Enexis Reviews

18 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Veel geleerd
stage (voormalige medewerker) –  Kolham16 maart 2017
Dit was een stage plek voor mij, veel geleerd, maar helaas niet uit geselekteerd voor een opleiding, ik was toen niet in het bezit van een rijbewijs
Pluspunten
Gratis visje eten 1 x per week
Werk-Privé Balans
Geweldige werkgever met veel oog voor de medewerker en de algehele veiligheid
Manager (voormalige medewerker) –  Den Bosch7 maart 2017
Enexis is een erg sociaal bedrijf die midden in de samenleving staat. De organisatie heeft erg veel oog voor de medewerkers en de balans tussen werk en prive. Veiligheid staat met alles voorop net als het besef dat alles wat in en namens de organisatie gebeurt buiten de organisatie op een weegschaal wordt gelegd.
Vaak wordt gezegd dat het een monopolist is en dat mensen geen keuze hebben en dat daar misbruik van gemaakt wordt. Van dat laatste is absoluut geen sprake. Het monopolie werkt echter ook twee kanten op. Enexis kan haar klanten ook niet kiezen wat andere organisaties wel kunnen.
Pluspunten
Veel
Minpunten
niet echt
informele sfeer
Management assistente (voormalige medewerker) –  Hengelo OV7 november 2016
flexibel en informele werksfeer.
gelegenheid tot thuiswerken.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 1Rapporteren
Goede werkgever
Meteropnemer (voormalige medewerker) –  's-Hertogenbosch8 oktober 2016
Een open organisatie met veel ontwikkelings mogelijkheden.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
goede werkgever
Allround medewerker Incasso (voormalige medewerker) –  Den Bosch16 mei 2016
fijne werkgever met leuke collega`s en volop ontwikkelingsmogelijkheden
Pluspunten
goede werkgever
Werk-Privé Balans
je krijgt de kans om door te groeien in het bedrijf bij goed functioneren
logistiekmedewerker (huidige medewerker) –  Best19 juli 2015
ik heb daar in korte tijd nu me VCA en reachtruckcertificaat mogen behalen en.
er is genoeg afwisseling qua werkzaamheden
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Zelfstandig werk met veel klantencontact.
meteropnemer (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom, Roosendaal e.o.23 juni 2015
Elke dag bezocht ik zo een 100 huisadressen en nam de meterstanden op en gaf antwoord op vragen van de klant.
Heb geleerd om goed te luisteren en te helpen, daar waar dat nodig was. Met de directie was een goed contact maar niet zo vaak. Met de collega's was meer contact en we ontmoeten elkaar vaak op de werkplek. Moeilijkste van de baan was als het echt slecht weer was en we moesten schuilen of oppassen bij gladheid. Het leukste van de baan was de ruimte en vrijheid waarbinnen we kunnen handelen. Ook de tijden van werk kon je zelf plannen met inachtneming van de 40 uren die we per week werkten.
Het allerleukste vind ik het contact met de klanten. Boeiend en leerzaam.
Pluspunten
Vrijheid.
Minpunten
Slecht weer of de koude.
Veel vertrouwen gekregen
Senior Medewerkster Creditmanagement (voormalige medewerker) –  Groningen, GR22 december 2014
Zorgen dat de communicatie met de deurwaarders werd opgepakt en geoptimaliseerd.

Ondernemerschap en begeleiden van collega's in de processen om zo een andere kijk te geven op creditmanagement.

Directie onbekend

Collega's handelen vanuit eer en geweten, vernieuwing kwam als geroepen.

Alles in eigen overeenstemming realiseren, er alleen voor staan om successen te boeken.

Vrijheid en zelfstandigheid.
Pluspunten
Thuiswerken
Minpunten
1 x per 2 weken naar Weert met overnachting
In het kort
Opleidingscoördinator (voormalige medewerker) –  Standplaats Emmen en Eindhoven3 februari 2014
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Ik hou ervan om lekker bezig te kunnen zijn.

In mijn jaren werkervaring heb ik geleerd om netjes en verantwoordelijk te kunnen werken.

