Miss Etam Reviews

65 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Leuk team
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Utrecht (stad)14 september 2017
Heel leuk om klanten met totaal andere outfit de deur uit zien te gaan en meedenken wat klanten zoeken. Vriendelijkheid staat voorop
Pluspunten
Fijne sfeer
Minpunten
Niks
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Schoftig behandeld
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Haag15 juli 2017
Ik was zwanger en had helaas nogal wat klachten. Vrij logisch als je de hele dag moet staan. Daarnaast wilde men dat ik mijn minuren (die door te weinig inplannen van de wekgever) zou inhalen. Had aangegeven dat ze niet te lang hier mee moesten wachten, omdat ik als hoogzwangere niet ook nog eens tientallen overuren wilde draaien. Uiteindelijk heb ik via de arbo arts hetzelfde advies gekregen. Echter werdt er niet naar dit advies geluisterd en zijn ze me 10 uur per week blijven inplannen. Toen werd ik ziek. Na twee weken stond ik weer op de werkvloer. Toen gelukkig een krukje gekregen. Vervolgens werdt ik langere dagen ingeplanned in 3 verschillende filialen, zodat ik een dag meer vrij had per week en niet elke keer voor 3 uurtjes naar mn werk hoefde te komen (6 dagen per week). Aan de ene kant fijn, maar het heen en weer reizen brak me wel op. Na eindeloos gemail en gesprekken hoefde ik mijn uren niet in te halen. Ik kreeg nog het aanbod van een kleiner contract zodat ik toch mijn uren in kon halen. Heb dit afgewezen, maar dit betekende wel dat ik mijn minuren moest terugbetalen. (goed gespeeld van Missetam. Zo houd je je geld in je zak) Mijn contract is (uiteraard) niet verlengd vlak voor mijn verlof. Ben nog nooit zo blij geweest om van mijn werkever verlost te zijn en kon genieten van twee weken extra verlof.
Pluspunten
In het begin was het best gezellig.
Minpunten
Lijkt me duidelijk
Was deze review nuttig?Ja 9NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
ik heb met plazier daar gewerkt
Verkoopster/caissière (voormalige medewerker) –  Groningen31 mei 2017
leuk collega's- goede samenwerking- gezelig- vriendelijk
Pluspunten
leuk collega's en goede samen werking
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Leuke job met leuke collega's
Concept designer, interim (voormalige medewerker) –  Zoetermeer5 mei 2017
Naast mijn werkzaamheden als concept stylist, het richting geven aan het styling team voor het ontwikkelen van de collectie, ook het concept to market plan ontwikkeld.
Een korte periode waarin ik met veel mensen van verschillende afdelingen zeer prettig heb samengewerkt.
Pluspunten
Opbouwende job en dicht bij huis
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 1Rapporteren
Het WAS een fijne werkgever
Partime verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Deventer/Zutphen24 april 2017
Ik heb ruim 22 jaar met plezier bij Miss Etam gewerkt,maar nadat het roer omging veranderde er veel(verandering is oke maar men moet wel menselijk blijven vind ik)
De laatste 2 1/2 jaar was er geen duidelijkheid meer,geen gezelligheid en ging Miss Etam in April 2015 dus failliet.
Na bijna 25 jaar ( op 3 maand na) moest ik Miss Etam dus verlaten .
Helaas heeft Miss Etam veel goede krachten echt als bakstenen laten vallen en heeft er ook niks aan gedaan om ,,de pijn" wat te verzachten.
Maar zoals ik al eerder zei,heb van de bijna 25 jaar er 22 jaar met heel veel plezier gewerkt.
Pluspunten
Altijd de laatste mode aan
Minpunten
Niet zelf je werktijden kunnen bepalen
Was deze review nuttig?Ja 8Nee 1Rapporteren
ervaring
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Sneek4 april 2017
Heb in de loop der jaren ervaring opgedaan en de nodige cursussen gevolgd oa. verkoop trainingen en Visiul Merchendaising.
Pluspunten
fijne werksfeer
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
slecht en ongeorganiseerd bedrijf
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Ridderkerk5 maart 2017
de goede dure mensen zijn er uit gewerkt
de goedkope b keus is door gegaan.
Pluspunten
Minpunten
heel veel
Was deze review nuttig?Ja 10Nee 2Rapporteren
Vreselijk!
BBL leerling (voormalige medewerker) –  Terneuzen17 februari 2017
Zelf werkte ik in het filiaal in Terneuzen als 16 jarige. Ik werd door de baas gekleineerd en weggepest. Uiteindelijk heb ik ontslag genomen en ben ergens anders gaan werken. Ook erg slecht salaris, wel personeelskorting. Er werd ook veel druk op je gelegd vanuit hoofdkantoor.
Pluspunten
personeelskorting, maaltijdvergoeding
Minpunten
vervelde colegas
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Heel leuk gewerkt. Veel geleerd.
Fulltime verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam28 september 2016
Ik heb bij Miss Etam heel veel geleerd. Vond het erg leuk om daar te werken.
Ben ook niet weggegaan omdat ik het niet naar mijn zin had maar kreeg een leuk aanbod en vond het ook wel spannend om iets nieuws te gaan doen.
Pluspunten
Overuren werden uitbetaald
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Een prachtig bedrijf met veel competenties en beste nieuwe Directie
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Zoetermeer29 augustus 2016
Hele fijne collega's op verschillende werkvloeren.
Mindere bedrijfsvoering in het kader van aangestelde leidinggevende.
Misplaatste bezuiniging op kwaliteitscontrole en bevoegden
Pluspunten
Minpunten
vele
Werk-Privé Balans
Super gezellige en leerzame tijd.
Inkoopassistente (tijdens afstudeerproject) (voormalige medewerker) –  Zoetermeer11 augustus 2016
Werken bij Miss Etam heb ik altijd erg leuk gevonden. Ik ben bij Etam begonnen in mijn duale jaar van mijn studie. In dit jaar heb ik veel mogen leren, van verkoop tot aansturen tot afsluiten etc. Na dit jaar ben ik in dienst gebleven als hulpverkoopster. Dut heb ik altijd met veel passie gedaan. Over het algemeen werkte ik met vrouwen die een stuk ouder dan mij waren, dit heb ik zelf nooit als storend ervaren, Ik zag het als een kans om veel van hun te leren. De werksfeer en de communicatie vanaf het hoofdkantoor vond ik erg prettig. Hierdoor had ik besloten dat ik bij dit bedrijf wel wou afstuderen, op de inkoopafdeling. Ook in deze periode heb ik veel geleerd. Mijn collega's op het hoofdkantoor hebben mij alle afdelingen van het bedrijf laten zien. Ik mocht overal meedraaien en alle vragen stellen. Een onwijs goed bedrijf met veel capaciteiten. Na mijn afstuderen was het tijd voor een nieuw avontuur bij een nieuwe onderneming met alle werkervaring van Miss Etam die ik met me mee nam.
Pluspunten
Communicatie, werksfeer
Minpunten
nvt
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 2Rapporteren
Hoe het was om bij Miss Etam te werken
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Maastricht9 juni 2016
Het was geen fijne werkplaats, er vormen alleen maar groepjes en er word zodra je een foutje maakt al over je geroddeld en dat vind ik best jammer. De teamleider trok zich ook weinig van mensen aan en deed zelfs aan kleineren.
Pluspunten
Korting op de kledij
Minpunten
De sfeer
Was deze review nuttig?Ja 8Nee 1Rapporteren
Miss Etam
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Purmerend14 maart 2016
Ik heb het altijd erg leuk gehad bij Miss Etam, omdat ze geen vaste contracten meer geven moet ik daar weg.

