Onboard Reviews

15 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Werk-Privé Balans
Een jong & ambitieus team met resultaatgerichte werkhouding
Interim Recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam3 juli 2017
Via het Young Talent programma begonnen bij Onboard. Een zeer dynamische functie (+ opleidingstraject!) waarbij je als young professional de mogelijkheid krijgt om veel te leren. Het is een jong & ambitieus bedrijf, waardoor er een hele mooie combinatie is van hard werken maar met veel plezier!
Pluspunten
Prachtige locatie aan t IJ
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 6Rapporteren
Top bedrijf
Interim Recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam1 juni 2017
Via het Young Talent Program ben ik bij Onboard terecht gekomen. Een enthousiast team dat een uitdagend en leerzaam traject aanbiedt. Een echte koploper op het gebied van online recruitment!
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 3Rapporteren
Werk-Privé Balans
Professioneel bedrijf met gezellige werksfeer
Interim Recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam16 mei 2017
Ik ben net begonnen met het Young Talent Program bij Onboard. Het programma is uitdagend waardoor je erg veel leert. De gezellige sfeer binnen het bedrijf zorgt ervoor dat je erg prettig kunt werken bij Onboard. Hard werken en enthousiasme zijn belangrijk, daarnaast wordt er veel waarde gehecht aan Candidate & Customer experience, wat zorgt voor goede resultaten!
Pluspunten
Veel uitdagingen en leerzaam
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 3Rapporteren
Recruiter bij Onboard
Interim recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam24 februari 2017
Onboard leidt mij via het Young Talent Program op tot Interm Recruiter. Op een typische dag ben ik actief bezig met het traceren van de juiste match tussen de ideale werkgever en werknemers met de juiste motivatie.
Hierbij heb ik mijn communicatieve vaardigheden, mijn analytisch vermogen en mijn mensenkennis een enorme boost gegeven!
Daarnaast werk ik met behulpzame collega´s die graag meehelpen aan mijn ontwikkeling binnen de organisatie.
Het moeilijkste baan vind ik naar huis gaan aan het eind van de dag!
Pluspunten
Kantoor goed bereikbaar met OV
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 5Rapporteren
Innovatieve organisatie!
Onboard Recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam2 november 2016
Gisteren mijn eerste werkdag gehad bij Onboard als recruiter. Dit is precies waar ik op had gehoopt. Een jong bedrijf, vol ambitie met een hands-on mentaliteit!
Super locatie, hard werken, doorgroei mogelijkheden, let's go!
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden, verantwoordelijkheid, innovatief
Minpunten
Nog geen tegengekomen
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 5Rapporteren
Super!
Recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam15 augustus 2016
Resultaatgericht, professioneel, dynamisch en klantgericht. Dit zijn enkele steekwoorden die, in mijn ogen, op Onboard van toepassing zijn.
Met veel plezier ben ik binnen Onboard werkzaam!
Pluspunten
Trainingen, sfeer, professioneel.
Minpunten
Als recruiter ben je een echte duizendpoot. Dit moet je wel aankunnen en ook leuk vinden!
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 6Rapporteren
Werk-Privé Balans
Zij vinden de juiste kandidaten!
Interim recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam11 augustus 2016
Onboard is een erg persoonlijk en gespecialiseerd recruitment bureau waar ze door middel van een hecht team met uitlopende kwaliteiten altijd de juiste kandidaten weten te vinden.
Pluspunten
Geweldig kantoor
Minpunten
Geen tram/bushalte :(
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 4Rapporteren
Werk-Privé Balans
Erg leuk bedrijf met goede doorgroeimogelijkheden
Trainee Interim Recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam2 augustus 2016
Net aan de slag als Trainee Interim Recruiter bij Onboard. Erg leuk en gezellig bedrijf op een super locatie in Amsterdam aan het IJ. Ik zit nu in een opleiding van drie maanden en merk dat er veel tijd en aandacht in wordt gestoken. Kortom ik heb het hier erg naar mijn zin!
Pluspunten
Sfeer, opleidingsmogelijkheden & locatie
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 4Rapporteren
Online Marketeer bij Iamsterdam
Online Marketeer (Conversie) (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH26 november 2014
Super leuke functie waarvoor Onboard het hele sollicitatieproces in goede banen leidt. Om voor deze functie in aanmerking te komen wordt je gevraagd om een kort filmpje (selfie) van jezelf te maken en deze via WhatsApp te sturen. De manier van solliciteren vond ik erg origineel en leuk om te doen.