Ik vind het prettig om met collega's te werken die eerlijk open en oprecht zijn. Het kunnen samenwerken om 1 te zijn binnen het bedrijf.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 5Rapporteren
fijne werkgever
Ondersteuning accountmanagement (huidige medewerker) –  Weert, LI16 november 2013
Prettige werksfeer, mogelijkheden om je zelf te ontwikkelen.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Aanganame sfeer op de werkvloer, geven en nemen cultuur
Management assistente (voormalige medewerker) –  Tilburg10 november 2013
Wat ontzettend fijn is bij Enexis is dat je, je er gewaardeerd voelt. Er heerst een gemoedelijk sfeer waardoor het er ook prettig werken is. Het bedrijf heeft een 'geven en nemen' cultuur. Je deelt bijvoorbeeld zelf je werkdag in. Het vertrouwen is er dat hier geen misbruik van gemaakt zal worden en dat je het beste uit jezelf haalt om zo ook het beste uit het bedrijf te halen.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Fijne werkgever, doorgroei mogelijkheden.
incasso medewerkster (voormalige medewerker) –  's-Hertogenbosch.13 oktober 2013
Enexis is een plezierige werkgever, indien de gelegenheid er voor is kunnen mensen doorgroeien in functies. Er heerst een prettige sfeer wat het werk alleen maar ten goede komt. Heel spijtig dat door het nieuwe marktmodel de functie komt te vervallen. Ik werk er met veel liefde en plezier.
Pluspunten
Leuke werksfeer
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
gezellige werkomgeving met persoonlijke aandacht
Incassomedewerker Specialisme Schuldhulpverlening (voormalige medewerker) –  Den Bosch, NB1 oktober 2013
Ik heb altijd erg fijn gewerkt bij Enexis. Aangezien er flexwek mogelijk was kon ik mijn tijden in overleg aanpassen indien dat nodig is. Je mag je mening delen.
Pluspunten
flexwerken
gezellige werksfeer
All-round incasso medewerker (voormalige medewerker) –  Zwolle13 augustus 2013
onderling is de sfeer heel prettig
met plezier daar gewerkt
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Uitstekend bedrijf
Medewerker Klachten en Claims (voormalige medewerker) –  Weert4 februari 2013
Prettige werksfeer. Mogelijkheden voor het volgen van interne trainingen.
Pluspunten
prettige werksffeer
Minpunten
tijdelijke contracten
Was deze review nuttig?JaNee 3Rapporteren
Werk-Privé Balans
Leuk bedrijf met veel mogelijkheden
Planningscoordinator Niewe Enexis Werkplek (voormalige medewerker) –  Groningen20 juli 2012
Enexis is een leuk bedrijf om te werken. Ik ben het afgelopen jaar voor 1 jaar gedetacheerd geweest en heb het erg naar mijn zin gehad. Ik had fijne collega's, had veel eigen verantwoordelijkheid en kon mee doen aan het nieuwe werken (thuiswerken of op een andere locatie)
Deze baan heeft er voor gezorgd dat ik mij heb ontwikkeld op het gebied van Office 2010, Windows 7 en Internet Explorer 9.
Voor het project moest ik ontzettend veel plannen en organiseren, maar vooral ook veel vragen afhandelen mbt de migratieplanning. Iedere collega helpen gaf mij steeds weer een goed, maar vooral voldaan gevoel. Het was een project waar ik veel geleerd heb en waar ik met veel plezier een bijdrage aan geleverd heb.
Pluspunten
nieuwe werken, flexibel werken, eigen verantwoordelijkheid
Werk-Privé Balans
Leuke werksfeer en plezierige werkzaamheden.
Technisch Administratief Medewerkster (voormalige medewerker) –  Emmen14 juli 2012
We beginnen de maandag met het ontmantelen van de uitgevoerde werkzaamheden van de monteurs. Verder doen we de wekelijkse rapportages vwb ontvangen aanvragen en openstaande aanvragen van mensen. Veel wisselende werkzaamheden en dat maakt het werk leuk. Ik heb geleerd om te werken met SAP. Ik heb een groep leuke collega´s. We staan voor elkaar klaar en dat vind ik ontzettend belangrijk. Het leukste van mijn baan vind ik mijn vrijheid. Ik mag zelf bepalen hoe en wanneer ik mijn werk doe. Als het maar gebeurt.
Pluspunten
heel erg flexibel
Minpunten
voor administratief werk nemen ze geen mensen meer voor ´vast´ aan
Was deze review nuttig?JaNee 3Rapporteren

Waarderingen op categorie

4,4
4,1
4,3

Reviews over Enexis gesorteerd op locatie