet zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat er veel geroddeld werd. Vriendin worden met mijn collega zit er niet in.
Privé en werk gescheiden houden was mijn redenering . Leukste van de baan is als ik mijn dag taak af had en praten met patiënten en collega's.
Pluspunten
gratis eten tijdens werkoverleg
Minpunten
veel staan
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 8Rapporteren
dynamische maar gezellige werkomgeving
Operatieassistent i/o (voormalige medewerker) –  Arnhem, GE22 april 2015
Dynamische maar gezellige werkomgeving, met aardig personeel.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 5Rapporteren
Werk-Privé Balans
productief en een gezellige werksfeer
Administratief medewerker op de afdeling A&G (voormalige medewerker) –  Arnhem, GE3 november 2014
Uitdraaien van lijsten van medewerkers die langer dan 13 weken ziek zijn en deze verwerken.
geleerd heb ik me verder te verdiepen met het werken in Excel, Word en Outlook.
Dit was een prettige baan, bij de manager, adviseurs en collega's kon je met vragen altijd bij hun terecht.
Pluspunten
Gezellig, ook na het werk.
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Hoe is het werken binnen Rijnstate
Archiefmedewerker kinderpoli (voormalige medewerker) –  Arnhem, GE19 augustus 2014
Ziekenhuis Rijnstate is een werkplek waar een goede werksfeer heerst. Door de vele jaren die ik daar gewerkt hebt, ken ik veel mensen waar je in de loop der jaren een goed contact mee hebt.
De werkzaamheden bestonden veel uit, dat het proces tussen afspraak maken bij de dokter, tot er geweest zijn goed zou verlopen.
Afspraak maken, goede dossiervoering, eventuele uitslagen invoegen. Sinds 2013 boventallig daardoor het laatste jaar veel patienten dossiers gedigitaliseerd.
Pluspunten
Goede werksfeer, veel mogelijkheden qua doorgroeien
Minpunten
Te veel managers
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 6Rapporteren
Ambitieus, daadkrachtig, spontaan
Ergotherapeut, waarneming, 24 uur per week (voormalige medewerker) –  Arnhem, GE2 juni 2014
Mijn dagen bestaan uit klinische werkzaamheden op alle verpleegafdelingen in het ziekenhuis. Maar met name op neurologie.
Ieder half uur zie ik een andere patient, waarbij mijn observatie/behandeling deel uitmaakt van het ontslagplan van de arts.
Flexibiliteit, daadkracht, communicatie en overzicht zijn belangrijke aspecten in dit werk.
Het hebben van gezellige collega's is een voor mij een pre.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 3Rapporteren
Geweldig
Facilitaire en Service assistent (voormalige medewerker) –  arnhem3 februari 2014
Het was erg leuk om bij Rijnstate te werken. Had gezellige collega's en leerde je erg veel. Ik kon ook altijd lachen met de patiënte die er lagen.
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 7Rapporteren
Werk-Privé Balans
Leuke een erg leerzame werkplek
medisch secretaresse (voormalige medewerker) –  arnhem16 september 2013
Op het afdeling kan hectisch zijn. Daardoor heb ik geleerd prioriteiten te stellen. Ik heb daar veel geleerd, o.a. het omgaan met de emoties van de patiënten, verwerken van eigen emoties, beroepsgeheim houden, collegiale houding. Ik heb leuke en zorgzame collega's gehad. Ik kon altijd terecht als ik een probleem of en vraag had. Het moeilijkste van de baan is te zien hoeveel mensen er aan verschillende aandoeningen lijden en heftige emoties. Het leukste van de baan: Ik vind alles aan mijn functie leuk
Was deze review nuttig?Ja 10Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Gezellige en leerzame werkomgeving.
Medisch secretaresse afdeling Reumatologie (voormalige medewerker) –  Arnhem, GE7 augustus 2013
Er waren veel routinematige werkzaamheden maar ook onverwachte situaties. Omdat ik een duobaan had met een collega werkte ik meestal alleen op het secretariaat en moest de meeste zaken die zich voordeden zelfstandig oplossen. Dit vergde wel wat creativiteit. Dit vond ik het leukste maar soms ook het moeilijkste van deze baan. Mijn directe collega en de collega's op de poli waren prettig om mee samen te werken.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
I.v.m. de invoering van het EPD werd mijn contract na 3 jaar beëindigd, er was weinig begeleiding bij het vinden van een andere werkplek.
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 3Rapporteren
collegiale en gezellige werksfeer
archiefmedewerkster poli orthopedie/chirurgie (voormalige medewerker) –  Arnhem Noord22 december 2012
Samen met collega's het voorbereiden van de diverse spreekuren, schonen archief en digitaliseren dossiers, postverwerking.
De afwisseling was het leukste, niet echt moeilijke dingen.
Pluspunten
alles bij de hand
Minpunten
als uitzendkracht niet altijd welkom zijn bij vergaderingen en personeelsuitjes
Was deze review nuttig?Ja 11Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Een warme en veilige omgeving met gezellige collega's
Gastvrouw (huidige medewerker) –  Arnhem21 september 2012
De patient voorzien in hun hulpvraag en begeleiden met betrekking tot de activiteiten en tevens een luisterend oor bieden.
Samen met mijn collega's de schouders er onder zetten een om optimale inzet voor de patient te behalen.
Het hoofd van de afdeling geeft regelmatig blijk van waardering voor het geen wij voor de patienten doen.
Onder de collega's waarmee ik samenwerk heerst een gemoedelijke en gezellige sfeer.
Het leuke van mijn baan is het contact met patienten.
Pluspunten
aandacht voor het personeel met b.v.de feestdagen
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 4Rapporteren

Waarderingen op categorie

4,4
4,3
4,3

Reviews over Rijnstate gesorteerd op locatie