MB-ALL Reviews

openheid, transparantie
Recruiter Juridische handhaving en Beleid (huidige medewerker) –  Maarssen24 november 2017
MB-ALL is een echt familiebedrijf, geen corporate omgeving. Dus met goede communicatie en veel inzet krijg je dat ook terug in alle vormen van waardering.
MB-ALL besteedt veel tijd aan haar medewerkers en opdrachtgevers en zorgt voor leuke diverse opdrachten.
Voor mijn eigen functie als recruiter betekent dit dat ik de kans en vrijheid krijg om onze werkwijze te optimaliseren en creatief mee te denken aan groei.
Ook de verhuizing naar het nieuwe pand zorgt voor een energie-boost voor iedereen!
Pluspunten
gezelligheid, locatie, collega's, familiebedrijf
Erg goed bedrijf
Opsporingsambtenaar (huidige medewerker) –  Nederland22 november 2017
Erg goed bedrijf, met vele doorgroei mogelijkheden, als je zelf maar wil en er voor wilt gaan.
Ik ben blij dat ik deel uit mag maken van dit bedrijf.
Ik heb nog nooit zo goede werkgever gehad en hoop op nog vele mooie jaren bij Mb-all.
Pluspunten
Meelevend
Minpunten
Geen minpunten.
Werk-Privé Balans
Variërende werkomgeving, gezellige collega's en hard work pay's off
Drank- en Horeca controleur (huidige medewerker) –  Maarssen17 november 2017
Ik werk nu 4 jaar voor mball, ik ben laag binnengestroomt, weinig ervaring en nog erg jong.
Bij mball heb ik altijd de mogelijkheid gekregen om te kunnen werken aan mijn proffesionaliteit, dit mede omdat ik hier ook naar streefde. Momenteel werk ik voor meerdere gemeentes en krijg vanuit mball dan ook de vrijheid om mijn werk breed op te pakken.
Het leuke aan mball is, is dat het naast juridische dienstverlening ook een commercieel bedrijf is, je houd dus met meerdere dingen rekening.
Ook in de toekomst zie ik mij onder de juiste omstandigheden nog werken bij mball.
Wat mij is opgemerkt aan mball, is dat als jij je 100% inzet voor het bedrijf je dat ook terug krijgt.
Pluspunten
Zelfontwikkeling, divers, persoonlijk contact.
Minpunten
Grote afstanden naar werkgebied, geen marktconform salaris.
Werk-Privé Balans
leuk bedrijf als beginnende handhaver
Senior Boa/ toezichthouder, DHW controleur (voormalige medewerker) –  Medemblik, Oostzaan10 november 2017
door slechte ervaring bij een ander bedrijf ben ik naar MB-ALL gegaan, maar eerst door een zeer goed gesprek met P&O, heb ik meerdere personen werk verzorgt bij Mball. Toen begonnen in bij MB-ALL in 2 Gemeente. Er zijn veel mogelijkheden mogelijk bij MB-ALL doormiddel van cursussen te volgen. Ben nu niet meer werkzaam bij MB-ALL.
Aan MB-ALL heb ik veel te danken, anders was ik niet zover gekomen. Heb nog steeds nauw contact met het bedrijf.
Ik zal zeker de voorkeur geven aan dit bedrijf, voor mensen die aan het begin van zijn BOA carrière staan zoals studenten die een HTV opleiding volgen.
Pluspunten
Iedereen kent je
Werk-Privé Balans
Bijna 4 jaar in dienst. MB-ALL is een bedrijf van en voor vak idioten. Die iedere dag met passie en gedrevenheid hun vak uitoefenen.
Senior boa landelijk team Drank- en Horecawet (huidige medewerker) –  Heel Nederland8 november 2017
Gezellige collega’s en een directeur die je naam kent. Dit zelfs naar een explosieve groei in de afgelopen jaren. Wie goed werk leverd wordt hier voor beloond. Bij.v : auto van de zaak of vast dienst verband.
Pluspunten
Afwisselend werk
Minpunten
Afscheid nemen van collega’s die overgenomen worden in gemeente dienst.
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Fijne werkomgeving en leuke collega's
recruiter (huidige medewerker) –  Maarssen4 september 2017
Het gehele proces van kennismaking tot indiensttreding liep fijn en vlekkeloos. Er wordt geluisterd naar je wensen en met feedback wordt ook direct wat gedaan. Dankzij het personeel voel ik mij zeker thuis binnen het bedrijf. Binnen MB-ALL krijg ik alle ruimte om te leren, fouten te maken en om te groeien. Het fijne binnen deze organisatie is dat je niet wordt gezien als een nummertje, maar als een volwaardig lid binnen een volwassen familie. Het werken binnen MB-ALL is erg fijn, omdat er hulp wordt aangeboden en je zonder stress naar huis gaat.
