Conduent Reviews

12 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Nooit aan beginnen
CSR (huidige medewerker) –  Rotterdam13 januari 2018
Laat ik voor opstellen dat mijn collega's ontzettend leuk zijn maar de rest is vreselijk. Heeft niet met hoge werk druk te maken maar dat je als een kleuter wordt behandeld. Ga je een uur voor je pauze naar toilet krijg je daar commentaar op, duurt het after call work iets langer, staat er meteen iemand aan je buro waar om het langer duurt, ( we hebben het over 3 min ong.) Het ergste is dat er soms maanden gewacht moet worden op uitbetaling van reiskosten en ook dat er redelijk vaak te weinig uren uitbetaald worden, je moet dit zelf heel goed in de gaten houden. Correcties hiervan duren weken, je blijft maar zeuren om je geld, ronduit schandalig !Er wordt een ontzettende flexibiliteit van je verwacht maar zelf hangt het bedrijf van belachelijke regels aan elkaar en is ontzettend rigide Kortom vreselijk bedrijf maar de collega's zijn top !
Pluspunten
Minpunten
te late en te weing uitbetaald. wordt als kleuter behandeld.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Nooit meer
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Zwolle9 januari 2018
Aangenomen. Tenminste dat dacht ik.. Kom je daar maandagochtend, stipt optijd om mee te doen aan de verplichte training, krijg je te horen ‘Wat doe jij hier?’ Je bent niet geselecteerd. Ik stond met mijn mond vol tanden. Daarna heb ik een mail gestuurd om uitleg. Krijg ik te horen dat het op voorwaarde was en dat ze eerst de andere gesprekken wouden afwachten. Dit was volgens hen ook op het gesprek vertelt. Nou, dus niet. Contract was al getekend, maar oké. Ook werd er gezegd dat ze mij meerdere malen hebben gebeld. Vreemde is, ik ben nooit gebeld!
1 x maar nooit weer solliciteer ik bij dit bedrijf.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Belfabriek welke niet investeerd in medewerkers
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Zwolle30 november 2017
Je moet je eigen pen en papier meenemen. Reiskosten declaratie gaat niet simpel en je moet geluk hebben met je teamleider.
Collega’s zijn super en het werk ook maar een zeer slecht loon. Opleiding is onder de maat en de wft toets is bizar. Ik snap
dat Wehkamp winst wil maken maar de waardering voor het personeel welke ingehuurd wordt via Conduent zou net zo belangrijk moeten zijn. Het imago dat wehkamp een familiebedrijf is klopt niet. Als er mensen voor je werken moeten deze menselijk behandeld worden. Dat was hier niet het geval. Ik zou dit niemand aanraden de tijden zijn van 8 tot 00 s nachts! Echt onmenselijk voor medewerkers met een jong gezin
Pluspunten
Leuke collegae leuk werk
Minpunten
Werktijden en opleiding
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 1Rapporteren
Zeer slecht betaald,
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Enschede19 november 2017
je wordt er slecht betaald,( en ze mogen je zomaar afschalen als er geen werk is.en daardoor mis je natuurlijk de inkomsten van de maand. Het is een waardeloze bedrijf. Teamleiders hebben nauwelijks kennis als je ze iets vraagt. Management doet niks anders dan roddelen en hele dag rondhangen bakje koffie drinken.

Begin zeker niet bij Conduent in enschede
Pluspunten
Minpunten
slechte hygiene op het werk, teamleiders, slecht betaald
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 1Rapporteren
Nooit meer
CSR (voormalige medewerker) –  Maastricht14 november 2017
Zeer slecht betaald, promotie op basis van vriendjespolitiek en op outbound is het 1 groot drugshol waar de meeste iets bij zich hebben en zelfs gebruiken onder werk!
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 1Rapporteren
Gezellige en leerzame werkomgeving
Gesprekscoach en Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Rotterdam26 oktober 2017
Veel 1-op-1 begeleiding; initiatief nemen wordt aangemoedigd; flexibele werktijden; mogelijkheid om trainingen bij te wonen; gezellige teamleider en manager
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 3Rapporteren
goed telefonisch contact
Callcenter medewerkster (voormalige medewerker) –  Enschede30 augustus 2017
Ik heb geleerd om een goed gesprek te voeren met de klant en om te verkopen. Ik heb veel gesprekstechnieken geleerd, zoals rustig praten en goed luisteren naar de klant en daar op in spelen.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 2Rapporteren
gezellige werkomgeving
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) –  Maastricht6 augustus 2017
leuke collega's maar je word behandeld als een klein kind, je komt alleen in aanmerking voor een hoger functie als je er iemand kent die een hoger functie heeft
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
vriendjes politiek
Was deze review nuttig?Ja 14Nee 4Rapporteren
Een vak apart
Trainer (huidige medewerker) –  Maastricht19 juli 2017
Dynamische wereld, waarin je de vrijheid hebt om doelstellingen te behalen..Geen dag is hetzelfde. Je leert in korte tijd mee te bewegen met de veranderende wensen en behoeftes van de klanten. Alles wat vandaag nieuw is, is morgen weer oud. 'Als je dit weet, kun je er rekening mee houden'. Bij Conduent kunnen mensen ervaren dat de vaak negatieve vooroordelen die er vaak heersen bij mensen over het callcenter, juist helemaal niet kloppen is en dat het echt een fantastische job is om uit te oefenen.
Pluspunten
Informele werksfeer
Minpunten
arbeidsvoorwaarden
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 4Rapporteren
My Daily routine
Program Supervisor (voormalige medewerker) –  500 Atrium Dr2 mei 2017
Every morning I would make sure all my client lines are working properly, assign specialists to make outbound and be available to take inbound calls. provide feedback to specialist after monitoring calls.
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren
Ontspannen werksfeer
Sales (huidige medewerker) –  Rotterdam15 april 2017
Super naar mijn zin daar.
Ontspannen en positieve werksfeer.
Pluspunten
Positiviteit
Minpunten
Geen vast contract mogelijk en laag inkomen
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 6Rapporteren

2,8
2,5
2,6
2,7

Reviews over Conduent gesorteerd op locatie