Action Reviews

179 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Fijne werkomgeving
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost10 januari 2018
Ik vond het erg leuk werken bij de action. Met veel klanten en collegas
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Leuke Collega's
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Heemskerk1 december 2017
Ik heb er erg kort gewerkt vanwege dat ik in mijn examenjaar kwam maar die korte tijd was wel erg leuk. Ik heb geleerd snel te handelen vanwege een bepaalde tijd die je kreeg om een pad te vullen en verder was het erg gezellig na sluitingstijd in de winkel met al je collega's vakken vullen
Pluspunten
Collega's konden voor je invallen als het je niet goed uitkwam
Minpunten
was er niet
Was deze review nuttig?JaNee 5Rapporteren
Werk-Privé Balans
Bepaalde dingen mag je gewoon niet
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Hulst30 november 2017
Ik werkte vanaf april tot november bij de action. Er zou al vanaf begin gekeken worden of ik kassa kon draaien. Maar dit kwam uit eindelijk niet ter plaatse tenzij ik er zelf 20x achter vroeg. En dan werd er gezegd we denken dat je geen verstand hebt van rekenen. terwijl daar mensen werken die kassa doen zonder diploma en ik had deze al. toen werd er gevraagd door de manager heb je dyslexie want daar komt het door dat ik denk dat je niet kan rekenen... dyslexie is met spelling misschien eens goede research doen. vertelde dan ook dat ik dit niet had, toen werd er gezegd dat mensen konden schrikken als ik achter de kassa zou zitten omdat ik een baardje heb en middel lang haar het raakt me schouders niet eens. Maar toen zeiden ze weer het zelfde verhaal dat het nu niet kon terwijl de nieuwe mensen wel heel de tijd kassa gingen draaien. maar deze functie was niet nodig zeiden ze tegen mij... Waarom er dan anderen wel die functie krijgen snap ik niet echt. en de negatieve dingen die over mij genoemd werden die allemaal niet kloppen gaan ook nergens over. het verdiend redelijk maar dan nog is het niet de bedoeling dat je je medewerkers zo in de zeik zet. Maar zal wel aan mij liggen.
Pluspunten
redelijk loon, leuke vulploegmedewerkers
Minpunten
slechte sfeer (leiding gevendes), leugens, rare verhalen, verhalen die op niks gebaseerd zijn, liegen over functies, negatieve benadering
Was deze review nuttig?Ja 9Nee 3Rapporteren
gezellig
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Apeldoorn25 november 2017
werken bij de action vind ik erg leuk. Ik had het erg naar mijn zin.
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
winkel
winekelmederwerkster (huidige medewerker) –  Venlo16 november 2017
heb er veel geleerd oa kassa werkzaamheden

service balie, klanten helpen, retouren terug nemen en terug op de kassa aanslaan

het is een super leuk bedrijf, met hele leuke colega s

het moeilijkste van de baan is er eigenlijk niet.
alles moet je leren vanaf het begin toen was het wel moeilijk.

het leukste van de baan is dat ik met iedereen om kan gaan, en we hebben plezier in het werk , en een super leuk team
Pluspunten
kortingen
Minpunten
mag niet roken in het gebouw, je moet er voor naar buiten in weer en wind
Was deze review nuttig?JaNee 6Rapporteren
Werk-Privé Balans
Gezellig winkel leuk om klanten te helpen
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Sneek9 november 2017
Supper winkel altijd leuk met collega's en de vrantwoordelijke zijn erg aardig
Pluspunten
Alles is goed
Minpunten
Blauw is niet mooi
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 6Rapporteren
leuk werken!
Kassamedewerker en vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Dinteloord24 oktober 2017
mijn de action heb ik veel geleerd, klantvriendelijk Heid, hoe je vakken vult en de tempo die er in moet zitten.
zelf vond ik het een erg leuke werk plek om te werken en zou ik er zo weer werken
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 1Rapporteren
Action
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Aalsmeer24 oktober 2017
Leuk voor je eerste baantje verdienden toen best goed
Pluspunten
Verdiend lekker als 15 jarige
Minpunten
Eentonig werk
Was deze review nuttig?Ja 6Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Productieve en gezellige werkomgeving, nooit vervelen
Vakkenvullen (voormalige medewerker) –  Amsterdam West24 oktober 2017
Het was altijd gezellig en je moest wel hard werken, we bespraken eerst de planning van de dag voor we begonnen en daarna had iedereen zijn eigen taak, mijn taak was vakken vuller en ik vond het heel leuk want de collegas maakte het ook heel leuk, en het is heel leuk dat mensen vragen stellen aan je dan kun je ze laten zien waar een product staat
Pluspunten
De teamleiders zijn heel aardig en je verveelt je nooit
Minpunten
We hadden geen pauze, en nooit eeen vaste tijd want het kon dus soms uitlopen tot 9 uur, en dat had ik dan niet verwacht. Daar hou ik niet van ik hou van een vaste tijdstip
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 2Rapporteren
Een snelgroeiend bedrijf
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Dronten21 oktober 2017
Dit bedrijf staat erg stevige op zijn benen. Vanaf dag 1 weet je precies wat er van je word verwacht. Elke bezigheid is tot op de puntjes uit gewerkt van het schapmateriaal tot op de tijd wat je er voor hebt.

