Philips Reviews

137 beoordelingen gevonden voor deze zoekopdracht
Prettige en sociale werkgever
Teamleider (huidige medewerker) –  Drachten29 maart 2017
Philips is een uitstekende werkgever.
Prettige werksfeer.
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Vollop mogelijkheden om je zelf te ontwikkelen
Philips
FP&A Analyst Transferpricing (huidige medewerker) –  Amsterdam16 februari 2017
Thuis werken is mogelijk en wordt niet moeilijk over gedaan.
Minpunten
Mijn baan wordt vanuit kosten overweging verplaatst naar India.
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren

Wat een tegenvaller dat je hierdoor je baan verloren bent! Misschien kun je met een HR medewerker overleggen of er andere mogelijkheden zijn? Hopelijk kunnen ze je helpen.

Wat een tegenvaller dat je hierdoor je baan bent kwijtgeraakt. Mogelijk kan een HR medewerker je nog helpen met eventuele andere mogelijkheden binnen het bedrijf. Ik raad je aan daar eens mee te gaan praten.

5 ploegen
Operator (voormalige medewerker) –  Nijmegen8 februari 2017
leuke collega`s werktijden oke

kan er niet veel over vertellen proces is moeilijk te verhalen wat ze doen
Pluspunten
dicht bij huis
Minpunten
werkkleding
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren

Goed om te horen dat je een leuke tijd hebt gehad met je collega's. Een leuk team is natuurlijk erg belangrijk. Bedankt voor al het harde werk voor ons merk.

Werkdruk
Professionele focus op producten en diensten in de gezondheidszorg
R&D manager corporate venture (huidige medewerker) –  Eindhoven27 januari 2017
Philips creeert veel mogelijkheden voor toegewijde en ondernemende mensen in de ontwikkeling van innovatieve producten in de gezondheidszorg.
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren

Mooi dat je deze mogelijkheden binnen ons bedrijf herkent. We moedigen onze medewerkers hard aan om zichzelf te ontwikkelen op de gebieden die zij interessant vinden. Dank voor het schrijven van deze review en we hopen dat u nog lang aan ons bedrijf verbonden blijft.

gezelig sociaal werksfeer
Assemblagemedewerkster (voormalige medewerker) –  Emmen24 januari 2017
leuk werk, gezellige werksfeer ,sociale collega s.
Helaas geen werk meer door bedrijf sluiting.
Pluspunten
gratis koffie, thee, melk
Minpunten
n.v.t.
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren

Balen dat u hierdoor uw baan bent kwijtgeraakt. We hopen dat u inmiddels een andere mooie uitdaging gevonden heeft. Dank u wel voor het schrijven van uw review, het wordt erg gewaardeerd.

Werkdruk
Enorme uitdaging voor een vastgoedexpert bij een sterk veranderende multinational
Hoofd Vastgoed Europa, Midden Oosten en Afrika (voormalige medewerker) –  Amsterdam23 januari 2017
Ik heb bij Philips heerlijk aan grote uitdagingen gewerkt. Er was volop ruimte voor ontwikkeling. Wel heel hard werken, vooral tropenjaren door internationaal reizen.
Prachtige tijd door analyse en keuzes op het snijvlak van bedrijfsstrategie en vastgoedstrategie.
Trots op m'n bijdrage aan de HighTechCampus en Strijp S.
Pluspunten
Professionaliteit
Minpunten
Bureaucratie
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren

En wij mogen trots zijn op zo'n mooie review! Dank je wel voor het schrijven ervan en natuurlijk ook voor al het harde werk dat je voor ons hebt verricht. We wensen je het beste in je carriere.

International environment
Product Management (voormalige medewerker) –  Amsterdam20 januari 2017
International working environment
Challenging and demanding
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren

Thanks for sharing your thoughts with us! We hope that it was challenging in a positive way. :) As we don't want you to be stressed out. Good luck with your career!

productive, friendly and flexible
intern (voormalige medewerker) –  drachten3 januari 2017
working at Philips helped me learn and experience the application of the the knowledge gained at school. Moreover, It helped me develop my social skills and learn how to help and get help from my colleagues.
Pluspunten
freedom of work and cultivating creativity and innovation
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren

Your hard is very much appreciated! Thanks for being with us and thanks for sharing your feedback with us. We wish you all the best in your future career.

