Politie Reviews

31 beoordelingen gevonden voor deze zoekopdracht
Werkdruk
Mooi werk voor mensen met een harde mentaliteit
Hoofdagent (voormalige medewerker) –  Oost nederland24 februari 2017
Mooi werk, alleen de heftigheid en opeenstapeling van meldingen kan teveel worden.
Was deze review nuttig?JaNee3Rapporteren
Werkdruk
het was een fijne en correcte werkgever.
receptioniste/telefoniste meldkamer (voormalige medewerker) –  Assen27 januari 2017
Het was een hele prettige werksfeer met ontzettend aardige collega's, die ook erg hulpvaardig waren, als dat nodig was.
Pluspunten
flexibele werktijden.
Minpunten
Kan ik zo niet bedenken.
Was deze review nuttig?Ja3Nee4Rapporteren
nvt
Brigadier van Politie (voormalige medewerker) –  Amsterdam26 januari 2017
Ik heb veel geleerd, het was een interessante tijd. Ik heb in de 9 jaren op diverse afdelingen en in verschillende functies mogen werken
Was deze review nuttig?Ja3Nee5Rapporteren
Werkdruk
Zeer leuke en dienstverlenende baan
brigadier wijkagent (voormalige medewerker) –  Midden-Nederland21 december 2016
Na de huidige reorganisatie tot landelijke politie zeer onvriendelijk voor het personeel afstand is te groot geworden.
Was deze review nuttig?Ja6Nee1Rapporteren
divers en leerzaam
politie (voormalige medewerker) –  Hilversum23 november 2016
leuke collegas en
geen dag is het zelfde
werken op straat en op het bureau, is
heel afwissel
Pluspunten
heel divers
Minpunten
weinig salarais
Was deze review nuttig?Ja3Nee2Rapporteren
adrenaline
Hulp verlenen
Was deze review nuttig?Ja2Nee3Rapporteren
Werkdruk
veel geleerd en altijd gezellig
Aspirant politie (voormalige medewerker) –  Rotterdam26 april 2016
het was altijd spannend en je had altijd wat te doen.
je heb altijd goede collega's die altijd voor je klaar staan
Was deze review nuttig?Ja4Nee10Rapporteren
Chaotische reorganisatie
Allround HR medewerker (huidige medewerker) –  Odijk25 april 2016
Weinig mensgericht, de organisatie is in zichzelf gekeerd, druk met veranderen ...
Was deze review nuttig?Ja9Nee4Rapporteren
Werkdruk
werken met de collega's is leuk en motiverend. De reorganisatie is slopend.
allround politiemedewerker (huidige medewerker) –  Utrecht, Zwolle27 januari 2016
Op dit moment zit de organisatie in onrustig vaarwater.
Het leukste is de afwisseling.
Moeilijk is het werk voor mij niet. Lastig is het omgaan met de spanning die de reorganisatie met zich mee brengt
Pluspunten
veel afwisseling
Minpunten
onzekerheid welke kant het op gaat
Was deze review nuttig?Ja8Nee6Rapporteren
Werkdruk
onderling ene zeer goede werksfeer
tachtisch rechercheur (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH18 januari 2016
Iedere dag was anders. Altijd goed naar elkaar luisteren om in teamverband te kunnen werken. Elkaar aanvullen. Als er druk op de "ketel" staat door werken. Rust nemen op de momenten dat het werk het toelaat. Zeer fijne collega's. Er niet bijzijn op het moment als er wat belangrijks gebeurde.
De voldoening een zaak tot een goed einde te hebben gebracht.
Over directie, zou volgens mij beter zijn als men meer naar de mensen zou kijken en op kwaliteit zou letten ipv. kwantiteit.
Pluspunten
De zeer flexibele werktijden.
Minpunten
?
Was deze review nuttig?Ja7Nee4Rapporteren
goede werksfeer
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Sloten, NH16 november 2015
Veel verschillende werkzaamheden en veel geleerd
Goede sfeer onder de collega's
Verschillende diensten draaien vond ik leuk
Pluspunten
veel geleerd
Minpunten
auto parkeren
Was deze review nuttig?Ja5Nee5Rapporteren
Werkdruk
een kijkje in het werk arresrtantenverzorger
Arrestantenverzorger (huidige medewerker) –  Rotterdam, ZH5 oktober 2015
Voornamelijk werk ik in de avonddienst. Daar bestaan de babis werkzaamheden uit : de arrestanten voorzien van boeken en/of tijdschriften, laten luchten, warme maaltijd verstrekken. Tussen deze basis werkzaamheden halen we advocaten op die hun clienten komen bezoeken, verstrekken wij medicatie die arrestanten nodig hebben. Helpen we met het fouilleren van nieuwe arrestanten. Belangrijk is dat wij alles muteren in het systeem. Ik heb geleerd dat je niet niet te snel moet oordelen en mijn sociale vaardigheden zijn sterk verbeterd. Ook heb ik geleerd om stressbestendig te zijn en om zowel zelfstandig of in teamverband te werken. Verder heb ik via de Politie mijn BOA en BHV behaald. Collega's onder elkaar zijn over het algemeen hecht wij moeten op elkaar kunnen vertrouwen als er een calamiteit gebeurd. Het moeilijkste aan de baan is dat je veelal de negatieve dingen van de maatschappij ziet het positieve daar in is dan wel dat je in sommige situaties de personen kan helpen waar dit mogelijk is en daardoor de maatschappij weer iets te verbeteren. Het leukste van de baan is toch wel dat geen dag hetzelfde is en met alle rangen en standen van de maatschappij in aanrmerking komt. Zo praat je met iemand die boetes open heeft staan en zo praat je met iemand die verdacht word van een moord. Dit maakt het werk afwisselend en interessant.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
doorgroei mogelijkheden
Was deze review nuttig?Ja14Nee7Rapporteren
Werkdruk
Productieve, maar gezellig werkomgeving. Waarin er is gezocht naar een balans tussen werk-gerelateerde zaken en tijd voor ontspanning.
Management en Project Assistente Hoofd Staf (voormalige medewerker) –  Groningen12 mei 2015
Werken bij de Nationale Politie tijdens een reorganisatie, was lang niet altijd gemakkelijk, toch maakte de werkzaamheden en de collega's het een prettige periode. Elke dag was weer een uitdaging alle afspraken in ieders agenda te krijgen en ervoor te zorgen dat dit ongeveer nageleefd werd. Veel complex agendabeheer dus, mailboxen beheren, notuleren, deel uitmaken van taskforces, maar niet in de laatste plaats zelfstandig congressen organiseren en vullen. Wat ik geleerd heb in deze functie is luisteren, zonder oordeel en het complexe agenderen zien als een sport. Het moeilijkst van werken als ondersteuner is te accepteren dat je werk nooit klaar is, ik heb nogal geen 9-5 mentaliteit en dan ga je nog wel eens te lang door.Toch is dit ook het leukste van de baan, de variëteit, de puzzel, contacten met derden en collega's, gewoon een leuke baan.
Pluspunten
oprechte waardering krijgen
Minpunten
niet
Was deze review nuttig?Ja9Nee2Rapporteren
Afwisselende baan.
Baliemedewerkster (huidige medewerker) –  Breda, NB7 mei 2015
Leuke baan. Veel geleerd bv met stress omgaan. Leuke opleidingen binnen de politie. Afwisselend werk. Geen dag is hetzelfde.
Pluspunten
Leuke cursussen, afwisseling, en onregelmatig werken.
Minpunten
Geen.
Was deze review nuttig?Ja5Nee3Rapporteren
Een gezellige werkomgeving.
Receptioniste (huidige medewerker) –  Stadskanaal, GR15 maart 2015
Het ene moment is het druk en het andere moment is het rustig. Wat ik het geleerd heb is het omgaan met verschillende emoties. In het begin toen ik er werkte vond ik het best lastig om hier mee om te gaan. Mijn ervaring bij de politie is dat het één grote familie is. Iedereen wil je graag helpen of een luisterende oor geven.
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Te veel vrijheid
Was deze review nuttig?JaNee4Rapporteren
Werkdruk
Hectische werkomgeving, slecht leiderschap !
Alround Operationeel Beroepsvaardigheid trainer (voormalige medewerker) –  Rotterdam16 januari 2015
Vele veranderingen door Reorganisatie zorgt voor veel onvrede onder de docenten en leiding gevende !

