Lijn5 Reviews

Alle 6 beoordelingen worden getoond
Werk-Privé Balans
Open cultuur , bereidheid om elkaar te helpen , Product van het bedrijf nl zorg voor jeugdigen.
Hoofd FA en daarna specialist control financiën (huidige medewerker) –  Driehuis14 januari 2017
Bedrijf waar ik veel ruimte kreeg om mij te ontwikkelen . Open cultuur wat prettig is om zaken gedaan te krijgen.Nieuwe kans gekregen om als hoofd FA te proberen . Prettige begeleiding.
De complexiteit van de werkzaamheden is aangenaam. Moeilijk heb ik geen van de werkzaamheden gevonden wel af en toe lastig om bepaalde beslissingen te nemen.
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Slechte ervaring
Groepsleider (voormalige medewerker) –  Utrecht29 juli 2016
Beloven personeel van alles nu weer vaste contracten. Ze gooien er alleen maar meer uit! Dus trap er niet in de volgende reoganisatie is onlangs afgeroepen. Locaties sluiten omdat zelfs de gemeente de kraan dicht draaien. Ze zetten cliënten op straat die een toekomst hebben maar dwingende agressieve cliënten houden we gewoon ..... niet aan beginnen
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 1Rapporteren
veel vrijheden
pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Weesp, NH1 april 2015
Het is een veelzijdige baan met veel mogelijkheden.
Je staat er altijd alleen voor een enkele periode niet, maar dat heeft dan met je senior te maken. Je moet in dit werk creatief en oplossingsgerichtwerken.
Pluspunten
eten is gratis, heerlijk buiten werken
Minpunten
je wordt aan je lot overgelaten en je keuzes/gevoel wordt niet geaccepteerd
Was deze review nuttig?Ja 6NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Productief en gezellig met jongeren werken
Administratief medewerkster Facilitaire Zaken (voormalige medewerker) –  Apeldoorn, GE1 december 2014
Lijn5 is een jeugdzorginstelling die samen met en voor jongeren verder naar de toekomst werkt.
Ik kan mijn bijdrage hierin leveren om ervoor te zorgen dat de dagelijkse onderhoud snel en efficiënt afgehandeld wordt. Dit kan van het bestellen van een potlood tot ervoor zorgen dat de kamers van de jongeren schoongemaakt wordt.
Het leukste en moeilijkste van deze baan is alles zo spoedig maar toch zorgvuldig gedaan te krijgen.
Het facilitaire team is een hard werkend team die het ook gezellig met elkaar heeft.
Pluspunten
Werken met jongeren
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 1Rapporteren
fijne werkgever
Nachtwaker (huidige medewerker) –  Utrecht, UT4 april 2014
als nachtwaker hou je het huis in de gaten en zorgt ervoor dat het rustig blijft en de sfeer fijn is.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 5Rapporteren

2,8