A great place to work
Ecommerce B2C Trainee (Global (voormalige medewerker) –  Ecommerce Trainee18 november 2016
Nice Campus and Awesome place to work- Philips Lighting.

Work culture is nice. my manager is good
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren

5 out of 5 stars is not bad, thank you! We hope the traineeship was interesting and prepared you for a nice career full of interesting opportunities. We wish you all the best, who knows when we will meet again!

Werkdruk
repareren en controleren van printen uit de SMT ruimte
Productiemedewerker elektronica (voormalige medewerker) –  Emmen14 november 2016
Er is s'avonds een storing aan de machine geweest hierdoor zijn er componenten fout op de printen gekomen.
Die moeten zo snel mogelijk worden gerepareerd "productie staat stil".

Ook als het druk is moet je rustig en gemotiveerd blijven.
Leuke collega's en leidinggevende waar je op z'n tijd mee kunt lachen.
Adhoc situatie, repareren van printen en werken met leuke collega's.
Pluspunten
Als mijn collega’s mij helpen als ik de fout of storing niet zie of kan vinden.
Minpunten
Collega’s die ongeïnteresseerd met hun werk bezig zijn.
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren

Bedankt voor je beoordeling van je voormalige positie bij Philips. We kunnen ons goed voorstellen dat je erg rustig en geconcentreerd moest blijven tijdens je werk, fijn dat je toch goed hebt kunnen lachen met je collega’s! We hopen dat je een leuke nieuwe uitdaging hebt gevonden, en wensen je heel veel succes in het vervolg van je professionele carrière.

Werkdruk
Fijn bedrijf om te werken
Administratief medewerker DFU (voormalige medewerker) –  Drachten5 oktober 2016
Op projectbasis gewerkt aan een zelfstandig project gewerkt bij Philips. Zeer goede informele werksfeer. Collega's zijn allemaal zeer behulpzaam. Goede samenwerking met leidinggevenden.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren

Bedankt voor je review over het project dat je bij ons hebt gedaan. Erg goed om te lezen dat je deze tijd als prettig ervaren hebt, ook heel fijn dat je de werksfeer en de omgang met de leidinggevenden kan waarderen. We hopen dat je nog vele andere mooie projecten gaat doen, en wie weet tot ziens bij ons!

Werkdruk
Ik heb lang bij Philips gewerkt meestal met goede/leuke collega's.
Inkoper (voormalige medewerker) –  Best24 juni 2016
Op het moment dat ik bij Philips begon dacht je een baan voor het leven te hebben. Er waren veel opleidingsmogelijkheden en je kon er intern van baan wisselen. Echter de wereld en Philips zijn veranderd. Banen voor het leven bestaan niet meer dus als je er lang werkt, ouder word, dan vindt Philips dat je niet meer geschikt en/of te duur bent en wil men graag afscheid nemen. Helaas is mij en vele collega's dat overkomen
Pluspunten
Interne doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Te veel niet geschikte leiding gevers.
Was deze review nuttig?Ja2NeeRapporteren

Oei, het is vervelend te horen dat dit je overkomen is. We stellen al onze werknemers op prijs en we hadden graag op een positievere manier afscheid genomen. Alsnog hopen we dat je goede gevoelens hebt overgehouden aan de tijd bij ons bedrijf. Het is leuk dat je de interne doorgroeimogelijkheden noemt, want dit is een punt waar we echt in investeren. We stimuleren onze mensen zich te ontwikkelen binnen of buiten hun al bekende afdeling. Bedankt voor het delen van je opmerkingen. We hopen dat je inmiddels een andere mooie baan hebt gevonden en wensen je enorm veel succes. Vriendelijke groet.

