Golden Tulip Reviews

10 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Werk-Privé Balans
Goede punten, maar meer slechte punten.
Medewerker bediening (voormalige medewerker) –  Breda31 juli 2017
Het is een erg mooi bedrijf, leuke collega's, goeie pauzes.
Er is alleen 1 erg groot nadeel in dit bedrijf naar mijn opinie en dat is de directie erg onvolwassen is vooral als het gaat om het loon. Erg slordig in mijn inzicht. Ik was ontslagen voor overmaakdatum en nu weigeren ze me het bedrag te sturen. Hun reden daarvoor was dat ik maar moest wachten, omdat hun op vakantie waren. Dat vind ik onacceptabel
Pluspunten
Leuke Collega's
Minpunten
Stortdatum/ Directie
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Leukste baan tot nu toe
Fulltime receptioniste (huidige medewerker) –  Amsterdam West19 september 2016
Onwijs gezellige collega's, die ook van hard werken houden. Al met al een prettige werkomgeving.
Pluspunten
gratis parkeren
Minpunten
late diensten
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Hard werken en ook kunnen lachen met collega's
zelfstandig werkend kok (voormalige medewerker) –  doorwerth13 februari 2015
We beginnen de dag om 14:00 doen de mep voor de volgende dag de ene dag meer dan de ene dag. daarna 16:30 eten 17:00 terug in de keuken controleren koelkast , magazijn en vriezer op THT. Daarna beginnen we met het service draaien keuken is tot 21:00 open soms eens een keer uitzonderingen en schoonmaken erna.

Ik heb veel geleerd in deze keuken het kan enorm druk zijn af en toe en daarom is het goed om je zelf in te plannen en de boel te organiseren omdat je maar 2,5 uur de tijd hebt om de boel af te hebben. Ook heb ik weer nieuwe recepturen geleerd en gemaakt, efficiënter zijn, bewust met producten omgaan, omgaan met stress en veel druk.

Heb veel leuke collega's ontmoet en ook weer zien weggaan. Zelf vind ik het wel belangrijk om een band met mensen te hebben je moet tenslotte hele boel met hun werken.

Het moeilijkste is aan deze baan is dat je oplettend moet zijn vooral met de drukke maanden van de zomer ook hebben we dan niet alleen gewone gasten maar ook voetbal er zitten in het hotel daar staan wij om bekend. Je moet een heleboel in de gaten houden en zorgen dat de mep voor de volgende dag goed weer klaar staat voor jezelf of een andere collega.

Het leukste aan het bedrijf is dat het erg gezellig is onder elkaar
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
kan erg druk zijn in de zomerperiode
Was deze review nuttig?Ja 4NeeRapporteren
Leuk hotel om te werken
Hotel receptioniste (voormalige medewerker) –  Vinkeveen, UT30 september 2014
Leuk hotel om te werken door de ligging van het hotel.
Vriendelijke collega's
Pluspunten
goede lunch en diner pauze
Minpunten
leiderschap en doorgroeimogelijkheden
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 1Rapporteren
Drukke maar afwisselende functie
Front Office Manager (voormalige medewerker) –  Nijkerk, GE5 juni 2014
Ik ben begonnen bij het Ampt als receptioniste, waarna ik de kans kreeg om door te groeien naar supervisor en daarna naar front office manager. Het aansturen van het receptieteam inclusief de wisselende stagiaires zorgden voor een uitdagende en afwisselende baan. Naast het leidinggeven, werkte ik ook operationeel mee waardoor ik veel contact had met gasten. Deze combinatie maakte dit voor mij tot mijn droombaan!
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
niet prettig werken
Medewerker faciltair dienst Golden Tulip (voormalige medewerker) –  westerbork30 april 2014
soms wat je fout deed werd echter niet goed gekeurd werk druk was er erg hog
Pluspunten
niks
Minpunten
weinig pauze
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Mooi hotel, saai werk.
stage tijdens opleiding (voormalige medewerker) –  Amersfoort, UT13 november 2013
Erg rustig hotel, slecht leiderschap. Veel dezelfde werkzaamheden, weinig gasten.
Minpunten
Dezelfde werkzaamheden, slechte leiding.
Was deze review nuttig?Ja 4NeeRapporteren
beste bedrijf
Zelfstandig werkend kok (huidige medewerker) –  Amersfoort13 maart 2013
Beste bedrijf waar je kan werken, iedereen heeft altijd een goede motivatie, naast het werk word er heel veel gelachen.

General manager: Het is iemand waar je goed mee kan praten, hij staat is echt de beste baas die je kan hebben.
Chef-kok: aardige man weet veel van goedkoop inkopen leert je ook veel over zuinig werken met producten.
Pluspunten
veel lol onder elkaar, iedereen is collegiaal
Was deze review nuttig?JaNee 2Rapporteren
hulpkok (voormalige medewerker) –  Apeldoorn13 juni 2012
Ik heb heel veel ervaart, en ook leuke collega's gehad. Mooie gerechten maken en koken.
Pluspunten
gratis eten
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren

Zie meer reviews over Golden Tulip