CGI Group Reviews

19 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Uitdagende prestatie gerichte organisatie
Webdeveloper (voormalige medewerker) –  Rotterdam Alexandrium7 maart 2017
Uitdagende prestatie gerichte organisatie waarbij niet altijd duidelijk is welke koers het bedrijf vaart
Pluspunten
Ontwikkelmogelijkheden
Minpunten
Onduidelijke koers
Werk-Privé Balans
Enthousiast bedrijf met intentie om te groeien.
Tester (voormalige medewerker) –  Heerlen27 juli 2016
CGI biedt mensen die gedetacheerd werk willen werken de mogelijkheid zich volop te ontwikkelen. Met een brede band aan werkzaamheden kun je op veel plaatsen terecht.

Informeel waar mogelijk.
Pluspunten
Auto van de zaak
Minpunten
Gedetacheerd werken
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
projectleider (voormalige medewerker) –  Eindhoven8 december 2015
Zelf zou ik niet meer voor deze organisatie willen werken. Iedereen is een zzp-er en de leiding gevende van elke afdeling hebben geen idee wat er gebeurt op de werkvloer
Pluspunten
salaris
Minpunten
Management level
Was deze review nuttig?Ja 4NeeRapporteren
Goed bedrijf
Bid manager (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH2 december 2015
Goed bedrijf.
Prima bedrijf.
Uitstekend bedrijf.
Herhaling van het bovenstaande.
Was deze review nuttig?JaNee 3Rapporteren
Werk-Privé Balans
Dynamische omgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam16 september 2015
Mooi bedrijf om voor te werken waar je je vaardigheden goed kunt ontwikkelen.
Pluspunten
Werksfeer
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Logica is overgenomen door CGI
Service Manager (huidige medewerker) –  Amstelveen30 maart 2015
Logica is overgenomen door CGI. Voor die overname heeft Logica ongeveer 2000 medewerkers ontslagen.
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Grote kantoor tuin
medewerker salarisadministratie (voormalige medewerker) –  Amsterdam28 januari 2015
Het bedrijf was aan het omschakelen op centralisatie van de administratie en automatisering via outsourcing naar het buitenland, dit heeft veel mensen hun baan gekost.
Pluspunten
Goede secondere arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Log orgaan.
Mogelijkheid voor Prive-Werk Balans
Secretary Facilities & Real Estate (huidige medewerker) –  Amstelveen, NH28 december 2014
Logica, voorheen LogicaCMG is sinds 2012 overgenomen door CGI.
Werk-Privé Balans
Experienced Software Engineer (voormalige medewerker) –  Amsterdam21 oktober 2014
In 2012 is Logica Nederland door C.G.I. overgenomen.
Ik heb enkele leuke projecten gedaan.
Werk-Privé Balans
Bij dit bedrijf ben je werkelijk een nummer
Helpdesk support specialist/Teamleider (voormalige medewerker) –  Arnhem, GE16 oktober 2014
Het directe management wil hier niet luisteren naar ideeën van medewerkers die werkzaamheden uitvoeren. Hierdoor verliest het contracten die volgens mij normaal verlengt zouden worden als er wel naar medewerkers geluisterd was.
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Fantastisch bedrijf met enorm veel mogelijkheden!
Management assistent, finance administrator (voormalige medewerker) –  Rijswijk20 maart 2014
Wat was ik trots dat ik meteen een vast contract ontving tijdens mijn sollicitatiegesprek en wat een welkomst als nieuwe medewerker.

Logica heeft mij echt kansen gegeven om mijzelf verder te ontwikkelen als volwaardig office assistant. Secretaresses werden overal bij betrokken en werden absoluut van toegevoegde waarde voor het bedrijf gezien. Iedereen was gelijkwaardig.

Mijn functie bestond uit het ondersteunen van de accountmanagers op elk gebied. Van agendabeheer, het ondersteunen bij salestrajecten, HR administratie, financiële administratie tot aan het debiteurenbeheer. Geen dag was hetzelfde. Na mijn werkervaring bij Logica kan ik mijzelf een absolute allrounder noemen.

Leukste aan mijn baan was de afwisseling van werkzaamheden binnen de functie, de mogelijkheid tot het volgen van diverse trainingen en opleidingen en uiteraard het samenwerken met een club geweldige mensen.