Werkdruk
philips is heel anders in omgang met werknemers dan NXP. was veel beter dan nu.
Ster operator (voormalige medewerker) –  operator techniek met calamiteiten20 juni 2016
Philips was veel eerlijker met loon verhoudingen dan NXP. goede voorwaarden en extra`s voor hun werknemers.
Pluspunten
eerlijke beloningen
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren

Bedankt voor je review van je voormalige positie binnen ons bedrijf, erg fijn om te horen dat je onze voorwaarden en extra's waardeerde. Deze score is niet alleen goed voor ons om te zien, maar we kunnen voorstellen dat dit ook betekent dat je het zelf goed naar je zin hebt gehad bij ons. Bedankt voor de bijdrage die je hebt geleverd aan ons bedrijf!

gericht op productie
Productiemedewerkster (voormalige medewerker) –  Winschoten30 april 2016
op zich een goede werksweer echter na mate het beleid allemaal wordt veranderd merken de mesen op de werk vloer dit wel het wordt er niet pretigger van
Trade & Customs Coördinator (voormalige medewerker) –  Best12 april 2016
Zeer fijne Philips afdeling waar ik met zeer veel plezier gewerkt heb.
Was deze review nuttig?Ja1NeeRapporteren
gezellig
produktie medewerkster (voormalige medewerker) –  Oss11 maart 2016
wikkelaarster spoelen maken voor grote baterijen alleen
en controleren of de baterij goed zijn op bepaalde speanning zijn dan kroonsteentjes en op schroeven en in dozen doen
Pluspunten
in team verband en soms alleen
Werkdruk
soms doorwerken en dan weer niks te doen op een dag
Magazijnmedewerkster (voormalige medewerker) –  Son10 maart 2016
het is een gezellig en vrij klein afdeling waar k gewerkt heb. mijn directe collega's waren fijn in de omgang. ik heb er met veel plezier gewerkt.
Werkdruk
Zeer leerzame, innovatieve en energieke werkomgeving
Talent acquisition consultant (huidige medewerker) –  Eindhoven en Best7 maart 2016
Je weet dat Philips groot is, maar hoe groot, dat besef je je pas wanneer je er gaat werken. Al helemaal als Talent Acquisition Consultant. Je komt op enorm interessante plekken en je spreekt nog meer interessante mensen. De innovatie van vooral het healthcare stuk van Philips is enorm en enorm inspirerend. Je werkt er in een hele internationale omgeving. Een bedrijf wat ondanks zijn omvang echt kijkt naar de personen achter zijn medewerkers. Dat vind ik knap!
Pluspunten
Eigen sportschool, veel scholing en veel doorgroeimogelijkheden
Minpunten
vrij prijzige kantines
Werkdruk
Goede werkgever, maar weinig interne doorgroei mogelijkheden
Administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Eindhoven1 maart 2016
Philips is een fijn bedrijf, waar ik binnen ben gekomen via een werkgelegeheidsplan.
Het contract is voor maximaal een jaar en niet verlengbaar. Uiteraard blijf ik er graag werken, maar interne vacatures worden veelal ingevuld door bekenden en mensen die al binnen het netwerk zitten.
Pluspunten
goede werkgever voor jonge ouders
Minpunten
weinig door te groeien
Werkdruk
gezellig bedrijf en colega s
operator in vijfploegen dienst (voormalige medewerker) –  Roosendaal29 februari 2016
Dienst overdracht het klaar zetten wat je nodig hebt die dag matrealen bijvullen en de machine nalopen of alles goed is en staat steek proeven nemen en desnoods bijregelen ook als men een kleur wissel had de machine schoon maken .
Omgaan met colega s en veel zelfstandig werken
De dierectie was wel wat laks maar wat gedaan moest worden werd perfect gedaan
De colega s in de ploeg waren allemaal even goed en behulpzaam bij problemen
Als er snel een ander produkt gemaakt moest worden
Het varieren van werk
Pluspunten
je mocht bijna zoveel cususe doen als je wilde
Minpunten
hele slechte organisatie voor toevoer materialen

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Waarderingen op categorie

Werkdruk

Reviews over Philips gesorteerd op locatie