Ik heb veel geleerd bij Miss Etam, Meer klant gericht zijn en bij de paskamer de klanten helpen.
In de winkel presentatie heb ik ook veel geleerd, nu kan ik wanden omgooien en de etalage vind ik ook erg leuk om te doen.

Het leukste van de baan is dat je het samen met je team moet doen, ik kan erg goed zelfstandig werken, maar werken in een team verband vind ik leuker.
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 3Rapporteren
uitdagende werk
Productie medewerkster-zoetermeer (voormalige medewerker) –  Zoetermeer, ZH3 februari 2016
Het is maandag. Ik heb geleerd verantwoordelijkheid, nauwkeurigheid en leren omgaan met mensen.

Het is leuk in een team te werken. Ik leerde veel van collega's. Zo ontwikkelt je in je functie.

Het moeilijkste is als eer heel druk wordt.

Het leukste is bezigheid.
Pluspunten
koopjes
Minpunten
druke sfeer
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Leuke baan met leuke collega's
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Zaandam, NH20 januari 2016
Het is leuk werk, omdat je leuk contact heb met de klanten. Je werkt in een leuke sfeer en met leuke collega's.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 2Rapporteren
prettig bedrijf
verkoopster (voormalige medewerker) –  Zwolle18 november 2015
Leuke mode, voor ieder wat wils. Fijne collega's en klanten. ook hier kijk ik met plezier op terug
Normale werkplek
Verkoper (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH6 november 2015
Goeie werkplek met leuke collega's gehad. Het was een leuke tijd.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 4Rapporteren
Gezellige werkomgeving.
Medewerker (voormalige medewerker) –  Dronten, FL6 november 2015
Ik had bij Miss Etam super leuke collega's. Ik had het er ook erg naar mijn zin. Ze maakte het altijd gezellig. We konden ons richten op ons werk en tegelijkertijd veel plezier tijdens het werk hebben.
Pluspunten
personeelskorting
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 4Rapporteren
Een geweldig bedrijf.
Miss Etam Verkoopster (voormalige medewerker) –  Haarlem, NH20 oktober 2015
We hebben erg hard gewerkt, maar ook veel plezier gehad.
We hielpen de klanten als koningen en koninginnen en ook onze service was geweldig.
Heerlijk gewerkt!
Pluspunten
fbedrijfsfeesten en goede werksfeer
Werk-Privé Balans
gezellige werkomgeving met fijne collega's
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Ridderkerk, ZH5 oktober 2015
Het was altijd een fijn bedrijf om voor te werken. Van uit de directie was er oog voor het personeel. Super fijne collega's zo wel in de winkels als op het hoofdkantoor.Jammer dat de familie het uithanden heeft gegeven, het bedrijf raakte daar door in een neerwaarts spiraal.
Pluspunten
er werden veel opleidingen aangeboden
Minpunten
afstand winkel / hoofdkantoor
Was deze review nuttig?Ja 8Nee 3Rapporteren

5 sterren