KINEPOLIS Reviews

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
veel collega's
Servicemedewerkster (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)24 januari 2018
je werkt met veel collega's het is een gezellige omgeving
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Ideale baan tijdens en na je studie om management vaardigheden te ontwikkelen/versterken.
Duty Manager (voormalige medewerker) –  Groningen21 augustus 2017
Typische dag op het werk bestond oa. uit volgende werkzaamheden:

- Rol als bedrijfsleider verantwoordelijk voor alle operationele zaken in het complex (de bioscoop, café en restaurant);
- Als coach betrokkenheid creëren, beoordelingsgesprekken voeren en assistentie bieden bij het werven van nieuw personeel;
- Als manager coördineren en plannen van werkzaamheden van de vestiging. Het organiseren en ten uitvoer brengen van (film gerelateerde) events. Aanspreekpunt voor alle problemen en/of
klachten.

Communicatieve, leidinggevende en organisatorische vaardigheden versterkt. Omgang met collega's, interne en externe partijen in de branche. Aansturen en coachen van personeel. CRM/rapporteren/presenteren voor grote groepen (400+man), organiseren en ten uitvoer brengen van events, van PvA tot aan operationele zaken.

Het leukste van de baan; flexibiliteit (geen 9-5 mentaliteit), zelfstandigheid (mijn probleemoplossend vermogen toepassen), grote gun- factor personeel/ collega's managementteam, coachen nieuw personeel, klantenservice/CRM.

Het moeilijkste van de baan; soms moeten kiezen om kwantiteit voor kwaliteit te laten plaatsvinden dit ivm matige communicatie/ laag budget/visie hoofdkantoor - werklocatie. kwaliteit te waarborgen in hevige concurrentiestrijd met aanwezige concurrenten. Door weinig aandacht aan scholing en slecht aanwezig support, persoonlijke technische kant (software/hardware) niet goed ontwikkeld.
Pluspunten
Zelfstandigheid, flexibiliteit, loyaal managementteam op locatie, goed balans formeel/informeel bedrijfscultuur
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden, geen scholing/ontwikkeling, matige communicatie tussen hoofdkantoor en werklocatie
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
ik heb bij Kinepolis Holding bijna 17 jaar gewerkt(voorheen Utopia NL)
crediteuren medewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht (stad)2 februari 2017
Momenteel ben ik werkzaam als medewerker crediteuren bij Kinepolis Nederland. Op korte termijn zal onze financieel afdeling verhuizen naar het Belgische hoofdkantoor waar een Shared Service Center zal worden opgezet. Dit betekent voor mij dat ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging.
Ik ben bij Utopia NL in Almere bijna 16 jaar gewerkt met heel veel plezier.Op HQ was heel leuk sfeer.Wij waren met vijf collega`s.
En onze bedrijf is overgenomen door Belgische bedrijf Kinepolis.
Dat is een hele grote bedrijf.Dat lijkt me leuk in toekomst in zo groot bedrijf te werken.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 4Rapporteren

Zie meer reviews over KINEPOLIS

4,1

Waarderingen op categorie

Reviews over KINEPOLIS gesorteerd op locatie