Gemeente Schagen Reviews

Alle 3 beoordelingen worden getoond
Leerzame werkomgeving
Stagiar vergunningen & bijzondere wetten (voormalige medewerker) –  Schagen19 september 2016
Mijn stage bij het taakveld vergunningen en bijzondere wetten binnen de afdeling ruimte was een bijzonder leerzame ervaring. Tijdens mijn stage heb ik geleerd hoe ik de vaardigheden die ik tijdens mijn studie heb opgedaan, in de praktijk ten uitvoer kan brengen. Het meest interessante was het onderzoek doen omtrent de praktische uitvoering van artikelen in de Algemene plaatselijke verordening en daar aanbevelingen op doen.
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Een zeer sociaal, fijn, leerzaam bedrijf.
Intaker / Matcher (voormalige medewerker) –  Schagen19 maart 2016
In april 2014 ben ik gestart bij de gemeente Schagen, eerst als matcher en sinds januari 2015 als intaker/matcher. De afgelopen 2 jaar heb ik veel geleerd en het werken met de doelgroep spreekt mij erg aan.

Door mijn huidige werkzaamheden heb ik ervaren hoe veelzijdig en uitdagend het werk bij de uitstroomunit is. Als intaker/matcher ben je de spil tussen opdrachtgever en werkzoekende. Die combinatie spreekt mij enorm aan en past goed bij mijn vaardigheden en interesses

Mijn kracht is dat ik goed kan communiceren met mensen ongeacht het niveau dat iemand heeft. Mensen begrijpen mij door mijn duidelijke en laagdrempelige manier van communiceren. Dit was dan ook de reden dat ik het werk ontzettend fijn, leerzaam vond.
Pluspunten
Geweldige collega's en een hele goede sfeer.
Minpunten
Niet kunnen ontdekken.
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren

5 sterren