Pluspunten
Ruimte om te groeien en een thuisgevoel
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
Een warm bed.
BOA Toezichthouder (huidige medewerker) –  Breda13 maart 2017
Tijdens mijn eerste dienstverband bij MB-ALL, gebeurde een persoonlijk vervelend feit, waarbij ik mijn bevoegdheid verloor. Mijn leidinggevende heeft altijd mij gestaan en mij gesteund, maar helaas kon het dienstverband niet worden voorgezet voordat mijn situatie werd opgelost. Toen ik uiteindelijk het recht aan mijn zijde kreeg ben ik gaan werken voor 1 van de grote beveiligingsbedrijven , maar kwam daar achter dat je vooral een nummer was en niet een mens. Blij was ik ook dat ik weer de kans kreeg om te mogen terugkeren, en vanaf het eerste telefonisch contact tot het bezoek aan het kantoor, voelde het zo goed, er was interesse in de persoon. MB-ALL is absoluut een commercieel bedrijf , maar wel 1 waar de menselijke maat de drijfveer is. En belangrijk een woord is een woord, mijn leidinggevende heeft mij nooit laten vallen en staat nu weer voor mij klaar, dat zijn dingen die MB-ALL een uniek bedrijf maakt, en waar ik trots onderdeel van uit mag maken.
Pluspunten
Warm persoonlijk contact
Minpunten
payroll als dat al een minpunt is
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Gezellige collega's die altijd probeert je aan te naaien,
Toezichthouder (voormalige medewerker) –  Overal29 september 2016
Niet om aan te raden bij deze bedrijf te solliciteren, Personeel denkt niet met je mee,
Ze bieden je ook geen hulp aan bij problemen die, ondertussen tijdens je werkzaamheden is voorgekomen. En ze staan ook niet achter je,
Je moet alles goed weten en kennen, Je mag geen fouten maken.
Bij 1 fout willen ze meteen van je af,
Ze maken gewoon misbruik van je omdat je een 0 uren contract heb,
Je loopt achter de feiten,
Je krijgt geen fatsoenlijke materialen mee.
Personeel komt de gemaakte afspraken niet na,
Maar de medewerker moet ten alle tijden de gemaakte afspraak na komen,
Pluspunten
Geen pluspunten bij Mb-All
Minpunten
Je werkt overal en nergens, Je kilometer vergoeding is zeer slecht. Je rijd ondertussen wel je eigen auto kapot voor Mball, omdat je overal geplaatst kan worden.
Was deze review nuttig?Ja 9Nee 4Rapporteren
slechte vakkennis
geen (huidige medewerker) –  Amsterdam1 juni 2015
Men heeft geen of slechte vakkennis ivm ontheffingen mbt aangeboden vacatures.
men leest geen of zeer oppervlakkig een cv en kijkt niet verder of denkt niet mee met een sollicitant
slechte terugkoppeling. Standaard de dooddoener u past niet in het profiel terwijl het cv overgekwalificeert is.
Pluspunten
veel vacatures
Minpunten
slechte of geen terugkoppeling
Was deze review nuttig?Ja 33Nee 8Rapporteren
afwisselende werkomgeving
BOA/DHW (huidige medewerker) –  Maarssen23 september 2014
Verschillende collega's werken in verschillende gemeentes goed om ervaring mee op te doen.
Minpunten
Verre locaties en late tijden
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 8Rapporteren
oproepbasis
Particulier Onderzoeker (voormalige medewerker) –  Maarssen, UT11 mei 2014
Bij deze werkgever heb ik een oproep contract. Er is weinig werk.
Pluspunten
n.v.t.
Minpunten
n.v.t.
Was deze review nuttig?Ja 21Nee 12Rapporteren
variërende baan
APV controleur en toezichthouder (huidige medewerker) –  Maarssen23 september 2013
Leuke baan die nooit verveeld veel buiten, toezicht houden op de wetgeving. Contacten leggen met burgers en mensen die je nodig kan hebben voor vragen of voor een dilemma. boeit nog steeds.
Pluspunten
werken met de collega
Minpunten
niet
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 22Rapporteren

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Waarderingen op categorie

Werk-Privé Balans

Reviews over MB-ALL gesorteerd op locatie