Pluspunten
Myrthe van Onboard gesproken, Persoonlijke benadering, Vragen naar mij als persoon en dan pas over de functie, Voel mij daardoor serieus genomen.
Minpunten
Best wel spannend (en ook wel leuk hóór) om een film van jezelf te maken.
Was deze review nuttig?Ja 11Nee 19Rapporteren
Onboard snapt het
Recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH20 augustus 2014
Met Onboard heb ik mogen samen werken in verschillende disciplines: Ooit zelf geworven door Onboard voor een startersfunctie en na mijn doorgroei als klant/opdrachtgever veelvuldig samengewerkt met Onboard voor het werven en selecteren van accountmanagers B2B. Alle clichés gaan op voor deze samenwerking: Professionele, attractieve, adequate en efficiente manier van recruiten. Werken met Onboard is letterlijk werk uit handen geven en kwaliteit ervoor krijgen. In het bijzonder met Birgitta Groenendijk. Zeer aan te bevelen.
Pluspunten
Professionele, attractieve, adequate en efficiente manier van recruiten.
Minpunten
Niet echt
Was deze review nuttig?Ja 10Nee 13Rapporteren
Werk-Privé Balans
Iedere dag anders; werken in een dynamische omgeving met een leuk team!
Consultant werving (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH10 juli 2014
Al bijna 2 jaar werk ik als recruiter bij Onboard. De dagen hier zijn nooit hetzelfde, we hebben diverse klanten waardoor er veel dynamiek in de werkzaamheden is. Met ons team zetten we ons iedere dag volledig in om de vraag van de klant te vertalen naar de arbeidsmarkt. Het vinden van de juiste kandidaat voor die gouden match geeft een onwijze kick, waar we iedere keer voor gaan. Naast hard werken en goede resultaten behalen wordt er ook tijd gemaakt voor een gezellige borrel of lekker diner met elkaar. Kortom, werken bij Onboard is een mooie combinatie van hard werken, successen en plezier, voor de klant, de kandidaat en voor onszelf.
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 7Rapporteren
Via Onboard een vaste baan bij Apple
Apple Solutions Consultant (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH10 juli 2014
Ik werd gebeld door Onboard voor de functie Apple Solutions Consultant. Ik werd direct enthousiast door de functie en daarnaast de manier van werken. Doormiddel van een Skype gesprek krijg je echt contact met het bedrijf en weet je direct met wie je te maken hebt. Super goed om die binding met je klant zo te leggen. Aangezien alles via Skype gaat hoef je niet onnodig te reizen voor een gesprek van een half uur. Het totaalconcept klopt en is een voorbeeld voor andere bedrijven!
Pluspunten
prettig contact, snel reactie, perfecte begeleiding
Minpunten
Strenge selectie
Was deze review nuttig?Ja 13Nee 4Rapporteren
MediaMarkt
MediaMarkt: Verkoper Telecom (voormalige medewerker) –  Den Haag11 juni 2014
Op een zaterdag kwam ik een vacature van Onboard tegen bij de MediaMarkt. Even op gesolliciteerd. Maandagochtend meteen een telefoontje gehad en maandagmiddag een sollicitatie met een recruiter van OnBoard! (dit kan gewoon via skype, dus je hoeft niet eens heen en weer te reizen). Woensdag had ik al een sollicitatie! Het ging zo snel dat ik woensdagmiddag zelfs direct terugkoppeling kreeg op mijn sollicitatie. Binnen 3 dagen alles geregeld! Echt een dikke vette pluim voor deze dames va Onboard! Vervolgens heb ik 3 maanden bij MediaMarkt Den Haag gewerkt en na deze periode ben ik via wederom de toppers van Onboard aan de slag gegaan bij T-Mobile Retail Den Haag. Tip: voor iedereen. MediaMarkt prima als je niets anders kunt vinden. Ga daar hard aan het werk en direct door solliciteren bij een bedrijf waar ze ook investeren in jou.
Pluspunten
MediaMarkt: prima opstap in de sales
Minpunten
MediaMarkt: geen investering in opleiding
Was deze review nuttig?Ja 24Nee 9Rapporteren
Shop Advisor T-Mobile
Shop Advisor T-Mobile (voormalige medewerker) –  Haarlem5 juni 2014
Ik heb tijdens mijn studie via Onboard bij T-Mobile gewerkt. Vanaf het eerste contact was het direct duidelijk dat dit een professionele club is. Ze gaven snel antwoord op mijn vragen en regelen alles perfect. T-Mobile is de ideale werkgever naast je studie. Veel geleerd en de sfeer onderling is top. Het salaris was ronduit top. Bonussen, toeslagen enz. Geen van mijn studiegenoten verdiende beter dan ik.
Pluspunten
Goed salaris en leuk werk
Minpunten
zater- en koopzondagen werken Minder feesten avond ervoor.
Was deze review nuttig?Ja 18Nee 6Rapporteren

4,1
4,3
4,4
4,5

Reviews over Onboard gesorteerd op locatie