Het moeilijkste van de baan was het constante meeveranderen binnen de overweldigend aantal reorganisaties en het steeds vaker afscheid nemen van fantastische collega's.
Werk-Privé Balans
Een leuke afwisselende baan met fijne collega's.
Financial Administrator (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH13 januari 2014
Een baan met veel afwisseling waarbij het behalen van maandelijkse deadlines voor de projectadministratie voorop stond.
Het uitzoeken van financiele verschillen hierbij was een uitdaging.
Fijne collega's, echter de werksfeer was vaak gespannen vanwege de vele reorganisaties.
Pluspunten
Zeer goede arbeidsvoorwaarden. Thuiswerken, goede balans tussen zakelijk en privé
Minpunten
Vele reorganisaties wat nogal wat onrust met zich meebrengt
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Groot en internationaal
Service Mgr,Production Mgr,Practice Mgr (voormalige medewerker) –  Groningen/Amstelveen/Arnhem9 december 2013
+ technische expertise, collegialiteit
- bureuacratie

mogelijkheden zijn er voor ontwikkeling
Koers, visie en marktgerichtheid kan beter
Experienced Java/J2EE developer
Software Engineer (voormalige medewerker) –  Nederland18 november 2013
Within Logica Faisal has worked for several clients in this period mostly in the Java / J2EE area. He has implemented several J2EE solutions for banks,the Department of Dutch Railways (NS) , Intelligence Trafic System (ITS).
Werk-Privé Balans
Hoge kosten voor overhead, daardoor hoge tarieven
Projectmanager (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH15 oktober 2013
In 2003 is CMG overgenomen door Logica. Het totaal aantal werknemers in Nederland was toen 7.000. Het is nu minder dan 3.000 werknemers...
Pluspunten
Redelijke leaseautoregeling
Minpunten
Al 5 jaar geen salarisverhogingen
Was deze review nuttig?Ja 9Nee 3Rapporteren
Werk-Privé Balans
Environnement de travail était agréable.
Téléphoniste/Réceptioniste, Sécretaire  (voormalige medewerker) –  Amstelveen8 mei 2013
Soutenir des gérants divers et des professionnels informatiques. Gestion d'agenda, plannification et organisation des réunions. Régler d'affaires téléphoniques, produire des rapports des collaborateurs, soutenir des collaborateurs durant des présentations, réglér des formations, gestion des horaires (deux fois par mois), laisser pocéder formulaires déclarations, acceuillir des visites, registrer des cours de formation et distribuer articles.
Logica (le management) m' a donné la possibilité pour me développer.
Le management en general, était des personnes de bon soutiens.
Bonne entente entre mes collaborateurs et très bon soutiens.
Reproduire des rapports mes collaborateurs ' écriture'.
Dans les commences surtout mon indépendance dans mon travail et l'accompagnement des managers pour visiter les collaborateurs chez les clients.
Pluspunten
Faire des cours de perfectionnement dans ou déhors entreprise. Des sorties d'entreprise.
Minpunten
Au niveau du travail, ils sont enlevé de plus en plus des occupations des sécretaires et avec ça aussi leurs indépendance.
Werk-Privé Balans
van oorsprong mensgericht consultancybedrijf , gewijzigd in angelsaksische angst cultuur
practisch manager (voormalige medewerker) –  amstelveen22 maart 2013
Van oudher een fijn bedrijf om bij te werken, maar in de crisis tijd gewijzigd in detacheringsbedrijf, waar heel angelsaksisch werd opgetreden
Pluspunten
gevarieerd werk, heel veel kennis aanwezig
Minpunten
angstcultuur stagneert de creativiteit
Werk-Privé Balans
Fijn bedrijf met veel vrijheid en verantwoordelijkheid
Personal Assistant (voormalige medewerker) –  Amstelveen13 februari 2013
Ik heb Logica (voorheen CMG) altijd een warm hart toegedragen. Ik heb er veel geleerd en kunnen doen. Veel vrijheid om je ideeen te ontwikkelen en door te voeren. Door de jaren heen is het bedrijf een andere koers gaan varen en is de menselijkheid langzaam verdwenen. Door slechter wordende marktomstandigheden zijn veel deals verloren gegaan en waren kostenreducties noodzakelijk. Hierdoor werden de mensen ontevreden en is Logica de spirit verloren die je nodig hebt om een bedrijf succesvol te maken/laten zijn. Ook die lessen heb ik geleerd en ben daardoor beleidsmatige zaken veel beter gaan begrijpen. Toch is het voor mij nu tijd om verder te kijken en een bedrijf te zoeken waarin ik mezelf verder kan ontwikkelen en waarin ik mijn capaciteiten kan gebruiken om mede het bedrijf te laten floreren.
Pluspunten
veel vrijheid om je werkzaamheden te doen door "smart working"
Minpunten
de laatste jaren heeft logica te weinig oog gehad voor haar medewerkers.

Zie meer reviews over CGI Group

5 sterren