Ze doen erg de best het uiterste uit je te halen en bespreken elk half jaar je voortgang. Ook zien ze graag dat je door groeit binnen het bedrijf.
Pluspunten
Duidelijk werkbeeld
Minpunten
Geen vast ritme
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 4Rapporteren
Mijn ervaring
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Haag16 oktober 2017
Werken bij de Action was grotendeels een leuke ervaring. Het team was super vriendelijk en gezellig met elkaar, dus er gebeurde altijd wel iets leuks op werk.

Maar de werkdruk was vaak te veel, omdat Action een populaire groothandel is, dus het was altijd druk in de winkel en de het management vraagde soms het personeel meer dingen te doen dan dat zij in staat waren.

Maar voor de rest heb ik een leuke tijd hier doorgemaakt en veel dingen geleerd.
Was deze review nuttig?Ja 6Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Ik vond het lichamelijk en geestelijk zwaar. Geen goede werkomgeving
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Geleen7 oktober 2017
Het moeilijkste van de baan was dat het heel erg zwaar was, vooral na een lange dag op school.
Het leukste aan de baan was dat ik toch nog wat heb bij geleerd hoe de grote mensenwereld werkte.
Pluspunten
Muziek tijdens het aanvullen in de avond
Minpunten
Geen pauze
Was deze review nuttig?Ja 13NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Leuk verdienen maar verwacht geen leuke werksfeer
kassière en vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Huissen29 september 2017
Ik heb 3 jaar bij de Action gewerkt en het was super leuk verdienen. Maar wordt niet te vriendelijk naar de klant want dan mag je op kantoor verschijnen.
Vroeger kon je er nog wel veel uren maken maar tegenwoordig wordt je minimaal ingeplant. Leidinggevende wisselt ook vaak af dus het oogt wat rommelig. Er is geen dankbaarheid voor je flexibiliteit wat jammer is, ziek zijn wordt je ook echt niet in dank afgenomen. Mocht je wensen hebben voor doorgroei mogelijkheden dan raad ik je aan erg onvriendelijk en chagrijnig te zijn.
Pluspunten
Goed verdienen
Minpunten
Het team is een zooitje
Was deze review nuttig?Ja 16Nee 2Rapporteren
Perfect
Medewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam28 september 2017
Leuke plek om te werken. Gezellige team. iemand die hard wil werken, action is een aanrader.
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 7Rapporteren
Zwaar werk
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost12 september 2017
Het is best zwaar werk wat ik momenteel doe.
Ik vind zelf dat ik best matig word uitbetaald voor dat zwaar werk
Pluspunten
Korting bij het aankopen van mijn spullen
Minpunten
Kantine is best vaak rommelig
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
De action was een hele grote winkel met veel arsotimenten, iedereen was erg gesloten tegen elkaar.
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam West9 september 2017
In de action gingen veel mensen met elkaar om, mensen van de zelfde afkomst eigenlijk. Je werd er snel buitengesloten en er werd niet echt goed op de werknemers gelet.
Minpunten
Er werd niet op de werknemers gelet.
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 2Rapporteren
Een leuk bedrijf.
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg29 augustus 2017
Geen dag was het zelfde bij de action. Zeer afwisselend werk wat ik zelf erg fijn vond. Leukste baan die ik tot nu toe heb gehad.
Salaris was voor mijn leeftijd toen (15-18) meer als voldoende. De action is al goedkoop en je krijgt er 15% personeels korting en met kerst krijg je een goed gevulde kerstpakket.
Het enige niet leuke ervaring is dat in de twee jaar tijd dat ik er heb gewerkt we 3 soorten bedrijfsleiders hadden en alle drie zorgte voor niet echt een leuke sfeer. De assistentes daarentegen wel. Kortom zeer leuk bedrijf om te werken!
Was deze review nuttig?Ja 8Nee 2Rapporteren
Geen goede werkgever
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Noord-Holland10 augustus 2017
In het begin was het leuk om er te werken maar naarmate werd het al minder leuk. Dit had te maken dat er een nieuwe leidinggevende kwam die de pik om mijn had. Ze beschuldigde mij van dat ik alle dingen zowat verkeerd deed, die ik gewoon goed deed volgens de regels. Ik heb per direct ontslag genomen toen zij mij van alles ging beschuldigen. Uiteindelijk werken er in het filiaal geen jongens meer, alleen maar meiden. Het ergste vond ik nog dat ik een dode muis kon opruimen die er al een tijdje daar lag. Kortom ga er niet werken, of je wilt graag dat je binnen 2 maanden weer een andere baan wilt gaan zoeken.
Pluspunten
Korting op producten
Minpunten
leidinggevenende, dode muizen opruimen, onterrechte beschuldiggingen.
Was deze review nuttig?Ja 14Nee 6Rapporteren
Werk-Privé Balans
een leuke en gezellige sfeer in de winkel
Vakkenvulster (voormalige medewerker) –  Helmond-'t Hout31 juli 2017
Het werken bij de action was heel erg gezellig en iedereen was behulpzaam naar elkaar.
Pluspunten
gratis eten en drinken in de pauze
Minpunten
korte pauze
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 4Rapporteren
Werk-Privé Balans
goed om ervarig op te bouwen in retail
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam18 juli 2017
er is geen mogenlijkheid op door te groeie in dit bedrijf
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 12Rapporteren

1 ster

Waarderingen op categorie

2,9
2,9

Reviews over Action gesorteerd op locatie