Gaat ten koste van de werksfeer en veroorzaakt een hoog ziekte verzuim.

Positief. Het werk is uitdagend door het geven van de lessen in vuurwapentrainingen en zelfverdediging technieken en tactieken.
Pluspunten
Goede sociale voorzieningen.
Minpunten
On eerlijke verdeling van werkzaamheden en werkdruk.
Was deze review nuttig?Ja2Nee2Rapporteren
Werkdruk
Collegialiteit en het leveren van goed werk was heel belangrijk.
Brigadier van politie (voormalige medewerker) –  Amstelveen, NH5 januari 2015
In b.v. een ochtenddienst werd ik o 05.15 uur gewekt. Na een douche en ontbijt reed ik naar mijn werk waar ik vaak als eerste aankwam. Opende het bureau en kleedde mij om in mijn dagelijkse uniform. Daarna bereide ik de breefing voor en hield deze voor het aanwezige personeel. Verdeelde de werkzaamheden en zorgde dat het bureau op tijd voor het publiek werd geopend. In de loop van de dag kwamen er altijd wel mensen voor het doen van aangifte of om raad, op allerlei manieren. Als ik op straat was zorgde ik dat er vooral veilig kon worden gewerkt. Bij het coachen van studenten vooral.
Pluspunten
collegialiteit bij politiemensen onderling.
Minpunten
onregelmatige diensten
Was deze review nuttig?Ja2Nee7Rapporteren
super ontvanging
Stage (voormalige medewerker) –  Spijkenisse, ZH28 december 2014
ik ben hier met open armen ontvangen. ondanks dat ik een functie kreeg dit niets met mijn verdere opleiding te maken zou hebben heb ik zeker genoten. ik heb ook veel geleerd over de computer en hoe je administratief alles bij moet houden.
Was deze review nuttig?JaNee2Rapporteren
Werkzaam in team Handhaving Verkeer
BOA bij Verkeerspolitie (voormalige medewerker) –  UT28 november 2014
Veel geleerd over Handhaving op de Helmgras feiten. Directie niet van toepassing. Contact met collega's was gezellilg. Het moeilijkste van de baan is de omgang met mensen die niet zichzelf zijn door b.v. alcohol gebruik. Het leukste van de baan zijn de contacten met veel verschillende mensen.
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Was deze review nuttig?Ja2Nee2Rapporteren
Werkdruk
Spannende uitdagend werk met een groot varierend werkaanbod.
Inspecteur (huidige medewerker) –  Rotterdam, ZH29 mei 2014
Leuke uitdagende baan met een variërend werkaanbod waarbij geen enkele dag het zelfde is.
Leuke collega's en een goede onderlinge sfeer.
Je weet nooit wat je te wachten staat.
Pluspunten
uitdagend en afwisselend.
Minpunten
Magere vergoeding in relatie tot de verantwoodelijkheiden
Was deze review nuttig?Ja7Nee3Rapporteren

2 sterren
1 ster

Waarderingen op categorie

Werkdruk

Reviews over Politie gesorteerd op locatie